|
|
čtenář tajný ctitel - 25.9.2011 > Famózní, nápadité, navíc vynikající atmo a TK. Na první fotografii nádherně zachycený vnitřní život nám neznámého brouka, po chvíli však zřetelně rozeznáváme příslušnici řádu Hemiptera zachycenou nadanou autorkou krátce po vykonání tělesné potřeby (ploštice, ne autorky samozřejmě), tedy v momentě, který je zcela prodchnut ovzduším kontemplativního klidu a tudíž navýsost vhodný k pořízení portrétu s hlubokým filosofickým podtextem. Druhý snímek tvořící pandán k již zmiňovanému vyniká ještě navíc rafinovaností, s jakou autorka dokázala navodit atmosféru tajemna. K realizaci tvůrčího záměru využila faktu, že hmyzí dáma má na obrázku nohy mimo rovinu ostrosti a vtipně jimi zahalila část těla fotografované Heteroptery. jakási krása se závojem, chcete-li. Vřelé díky Vězo, opět si všem ukázala, že sledovat bouřlivý vývoj tvé fotografické dráhy se rozhodně vyplatí! Bravo!!!
P.S.: Ale abych jenom nechválil, trochu mě mrzí, že poslední dobou na účet fotografie zanedbáváš svoji produkci literární. Nemyslíš, že by byl nyní zase čas obcovat s můzou poetickou?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
S.z.i. (Občasný) - 28.9.2011 > Na té první je fajn uhlopříčka, možná bych říznul tak, aby kněžice, nebo co je to za zvíře, mělo víc cesty ještě před sebou.
Druhá fotka je pěkně barevně vyvedená, zaostřeno snad spávně na hlavičku, ale úhel snímání je zvolen tak, že nohy, treré jsou při nastavené hodnotě clony mimo HO, celkový dojem kazí. Možná by stačil krok, nebo dva doleva, snímat víc zepředu.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|