Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pár výhledovek
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 2.9.2011 (10:35:04)

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář meryll - 2.9.2011 > České Středohoří miluju...ikdyž jsem ho dosud neprošel.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.9.2011 > čtenář> Doporučuji, stojí to za to..
<reagovat 
žaža (Občasný) - 2.9.2011 > krása.. prvá druhá
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.9.2011 > žaža> děkuju za zastavení žažo
<reagovat 
Capulet (Občasný) - 2.9.2011 > Mně osobně přijde ta poslední taky jednoznačně nejlepší. Celkově mi to přijde možná přesvětlené. U krajin jako tady, kde jsou 2. a 3. plány v takovým světelný oparu bych spíš podexponovával. Výsledek by byl možná nadějnější.

Jinak, ty zbylé snímky mají technické a kompoziční nedostatky, které už zmiňovala huwik, takže se nebudu opakovat.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 4.9.2011 > Capulet> Máš pravdu, poslední taky vidím jako jejzdařilejší z této série. V rychlosti se krajina špatně fotila, právě pro světelné rozdělení. Díky.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 4.9.2011 > IAN HEROICKY> :-)
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 2.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 4.9.2011 > oleandr> díky
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 2.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 4.9.2011 > dr. Wojtek> děkuju
<reagovat 
sédy (Občasný) - 4.9.2011 > nejsou spatne 3+
Body: 3
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 6.9.2011 > sédy> díky
<reagovat 
huwik (Občasný) - 2.9.2011 > zkus to nerámovat těmi černými rantly. Mám zkušenost, že je lepší to dát rovnou na černé pozadí. K fotkám - u jedničky zajímavé popředí, pozadí je hodně světlé, mohl by pomoct polarizák. Dvojka - ruší tam rozostřené popředí, tam to chtělo co nejvyšší číslo clony. Otázka je, jestli máš foťák, kde se dá clona nastavit. Nicméně i kompakty se občas dají ošidit a udělají, co člověk chce :o). Nejlepší z této série je asi čtvrtá - využití diagonály, zajímavé světlo atp.
Body: 3
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.9.2011 > huwik> Polaryzák jsem bohužel nechala doma. Jinak jsem neměla čas na nastavování parametrů. Šlo o výlet více lidí - nefotografů a už tak jsem je focení až dost zdržovala. ;) Což samosebou není omluvou..
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 4.9.2011 > huwik> Nerad se vměšuju, ale nejsou kompakty charakteristické právě velkou hloubkou ostrosti? Nebo jsem možná nedával pozor, když mi to v Datartu vysvětlovali?
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 4.9.2011 > superfly> To se to spíš snažili prodat. Skutečně velkou hloubku ostrosti (tedy možnost mít velké číslo clony) mají jen slušné digitální zrcadlovky. Já mám elektronickou zrcadlovku (což je něco mezi kompaktem a pravou zrcadlovkou) a ani tam není hloubka ostrosti dostačující :o(. Když chci vyfotit něco, aby bylo ostré všechno, tak bývá problém.
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 5.9.2011 > Věza> 

Blani, to je hrubá chyba, nechat ho doma :) Ještě byhc si přikoupil přechodovej filtr, snímky si o něj přímo říkají . Jinak, zase ti ten horizont, alespoň podle mě, padá...

Krajina je to samosebou krásná, to se musí nechat..


<reagovat 
 superfly (Občasný) - 4.9.2011 > huwik> Odborník žase, laik se diví...
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 5.9.2011 > huwik> ...já jsem též kdysi měl EVFko a byl jsem relativně spokojen (Panasonic FZ8) se clonou, resp. hloubkou ostrosti nebyl problém. Ono, zase moc clonit taky není dobré, většina objektivů při vysokém zaclonění przní kresbu. Tím myslím F16 a víc....Při relativně krátkém ohnisku, což se u krajinek využívá, ideál F8-11 a mám ostré od půl metru a po nekonečno... Asi jde o to, co máš za model...;)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 5.9.2011 > djstek> Máš pravdu Mirku, jsou tam nedostatky. Přechoďák nemám, jen polaryzák, který jsem s sebou bohužel neměla. Dík za zastavení. :-)
<reagovat 
 čtenář periskop - 6.9.2011 > huwik> huwiku važ velmi opatrně slova, pokud nechceš být za hlupáka! :-(
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 5.9.2011 > Věza> ty, dostaneš na holou :)  okamžitě napravit
<reagovat 
 čtenář periskop - 6.9.2011 > superfly> to je teda síla... přemýšlím, jestli tému huwíku udělat přednášku... nebo to nechat plavat... ale šílený je to, že, pokud jsem správně pochopil, studuje fotografii... a na vysoké škole (!!!)... to ve mně fakt budí pocit totálního zmaru... :-((
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 5.9.2011 > djstek> :))
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 7.9.2011 > čtenář> Nech to plavat, snad se časem chytne za nos... Ono je to vlastně asi jediná možná cesta, mě tak napadá.
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 8.9.2011 >
Body: 4
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 5.10.2011 > Jaromila> děkuju za návštěvu Jaromilko :-)
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 26.9.2011 > České Středohoří je také moje srdcová záležitost. Pěkné.
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 5.10.2011 > fialkova> díky ti fialková
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 4.10.2011 > Oproti těmto minulým http://www.totem.cz/enda1.php?a=288456 se mi tahle série líbí mnohem víc . Rámy k tomu opravdu nesednou
Body: 4
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 5.10.2011 > Cyberian> Díky za zastavení a komentík..
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 11.1.2012 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter