Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
modlitby psát
Autor: lenulela (Občasný) - publikováno 1.8.2011 (16:43:18)

modlitby psát

neumím

 

od nehybných úst

vzlétají

padají

 

radost

strach

 

bolest

naděje

 

díky

a prosby

 

pokora

i vzdor

 

 

od úst

vzlétají

i padají

a mizí

 

důvěrné

 

nevyřčeny

 

vyslyšeny



Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 26.8.2011 > Asi máš pravdu, Je to vlastně ulice. Taky nevysvětluju lidem co se mi na nich nelíbí a ČASTO JEN konstatuju suché: ,,DĚSNÝ." A vůbec nepřemýšlím nad tím proč tak vypadá, co má na sobě.
Příště si dám kávu s tím,koho se týká.

Proto: ,,NEBUĎ TRUCHLIVÁÁÁÁ."
<reagovat 
 lenulela (Občasný) - 7.9.2011 > Bajata> 

:)

barevný, ne černobílý    ptát se "proč"

neptat se pořád-sebeobrana před blázincem :))

a díky zase za každýho vlídnýho člověka na ulici :) :)


<reagovat 
Bajata (Občasný) - 23.8.2011 > :-) jestli to mohu porovnat s náboženskýma,církevníma modlitbama, tak umíš-
Těm huba jede od rána do večera. Až z toho jde hlava kolem.

Nehodnotím,,uměleckou " úroveň, ale to, co tím chceš říct. a ŘÍKÁŠ.
Je tu spousta,,UMĚLCŮŮŮ" KTEŘÍ MAJÍ TOTEM ZA ARÉNU VE JMÉNU ,,UMĚNÍ"
ZROVNA JSEM SE ,,CHYTIL" S JEDNÍM U AANEN. JE TO DOKONCE REDAKTOR.
Zašeljsem se k tobě zklidnit. Neva??
Body: 5
<reagovat 
 lenulela (Občasný) - 24.8.2011 > Bajata> 

:D  ono někdy není třeba až tak říkat-On ví.., a tak mu šetřím uši :))

 

že jsi se ke mně přišel zklidnit je pro mě super informace a nad všechna hodnocení, body apod!

Jsem -samozřejmě- ráda, když to, co napíšu, zapůsobí a dotkne se emocí.  Většinou si z mých výplodů čtenáři -kamarádi,první vlna cenzury :D- odnáší spíš "depku" :D (neb jsem nevesela, truchliva :) )     Zklidnění..hm..

- umělecká úroveň..kdo to posoudí, já v tom nejsem kovaná, vzdělaná a nemám tak načteno a tak a nevim     a proto díky těm, co ví a mají trpělivost   říct, co ví   a ještě to řeknou slušně a konstruktivně..!..       

přesto si myslím, že když někdo něco prezentuje, tak by to nějakou úroveň mít mělo a nějakou míru sebereflexe člověk mít musí.   A taky souhlasím, že tu každý musí počítat s tím, že tu dává kůži na trh, to jo,  a je to tu veřejný prostor   a lidé jsou různé         a podporu a porozumění získá člověk spíš od kama u kafe než v rubrice poezie..   Je to moc těžký hodnotit soudit a zacházet s lidským prožíváním!

děkuju za zastavení!!

 


<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 7.9.2011 > lenulela> buď v pohodě..ano..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter