Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
^/~
Autor: ataner (Občasný) - publikováno 13.7.2011 (23:05:05)














Poznámky k tomuto příspěvku
Ovečka (Občasný) - 13.7.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bocco (Občasný) - 13.7.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 14.7.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
vosička (Občasný) - 14.7.2011 > mi se líbí víc holub, plachtí vzhůru, ale uměleckej počin
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 14.7.2011 > Já se ti musím k něčemu přiznat...podobných fotek mám v PC spousty ale vůbec jim nerozumím...schovávám je snad jenom proto, že tady na Totemu mají neustále až nadpozemské hodnocení a mě se podobné většinou povedou když se vracím z hospůdky domů a mám pod kůže nějakou tu promilku...Opravdu nevím co je na podobných fotkách tak uchvacujícího?
Jinak ty osobně fotíš moc krásně, ale někdy sem dáš takovou věc, že mi zůstává rozum dtát v němém úžasu a všichni ostatní udělují spousty bodů a doporučení. A mě to fakt přijde, že z té hospůdky jsme se vraceli spolu a závodili, komu se podaří vyfotit větší kravinu :-)
Ale jinak tě mám stejně rád a tak promiň můj možná neobjektivní názor:-)
Krásný den a méně alkoholu :-) Saša

P.S. Za odvahu za dva :-)
Body: 2
<reagovat 
 lidunka (Občasný) - 14.7.2011 > sadaf> pekne si to napísal :) ,,, a neplatí to len o fotkách, ale aj kresbách, maľbách ... atd. - tu všeobecne
asi na to potrebujem vyššie vzdelanie, aby som to aspoň pochopila
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 14.7.2011 > sadaf> ok. je to tvoj subjektivny nazor
fotky su rozne.
dokumentarne.. ale aj umelecke
a fotka moze byt technikcy dokonala a o nicom, alebo technicky nedokonala ale napriek tomu uchvatna
ja inklinujem k sorte artfoto
pre mna je fotka umeleckym vyjadrenim. umenie zas kus o emociach... nejdem sa rozpisovat dalej, dufam rozumies aspon tomu, kam smerujem
s tym alkoholom si to pekne pomrvil, ale budiz ti vodpusteno, ked uz mam mas rad aj napriek tomu :D

<reagovat 
 ataner (Občasný) - 14.7.2011 > lidunka> umenie myslis pochopis vyssim vzdelanim?
nemyslim ze sa to da naucit, bud pre to cit mas, alebo nie.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.7.2011 > ...mě nejdříve napadlo, že je to takový ne příliš hezký profil, až napodruhé vidím let, pohyb......asi by to mělo být obráceně, pokud vůbec nějaké dilema by mělo v tomto případě nastat,...ale je zřejmě chyba v mém nazírání.....proto neboduji...
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 14.7.2011 > Mima> chyba v nazerani nie je..
nazeranie nie je dobre ani zle..
iba ine
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 15.7.2011 > Vždyť víš, že mám tvoje fotky rád :-)
A myslím si, že jsem tě pochopil naprosto dobře a také si myslím, že tomu trošku rozumím.
Nechci se teď bavit přímo o fotkách, ale třeba v takové malbě miluju 15 a 16 století, respektive mám hodně moc rád realismus, víš, takové ty šmouhy mě prostě moc neoslovují i když chápu, že třeba více vyjadřují autorovu duši. Nicméně já chci pokochat svoji duši, protože třeba pravě v ten okamžik potřebuje moje duše potěšit a nechce zrovna vytvářet moje duše psychologický obraz duše autora. Je pravda, je to můj problém, mohl jsem jít na jinou výstavu, na jiný server, ale já většinou chodím za svým oblíbený autorem.
I já tady mám mnoho technicky nedokonalých fotek a mám pod nimi celkem slušné hodnocení a mám tu i mnoho fotek, jejichž přípravě jsem věnoval čas a ostatní mne více méně vyfuckovali....Ano, máš velikou pravdu, že je to i o nazírání diváka a o jeho momentálním rozpoležení...a tady se ti musím trošku omluvit, včera jsem asi neměl tu správnou náladu na tvoji fotku, přišla mi prostě taková trošku "opilecká", protože moje duše asi nebyla ten den ta takovou fotku připravená.
Teď je šest hodin ráno a já mám pocit, že se dívám na úplně jinou fotku než včera...
Včera jsem viděl jenom beznaděj a smutek, dnes vidím volnost a svobodu...
A ještě pro lidunku. Víš lidunko, ona má ataner v tom co mi napsala, hodně velký kus pravdy. Udelej to jako já a zkus se na tuto fotku podívat dnes ještě jednou.
P.S. A co se týče alkoholu, není to se mnou ještě snad tak špatné, ale mě večer v té hospodě spíše láká ta atmosféra, to chlapské řešení všech těch nepodstatných problémů jako jsou výsledky sportovních utkání, kdo, kde s kým, jestli je lepší Prazdroj nebo Staropramen, jestli je lepší auto na benzín nebo na naftu.
Mě tyhle problémy a řeči kolem nich tak nějak uklidňují v tom zjištění, že je snad všechno ještě v pořádku...
Tak mi tady holky promiňte, že jsem se takhle po ránu rozepsal, přeji vám krásný víkend, hodně tvůrčí inspirace a aby jste opravdu museli řešit jenom to nepodstatné a to podstatné aby vám v životě vycházelo tak, jak si sami přejete...
Navždy váš Saša Kameš :-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.7.2011 > znaky v názvu bych podle vzoru křídel prohodila..
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 14.7.2011 > Věza> nesedia podla vysky :)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.7.2011 > ataner> hmm, to je fakt :-)
<reagovat 
boval (Občasný) - 15.7.2011 >
Body: 5
<reagovat 
magistr (Občasný) - 16.7.2011 > Priserne.
Body: 1
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 17.7.2011 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter