Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
---
Autor: ich (Občasný) - publikováno 27.8.2011 (16:32:23)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
huwik (Občasný) - 29.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 29.8.2011 > taky si ukládám
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 27.8.2011 > to si s dovolením uložím... kouzlo nechtěného... o několik úrovní přesahuje tvoje věci a možná už se ti nikdy nic podobného nepovede... bohužel, možnost prohlédnout si tvoje dosavadní práce to shodí do kořenky s etiketou náhoda... což je sice nefér, ale kdo si kdy myslel, že svět je spravedlivej?
Doporučil 
<reagovat 
 ich (Občasný) - 28.8.2011 > Periskop> No jasně, neaspiruju na umělce, jen mě to prostě baví. A jelikož vim, že jsem žabař, tak sem (ani jinam) aspoň nechrlim kýble odpadu denně - budiž mi to prosím ke cti. Tahle se možná zdařila hlavně díky Dianě a prošlýmu filmu, kterejma je to focený... Jo a dík za upřímnost, pane. Howgh.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.9.2011 > wisteca> technologie hraje roli, ale když tě to baví, proč nezačít přemejšlet?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.9.2011 > Periskop> sem až teď zaregistroval to indiánské slovo, tak jako bych nic neřek, ju?
<reagovat 
 ich (Občasný) - 3.9.2011 > Periskop> ...pokusim se....
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 12.2.2012 > jsem ráda,že jsem Tě objevila..skvělý
Doporučil 
<reagovat 
 ich (Občasný) - 12.2.2012 > Mbonita> to mě těší
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.2.2012 > :-)
kouzelný...akorát mi trošku přijde, že některé postavičky sympatizují s hnutím, jež není mému srdci nakloněno...

Body: 5
<reagovat 
 ich (Občasný) - 12.2.2012 > sadaf> voni jenom neuměj moc dobře mávat...
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 12.2.2012 > Připomělo mi to krásný film mého dětství ,,VÁLKA HRAČEK."
morbidní název, ale chtěl bych to ještě někdy vidět.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 23.2.2012 > Tomuhle se dřív říkalo zpackaný fotky. Dneska se na to dá dívat i jako na "umění". No záleží i tady na úhlu pohledu. Jeden to vidí jako pěkné a druhý jako rozmazaný paskvil dvou snímků dohromady. Na to, že tolik rozvažuješ, který snímek vložit, tedy opravdu nic moc. Mě se to nelíbí, sorry.
Body: 1
<reagovat 
 ich (Občasný) - 23.2.2012 > Věza> Proč jsi tohle svoje vědecký hodnocení nenpsala rovnou, když ses na ní koukala před tím? Mstíš se za tohle http://www.totem.cz/enda.php?a=295096 , protože seš chudák. Ovšem tohle tvoje divadelní představení neříká nic o mojí fotce, ale spíš o Tvý omezenosti. Když si za svou fotkou stojíš, tak kde máš argumenty? Tady nad mojí fotkou, kterou až teď nemůžeš pobrat, před tim ticho po pěšině......
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.2.2012 > wisteca> Ale jasně, byla jsem taktní a fotku, která mě neoslovila jsem přešla, ale když se chováš tak jak se chováš, tj. jako diktátor, který se chodí navíc vměšovat do cizích rozhovorů, pak se nediv že jsem se k tvojí fotce, která se mi nelíbí vrátila. Měla by jsi právě ty mít víc pokory, nekopej tu trapně kolem sebe. Prostě přijmi, že se nemusí tvoje fotka každýmu líbit. V životě se řídím jediným spravedlivým heslem - jak kdo ke mě, tak já k němu /toť vysvětlení/. Co se týče mojí fotky, tak ta není o argumentech, ale o fantazii, ale to ty evidentně nejsi scshopna pochopit. No neva, tedy alespoň mě ne... :)
<reagovat 
Regio (Občasný) - 30.3.2012 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter