Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
slavnostní prozření stran zbytečné existence
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 13.6.2011 (12:25:09)


- vítej do klubu! klidně sdělil synek poté, co mu karel zdrchaně představil svůj nově objevený životní postoj.
- jsem naprosto zbytečný člověk. a kdyby mě zítra vzala mrtvice, tak to krom banky nikdo ani nezaznamená.
- ale jo, úřady to zaznamenají, neboj. a ber to z té lepší stránky. synek na to.
?

- je ti padesát a systém si oddechne. o jednoho potencionálního důchodce bude postaráno.
- to ti pěkně děkuji.
- anebo můžeš taky odejít způsobem... no, nezabudnutelným. kdybys byl příznicem konceptualismu, mohl bys použít plzeňskou věž. nahraješ si poslední proslov. vytiskneš plakáty: jedinečné a jediné vystoupení slavného konceptualisty karla pátečníka!
vemeš hydraulické nůžky a koupíš si lístek. žel asi je neukecáš na poloviční s tím, že dolů už nepůjdeš. a než se prostříháš tím ochranným pletivem, určitě nikdo nestihne za tebou vyběhnout. ostatně, můžeš si to nacvičit. a cestou dolů pustíš dálkovým ovladačem svůj proslov z malého amplionu. a když budeš mít štěstí, trefíš dalšího soukmenovce, jak dole zevluje, a bude ti to připočteno k dobru. ovšem blbé bude, když ty přežiješ a ten chudák pojde, a navíc zcela bez přípravy.
a do té nahrávky vložíš proslov konceptuálního umělce, ve kterém vysvětlíš, v čem je tvůj počin uměním. ostatně právě v tom spočívá síla konceptuálního umění. jak dovedeš vysvětlit, že právě tvůj právě tvořící se a jediněčný flek na náměstí je tím pravým uměním.

a budou ti závidět!
- a co když budu chtít odejít zcela neformálně, například ve spánku?
- nezlob se, ale to by byl zcela zanedbatelnej odchod a docela mdlej.
- ale já jsem estét a moc se mi nezamlouvá ten tvůj konceptuální počin. ten rozplizlej konec a docela nechutnej na pohled.
- nechutnej bude, jen když ho nedokážeš náležitě vysvětlit v duchu současného umění.
- chceš mi říct, že když se vyzvracím na veřejnosti a dovedu to své „dílo“ náležitě vysvětlit, tak jsem konceptuálním umělcem?
- kápls na to, taťko.
- a neříkej mi taťko! jsem budoucí umělec!
- ovšem. jen ještě ti musím zjistit, jestli se už nějaký podobně nápaditý umělec v tomto městě nenašel.
- to by mě tedy opravdu nasral!


Poznámky k tomuto příspěvku
 slavekmiloslav (Občasný) - 13.6.2011 > oxytocin> díky :-)
<reagovat 
Emoce (Občasný) - 17.6.2011 > moc pekne... tenhle postoj sdilim...
s tim umenim je to takova pravda.. a s uradama taky.
jen tak dal )) nekdo na to musi poukazat...
Body: 4
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 17.6.2011 > Emoce> :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter