Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moldánky
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 12.12.2002 (09:52:11)

Moldánky

Zčeřené zrcadlo světa

stopa v kaluži

šlápl jí do života a odešel.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 12.12.2002 > Tentokrát ... doufám, že to myslíš jako žert :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.12.2002 > Mně se to zdá dobré - i když je to tak krátké, což by mi jindy a jinde vadilo. Tady je to myslím v pořádku.
Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 12.12.2002 > Podle mě je to sice žert, ale smát se dá jen tak dvě vteřinky, než si představíš, jak moc bolí šlápnutí do života a zmizení beze stopy. Takže je to prostě žert až zamrazí...A to mně líbí!
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 12.12.2002 > tomáš fakt dobrý :)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.12.2002 > No, to jste mě vyvedli z míry:-), žert to být neměl, měl to být jen obraz toho lidského osudu v těle obyčejné kaluže, do které šlápnout znamená nepříjemný pocit chladu, ale opustit ji je jednoduché, byť to zanechá stopu a zčeří ji to, ale děkuji za reakce:-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.12.2002 > Martin> Mně to Martine jako žert nepřišlo, ani trochu!
<reagovat 
stefan (Občasný) - 12.12.2002 > hezka pocitovka.. ale ta posledni radka je nejak trochu moooc prozaicka. Pokud je to mysleno jako vysvetleni, snad, ale to uz jsi rekl prece v uvodu..-(
Body: 3
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 12.12.2002 > Martin : Jo, já to pochopil, ale ta poslední věta je holt dost "drsná" ... mno ...ale možná jsem poněkud zaujatej a neobjektivní neb jsem od tebe často zvyklej na lepší nápady.
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 13.12.2002 > Já bych snad dnes neměla nikomu nic psát. Mám dnes nějak obzvlášť náročnou náladu. Teď jsem dva příspěvky raději vynechala, protože mi před tím přišlo, že jsem nějaká přísná. Ale ty opravdu dokážeš psát úžasné věci, tak to snad přijmeš, aniž by tě napadlo, že to myslím zle.
Líbí se mi to moc až k tomu a odešel. Zdá se mi to tím nějak nedotažené v tom duchu, v jakém to začalo. Promiň, že se ti do toho montuju, ale co kdyby to bylo takhle: Zčeřené zrcadlo světa
jen stopa v kaluži
šlápl jí do života
prý víc jí nedluží
To mě jen tak napadlo, taky to není úplně ono...
<reagovat 
rabako (Občasný) - 14.12.2002 > chudak kaluz....
:o)
Body: 5
<reagovat 
stefan (Občasný) - 16.12.2002 > Ten konec Naty se mi docela libi..rika, ci napovida dost.. a ukoncuje, tak jak jsem si to i ja myslel. nehlede k tomu rymu.. ale to je ma slabustka..-))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.12.2002 > Což drsně to vyznít má, ten nápad je asi omšelejší, za reakce moc děkuju, tím odešel se to řeklo moc naplno, v tom máš Naty pravdu. Chtělo by to tam zakomponovat tak, že tam vkročil, udělal stopu a pak hnedka zmizel, jako když šlápneš do vody....jo, jo, předělám to lidi:-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.12.2002 > Martin> Mně se ten konec líbí tak, jak je!!!
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 30.12.2002 > Snad jednoznačně jednoznačné :c)
Tohle se mi opravdu moc líbí a je to nejlepší věc co jsem za poslední dobu na Totemu četl - zas tak moc jich nebylo! :c)
Body: 5
<reagovat 
origo (Občasný) - 13.6.2004 > Zase pěkné... jestli platí, že v jednoduchosti je krása, určitě by to sedlo i na tohle.... ne, že by to bylo jednoduché, ale metafora jednoduše vyznívá, i když znamená mnohem více. Myslím, že vyznění vážné/žertovné alespoň mě bylo jasné od počátku. Pěkné, Martine.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter