Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj krásný Diego
Autor: TerezaSl (Občasný) - publikováno 10.7.2011 (23:30:48)


Poznámky k tomuto příspěvku
magistr (Občasný) - 11.7.2011 > Pekne.
Body: 4
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.7.2011 > Jj, povedl se ti, jen nepřeostřuj.
Body: 4
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 11.7.2011 > Má neostré očíčko . Je to první místo kam jsem se podíval
Body: 4
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.7.2011 >

Dobrej fešák:-)


Body: 5
<reagovat 
Hermy (Občasný) - 11.7.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
slakinglizard (Občasný) - 11.7.2011 > fešák
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.7.2011 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 11.7.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
angela (Občasný) - 11.7.2011 > má župánek
<reagovat 
Hermy (Občasný) - 11.7.2011 >

jj, máš naprostou pravdu:))) Diego jo prostě osobnost ... a myslím,že tahle fotka je super, tady není potřeba hledat nové náměty, ale jenom obdivovat co příroda může vytvořit za krásu a veškeré další lidské zásady jsou jenom ke škodě... ale představa tohoto  krasavce ve  zbroji, pštrosím pérem na klobouku jak jednou nohou drží poklad a přitom požírá princeznu  - to by mohl být zajímavý námět třeba na nějaký olej:)))

 


<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 11.7.2011 > Hermy> Jasně, ale ještěři jsou tak časté téma. Potkávám je na internetu docela často. Víceméně focené stále stejně, nebo s detailem na oko. Pomalu je to jako s focením očí a západy slunce. Jinak je samozřejmě pěknej. Vidět ho naživo by byl fajn zážitek.
<reagovat 
cocoteena (Občasný) - 12.7.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 11.7.2011 > tk budu zase za černou ovci. Sice to nemá nějaké výraznější chyby, i když parte - rámeček a má ufiklé nohy, ale námětově mě to až tak nenadchlo (jsem se zvířaty denně a i kdysi jsem bývala s tímto zvířetem každý týden, takže pro mě to není nic nového, možná by bylo pro mě něco nového, kdyby bylo nafoceno jinak se snahou to posunout někam jinam, já nevím, třeba pohádkově nebo co tě napadne).
Body: 3
<reagovat 
 TerezaSl (Občasný) - 11.7.2011 > huwik> A já jsem s ním každý den a vím ,že on nemusí vypadat pohádkově, on už pohádkový je.
Nepotřebuje žádný námět.
Je natolik zajímavý , že zaujme jen tak obyčejně, nemusí hlídat poklad ani žrát princezny ,proto obyč. fotka naprosto postačí a člověk bude stejně okouzlen.
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 12.7.2011 > TerezaSl> tak pro tebe je zajímavý. Pro pár lidí tady asi taky, ale já koukám na fotky skoro každý den, viděla jsem fotografů do aleluja - jak dobrých tak špatných, takže pro mě nic nového pod sluncem. Krom toho není to dobře nafoceno - ufiklá noha, není zaostřeno na oko jak má být, úhel pohledu mohl být zajímavější. Kdyby jsi to tak udělala, vyšlo by ti pěkné makro, sice mě by to asi nepotěšilo ani tak, ale byl by to aspoň nejaký posun.
<reagovat 
čtenář cvakal - 13.7.2011 > Zviratko je krasne,fotka nic moc :(.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.7.2011 > ...fascinující tvor!,....na fotce mi snad chybí jen ta jiskra v oku.....nedá se na něj "vynadívat"......
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter