Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sny těch v režimu spánku
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 20.7.2011 (11:05:38)

 

 

sny člověka v režimu spánku

jsou sny o pomoc



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 20.7.2011 > Četla jsem, že drtivá většina našich snů je negativních. Jen nepatrné procento zahrnují sny příjemné. Ovšem mozek většinu snů záporných vytěsní a my máme pocit, že se nám nic nezdálo...
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 20.7.2011 > Věza> Některé sny jsou klíč, zkus si dát vedle postele tužku a papír a hned ráno po probuzení psát.. Večer, než usneš, se soustředit, aby sis je ráno pamatovala.

Jiné roviny našeho vědomí chápou svět trochu jinak a je, myslím, dobré je znát. A nebát se stínů, když je poznáme a srovnáme se s nimi, neublíží.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > Aaen> Jo..přesně tak. Měl jsem před pár lety takové období, kdy se mi každý den zdál sen..a vždycky kolem třetí hodiny ráno..u postele jsem měl blok a tužku..hned jsem si to zapsal..ráno už bych si nic nepamatoval..je neuvěřitelné, že se mi ty sny plnily..dodnes jsem z toho tak trochu paf..sny, to není jen tak..to už vím...už se mi nic nezdá..asi to tak má být..Jo, sny.. to je velká vjec..
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 21.7.2011 > Aaen> Je to zajímavé... O ´jiných rovinách vědomí´ toho ještě moc nevíme, ale faktem že fungují.....
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 20.7.2011 > Zazo> zajímavé..
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 20.7.2011 > Zazo> sny jsou brána do jiné roviny našeho vědomí.. a možná i jinam, oboje to spolu může dost dobře souviset

zkus si někdy ve snu uvědomit, že se Ti to zdá, a modelovat realitu okolo sebe.. vidíš horu, uděláš místo ní louku.. jde tam hodně věcí

zkus tam třeba rozhrnout prostor-realitu, a podívat se, co je za ní

jednou jsem ve snu nemohl jít po jedné cestě dál (vedla vlevo), řeklo mi to, že tam nemůžu, protože tam už začíná sen někoho jiného
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 21.7.2011 > Věza> Jo, myslím, že jiné roviny fungují.. A v určitých oborech se o nich možná některé věci už ví - psychologie, parapsychologie, magie.. Otázka je, co z těch poznatků je pravda, a co ne. Je to ale inspirující.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > Aaen> Vidíš..to by stálo za to..jednou jsem se na chalupě ocitl nad postelí u stropu..vedle ležela žena a já..viděl jsem se i naše lumpišky..to jsou psi..bylo léto, venku už svítalo..napadlo mě jít ven na zahradu na tu starou lípu..cítil jsem ten jakoby odpor, když jsem plul pře okno..pak jsem byl úplně nahoře, na té lípě..chtěl jsem utrhnout list, ale nešlo to..prsty procházely skrz..je to fakt divný pocit..chtěl jsem ten list, abych měl jakoby důkaz..ale nešlo to..pak jsem zase byl v ložnici u stropu..a věděl jsem, že musím do sebe spadnout..cítil jsem ten náraz..brr..no a pak jsem se asi probudil..je to divné..vím, že se to stalo..a přitom to vlastně nevím..těžko se o tom mluví..někde jsem tu o tom i napsal básničku..myslím, že jo.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 21.7.2011 > Zazo> to zní hodně zajímavě..
<reagovat 
anae (Občasný) - 22.7.2011 > ano, tak je to dokázáno, co člověk v bdělém stavu vytěsňuje, čeho se mu nedostává, o tom se mu zdá .. ale i plno dalších věcí ... a blbin :-) - mám např. i sny déjà vu
Body: 5
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 24.7.2011 > anae> Anae, myslíš to tak, že se Ti něco zdá a pak se to stane i ve světě mimo sen? A co tzv. lucidní snění?

Jinak ve snu jsem před pár dny potkal sukubu a něco jsme spolu měli, na mou žádost předtím změnila i obličej, měl jsem náladu na blondýnu, a ne na zrzku.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.7.2011 > Aaen> ty své sny využíváš! lucidní snění ... měnit zrzky na blonďáky ve snu neumím, mně stačí si hezky snít za bděla ;-)... ano, už se mi víckrát stalo, že jsem si po prožití čehosi v reálném životě uvědomila, že jsem na daném místě byla, dané prožila - už předem ... a to ve snu
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 26.7.2011 > anae> Lucidně snít je zajímavé, jednou jsem měl 15 lucidních snů za noc, ale to byla výjimka. Dnes lucidně sním spíš vzácně, i když poslední dobou bylo lucidních snů zase aspoň o něco víc.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 26.7.2011 > anae> třeba jsi to neprožila předtím ve snu, a jen se Ti to v paměti/vnímání zdvojilo, kdo ví
<reagovat 
 anae (Občasný) - 27.7.2011 > Aaen> ne fakt, prožila nejdřív ve snu, to vím jistě
<reagovat 
travail (Občasný) - 30.7.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 30.7.2011 > taire> Taire, děkuju.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 22.7.2011 > souhlasím
Body: 5
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 30.7.2011 > zochrova> Ahoj zochrova, díky, že jsi se stavila.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter