Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Sedící stařec z kolekce Jen tak pro radost
Autor: mazal (Občasný) - publikováno 12.7.2011 (06:50:58)
další v kolekci>
kresebná skica - životní velikost


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.7.2011 > není to špatné.. ale osobně se mi zdá, že pelvis je, mazale, trochu dál..
<reagovat 
mazal (Občasný) - 12.7.2011 > Ahoj Pelvisi, dávám sem také ukázku z hodim figurální kresby. Pracuji s postavou tak jako s krajinou. Rozděluji ji na několik plánů. První plán - nejdůležitější a nejvíce informací. Druhý, třetí plán méně důležitý a doplňující - části těla jsou zachyceny s méně deteily až do náznaku. Tím je podpořeno prolomení prostoru. Tento způsob práce používám při studijích a skicách. Ve volné tvorbě pak dané věci bez ostychu poruším. Takto je na kresbě okamžitě vidět, co mě zajímalo a proč jsem ji kreslil. Ahoj M
<reagovat 
 pelvis (Občasný) - 13.7.2011 > mazal> díky Mazale, bylo by fajn zde vidět víc takových figurálních kreseb, bohužel tohle přání se mi asi nevyplní:-( na tvé kresbě se mi líbí zvýraznění popředí, je vidět, že svého profesora posloucháš:-)děláš dobře) figurální kresba je věda, ze začátku jsem si řikal, hodim to tam a buďto to vyjde nebo ne, samozřejmě to nevyšlo:-) člověk musí u toho i přemejšlet a nespoléhat jen na intuici, naučit se odstupovat(můj častý problém), určit si odkud jde světlo, kde je nejhlubší stín, naučit se přidávat, ubírat, odstupovat, korigovat) taky poslouchat rady svého lektora, pokud je dobrej:-),co je podle mě asi nejdůležitější při figurální kresbě a vlastně při jakékoliv činnosti, je věřit si a nebejt připosranej!
ať se daří)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.7.2011 > ..hned bych "si střihla" zase jeden takový kurs......kromě hlavy spíše ženské ježibabí je ta skica docela dobrá,až na dlouhou nohu...pelvis už všechno ostatní zmínil...
<reagovat 
 mazal (Občasný) - 13.7.2011 > Mima> Mimo, dík za komentář, ono je to tak s tou dlouhou nohou. Říká se tomu perspektiva. No prostě někdo ji vidí a někdo né. Nic ve zlém. A to je také o tom prvním plánu a druhém atd. Již jsem se Ti to snažil vysvětlit jednou a to při tvé krajině. Tyto věci vysvětlovat přes počítač je hodně obtížné.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 13.7.2011 > mazal> ..ještě dodatek,... Mládek má svou antiperspektivu, která má svá pravidla, lumik má svou "šílící" perspektivu, ale té se "podřizuje" a jí odpovídá celý obsah i forma obrazu, je tam souznění všeho .....Tvou skicu jsem ostatně přímo nepohanila, jen se mi prostě ta noha zdá dlouhá, třeba ne rozměrem, ale stínováním, které plní důležitou funkci, aby se mi noha dlouhou nezdála .....mám teď nějak náhle jinam posunuté dioptrie, ale s brejlema mně skoro stejně nikdo nikdy nevidí......vtip...snaha vysvětlovat se prostě někdy míjí účinkem.....brou noc....
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 13.7.2011 > mazal> ...vysvětlovat cokoliv komukoliv je někdy pro obě strany náročné, a nejen přes počítač,...ať má tedy někdo svůj první a druhý a... "plán", každej máme jiný oči, a ideu, a nedokonalosti,...inu což, ať se nám daří!.........
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 14.7.2011 > líbí se mi, že se to možna rozjede s figurálkami, to bych potom možna něco ukázal, až bude něco nového ;)

nevím jestli je Pelvis s figurálkou dále... docela dobře to jde vidět na rukách. Co mě tam hodně vadí je hlava, bez té to prostě nejde a nikdy nepujde. Ruce, nohy, prostor...dobre. Ta noha neni velka, ale trup maly. Nevím jak jsi vysoký, ale na sedící figuru se vždy díváš z nadhledu. Čas ukáže...;)
Body: 5
<reagovat 
 čtenář oslík - 18.7.2011 > davidhuge> To přeci není pravda, na sedící figuru se můžeš dívat i přímo, i z podhledu, když na to přijde. Záleží na jak vysokém podstavci sedí.(V pPraze na AVU běžně sedívají výš.)
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 18.7.2011 > To samozrejme Osliku nepopiram. Ja jsem si ovsem jisty ze Mazal AVU nenastevuje a kde jsem ja osobne setkal s figurou, tak vzdy bez podstavce. Takze se priklanim te castejsi variante a pokud se pletu, tak mi to je jedno vzdyt o nic nejde.
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2012 > davidhuge> ty jsi prostě čurák a to proto že je ti to jedno
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter