Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UMĚNÍ
Autor: Mrtvá Barbie (Občasný) - publikováno 8.9.2011 (10:58:56)
Žádná uniforma
ale láska s přesahem
tvoří věčnou stavbu

Krásná slečna Forma
s moudrým panem Obsahem
mají dneska svatbu




Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.9.2011 > vtipné
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 8.9.2011 > originální a vtipné
Body: 5
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 8.9.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář pipina oxí - 8.9.2011 > sice první půlka drobátko obsahově zmanipulovaná (aby se formou a symetrií dokonale sladila s druhou), ale i tak - paráda! jdeš nahoru holka, já to tvrdim od začátku. možná tě jednou i zaměstnám.
<reagovat 
 Mrtvá Barbie (Občasný) - 22.9.2011 > čtenář> Děkuji za pochvalu.O jakou práci by šlo ?
<reagovat 
 čtenář pipina oxí - 22.9.2011 > Mrtvá Barbie> olizovat mi pipinu
<reagovat 
čtenář pipina pokořená - 1.10.2011 > (aha. já si řikal, že to je divný, aby ses ty takhle hloupě nechala dneska unést. radši jsem se šel kouknout po tvejch dílech nazpátek, jestli jsem to někde nepřehnal. a ono tohle. aha. takže tady ten předchozí kom podepsanej jako pipča jsem FAKT nepsal já. výhoda nezaregistrovanosti je, že člověk nemůže svý komentáře mazat a opravovat. pořádně si je MUSÍ promyslet. to já jako příliš kritickej člověk potřebuju. ale tuhle variantu zneužití jsem nedomyslel. takže teď jsem - přiznávam - opravdu těžce zpraženej. "boreček". protože k kontextu tohodle je i muj poslední vtípek o představování se hodně, hodně nepatřičnej. no, jako pipka kdovíjaká jsem tady toho na totemu nenadatloval málo, ale takováhle zlá pitomost se vyskytla snad jen jednou. jako důkaz by to mohlo stačit, ale otrávilo nás to určitě oba dostatečně. no jo, no, ale neudělám s tim teď nic. takže si tě budu do budoucna už jen dál číst, mý komy po tomhle extempore už nemůžou mít nikdy tu "šťávu". dostali mě, todle je poslední pipča, jsem zhnusenej a smutnej. tak aspoň ty se nenech. a s tou prací... až si zas udělám jako nějakej zaregistrovanej týpek zpětně slušnou pověst, dáme o tom řeč. myslel jsem to vážně. ahoj)
<reagovat 
kokain nebrat (Občasný) - 1.10.2011 > avi k předchozímu
<reagovat 
 Mrtvá Barbie (Občasný) - 6.10.2011 > kokain nebrat> Té poznámce nerozumím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter