Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
21guns
Autor: DevCageR (Občasný) - publikováno 20.9.2011 (00:34:10)
Není to komiks, není to ilustrace... prostě sled obrázků, ke kterým mě inspiroval song "21 Guns" od Green Dayů. Často se Vám písnička spojí s okamžikem, pocitem nebo osobou. Pro mě je to, mimo mnoha jiných, tahle :) (vizuálně je to silně ovlivněno originálním videoklipem)


Poznámky k tomuto příspěvku
vaCite (Občasný) - 20.9.2011 > Jeden z nejlepších pro mě
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 20.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
angela (Občasný) - 20.9.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 20.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 21.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
zlomenymec (Občasný) - 21.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 20.9.2011 > 'No, dobrý to je, kreslíš hezky a momentum to má. Jen bych tedy vytkl ty paprsky světla procházející dírama po kulkách. Protože to vypadá, že za zdí je asi 20 žároviček každá jinde ;o)
<reagovat 
 DevCageR (Občasný) - 20.9.2011 > Skafloc> Vím co myslíš, ale když se zamyslíš, tak silné "hutné" světlo může procházet různými směry podle dráhy kulky, když je zeď silnější. Nicméně zvolit jednotný směr by možná bylo výtvarně logičtější.
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 21.9.2011 > DevCageR> To je pravda, na druhou stranu slovem "gun" je obvykle myšlena pistole a ty ani v ráži 45 auto zase tak silný stěny neprorazej ;o)) ale to už tahá akademii do umění. Těším se na další dílo!
<reagovat 
 DevCageR (Občasný) - 21.9.2011 > Skafloc> Když už sis do toho tak rýpnul, tak si neodpustím ještě jednu poznámku. Ono jde v tom songu (podle kterého je tato "ilustrace" dělaná) pravděpodobně o 21-guns-salute. Tedy poctu 21 hlavní. Název je přenesen z doby, kdy se střílelo kanony, ale dnes se střílí třeba i puškami. To jen tak na okraj. A v neposlední řadě "gun" ani "21-guns-salute" nemusí mít absolutně nic společného s tím co jsem já nakreslil v pozadí :)
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 22.9.2011 > DevCageR>  okí okíí vzdávám se
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter