Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obyčejné věci II. z kolekce Obyčejné věci
Autor: huwik (Občasný) - publikováno 31.7.2011 (22:13:54)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Cyberian (Občasný) - 31.7.2011 >
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 1.8.2011 > Super, až na poslední happy end - docela kýčovka ;) . Z těch předchozích snímků se dal vytušit :) .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jesper (Občasný) - 1.8.2011 > Periskop to vystihl
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 1.8.2011 > Poslední dobrá, ale přijde mi už kapku odjinud. Asi bych ji zařadil samostatně (jestli teda do toho můžu takle pindat).
Mám pro tyhle věci jinak celkem slabost, když mají hlavu a patu, takže snad chápu, co tě k tomu vede. Některý fotky mě celkem bavily, jiný míň (kterou bych bez váhání vyhodil, je ta první), každopádně je to asi zbytečně ukecaný...

Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 1.8.2011 > dobrá je jenom ta poslední fotografie, lehounce naivní, ale kupodivu mi to přijde tak nějak čisté... tak, že mi až došel obvyklý cynismus... chtěla by ovšem trochu pofackovat křivky... co je fajn, jsou ty okraje, působí trochu jako vytržené z notesu, zkrátka umocňují celkový dojem "deníkového" záznamu... náladou mi to připomělo dvě fotografie van der Elskena z Paříže šedesátých let... škoda, že takových povídavých nemáš víc (máš, ale málokdy je sem šoupneš)...

co se těch ostatních týká, tohle pofotografování stínů je pro alespoň minimálně poučeného diváka neskutečná nuda... takové jako nepovedené školní cvičení či spíše totemní chrlení... kdyby s tebou fotilo deset dalších, všichni by udělali to samé... takže otázka zní proč vůbec? jediná jakž tak použitelná by snad byla ta třetí... ovšem rozhodně v jiném kontextu... zkus se zamyslet nad tím, jestli tvé pocity transponované do takto vágní obrazové výpovědi mohou mít pro publikum nějakou přitažlivost...

summou, poslední fotografie rozhodně doporučení hodná, ostatní vhodné na vyhození...
Doporučil 
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 1.8.2011 > Periskop> ...a vypadá to, že nám Mládek zakukal
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 1.8.2011 > sempull tampush> nojo, co se dá dělat... teď snad zas až v zimě by se něco mohlo... bude náledí... :-)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 1.8.2011 > Periskop> :)
<reagovat 
čtenář cvakal - 2.8.2011 > Jedna fotka horsi nez druha, posledni je nejhorsi. Muze se snad libit pouze opelichanemu salonnimu "cynikovi" :-).
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.8.2011 > ...třetí a pátá docela líbí, u sedmé pravá polovina zaujala.....
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 4.8.2011 > za pátou
Body: 5
<reagovat 
magistr (Občasný) - 7.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 28.8.2011 > posledná pekná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 30.11.2011 > fakt obyčejné
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter