Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Podzim u rybníka z kolekce stromy
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 15.12.2002 (01:05:32)
další v kolekci>


 mystery (Občasný) - 16.12.2002 > čtenář> Já bych vůbec rybník zavezl hlínou a postavil celý nový, symetrický, nejlépe s betonovými břehy. Stromy přesázet podle konceptu vhodného pro fotografování. Je sice pravda, že se mi tahle fotka nelíbí až tak, jako ty předchozí rybníky, ale je pěkná taky. Jasně, že jsou tam chybky, ale domnívám se, že nejsme na profi serveru o fotografování. Hlavně mě pak šokuje, že nad některými vyslovenými ____ (každý ať si doplní podle libosti), které nemají ani nápad, ani úroveň (teda alespoň podle mého), se tu někteří občas rozplývají a kolikrát pěkná fotka či malba je drsně hodnocena. Já třeba sám fotím jen pro radost, jsem rád, když mě někdo upozorní na chyby, ale stromy na protějším břehu, to mi připadá přehnané. Není problém na digitálu udělat 100 fotek a odstranit větve na compu a pak vybrat to nejlepší, ale já chápu fotografii hlavně jako koníčka, při kterém si odpočinu, prosrě něco tvůrčího. Asi jakokdyž někdo maluje, i když ví, že se tím živit nebude. Nejsem proti technice a digi (sám to studuji :) ), ale nejde hlavně o ten pocit při focení? Toť vše, co jsem měl na srdci, doufám, že jsem se někoho nedotkl. A hodnotím za 1, protože se mi fotka líbí, přestože tam koukají tři větve, které nerostly podle pravítka :-)
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli mystery
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 4 5 6 7 (8) 9 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 35 38
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter