Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlodání červů
Autor: Zazo (Občasný) - publikováno 26.7.2011 (09:51:27)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Zazo (Občasný) - 26.7.2011 > Já musím furt něco vymýšlet, jen abych moh s tebou komunykovat..to asi dopadne..nechci to vydět..a těch pjet bodů..furt si je počítám na prstech..palec prsteníček..a dál nevím..ale je jich pjet..ještě si to musím po sobě přečíst, ať tu nemá hrupky..a co je DP..monogram..?..Dopravní podnik..?..Dobrý původ..?..co to je..?
<reagovat 
 čtenář Diamant Popelka - 26.7.2011 > Zazo> DP: vygoogluj si Popelku a uvidíš :) Jo, to jsem ráda, že píšeš! Něco o houbách! :)
<reagovat 
čtenář DP - 26.7.2011 > Červ ví
že lvi
všude!
Líp bude :)
5bodů
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 26.7.2011 > čtenář> Fšechno vím..musím jít ven na vzduch..tady kousek je taková hustolesová oblast..jdu se psem se provětrat..
<reagovat 
 čtenář DP - 26.7.2011 > Zazo> a najdi houby! a napiš o nich pak báseň! nauč svého psa hledat lanýže! to máš úkolů, červ tě nedožene!
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 26.7.2011 > čtenář> Už sem tu..houby nejsou, ale v lese je dobře, akorát mokro,stromy rostou do nebe..
"..rozežerou mě červi/až prasknou kdosi/otevře hrob Bude tam/jen něžná pánevní kost/a myš/pro kterou jsem mohla být/prolézačka skrýš"...to není moje, gde bych to vzal..to jsem si něgde přečet..ty mi dáváš, čtenáři..jdu ještě na chvilku ven..řezat dřevo..
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 26.7.2011 > čtenář> Fšechno se mění..teď jsem já Čtenář ZS..zítra se poptám v Litomyšli..já si poradím..stejně sem už dlouho nic nečet a něco muselo přijít..věděl jsem to..joch to čul....je to fajn, už o tom nebudu mluvit, proto sem šel ven, abych to vydýchal...jdu zatopit..je tu kosa..starý, kamenný barák a venku se už nedá sedět..mám rád slunko.
<reagovat 
 čtenář DP - 26.7.2011 > Zazo> tak to mě bude těšit, když budeš číst u kamen za dlouhých večerů :)
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 26.7.2011 > čtenář> Jo, u kamen v houpacím křesle..lumpišky se taky povalují u tepla..praská dřevo..a když jdu ven na zahradu čůrat..to nebe..ještě dlouho na to koukám, jak u vidění..svět je úplně jiný, než jak se většině lidí jeví, myslím..lidi zapomněli být..spěch a spěch a spěch..přitom žití je jenom právě teď..a to lidi nemaj čas vnímat..už tu mám teplo..tak mi něco doporuč na to čtení..budu rád.
<reagovat 
čtenář DP - 26.7.2011 > Dočtla jsem Nabokovův Bledý oheň - uhranutí! A pak třeba od Jiřího Kamena Huga....to ti závidím, tu idylku!
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 26.7.2011 > čtenář> Nabokov je skvělý..Bledý oheň sem nečet..J.Kamena neznám..jo, díky..já zkusím sehnat třeba tu poslední..je toho dneska moc a nevíš, co dříf..v tom je jádro pudla..rád sem s tebou dneska mluvil..jo. Čtenář VR
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter