Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Housle
Autor: Raimund (Občasný) - publikováno 15.9.2011 (10:07:44)

Nakraji citron bubliny

vsunuly praskot sem

lekníny drží řasenku

krevel skrz černozem



Poznámky k tomuto příspěvku
Mlž Svatý (Občasný) - 15.9.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Mrtvá Barbie (Občasný) - 15.9.2011 > Tak divný až dobrý.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 16.9.2011 > ano, jsi fakt dobře divný, už jsem ti to chtěla říct dávno..
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 18.9.2011 > dobře divný
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 23.9.2011 >
<reagovat 
Hyacint (Občasný) - 21.9.2011 > kolik jich tak za den nasekáš? ;)
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 22.9.2011 > Hyacint> 20 až 50
<reagovat 
 Hyacint (Občasný) - 23.9.2011 > Raimund> uf, uf, v zimě se ohřeješ...
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 23.9.2011 > Hyacint> uf:-)
<reagovat 
Hyacint (Občasný) - 21.9.2011 > nosovko, tebe se ptám
bude dnes kulečník
labutě říhaly vysoko
netečník, padam padam
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 23.9.2011 > Hyacint> to je náhoda, zrovna tobě už taky delší dobu chci říct, že jsi divný. Podle mě jste s Raimundem asi tak nejdivnější na Totemu :D
<reagovat 
 Hyacint (Občasný) - 23.9.2011 > LeaLipszyc> jsi tu krátce, že?

škálovatelnost divnosti může být problematická - skoro divný, divný, divnější než divný, nejdivnější, ...

ale o čem vypovídá? musíš nejdříve definovat normu a pak určit odchylky; dle mého jsou místní divní všichni, vím, píšeš, že jsme s kolegou nejdivnější, ale to ještě nemusí znamenat, že jsme vůbec divní, pokud nemáš definovanou normálnost (což počítám nemáš)

pojďme si to dále rozebrat: např. norma = nemít registraci na Totemu a jen příležitostně se dívat, divnost = přispívat a psát komentáře na Totemu jako registrovaný uživatel => z toho vyplývá, že "divný je ten, kdo umí vyplnit registrační formulář".

to, myslím, hovoří za vše, ne?
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 23.9.2011 > Hyacint> Proč se té divnosti tak bráníš? Je to vlastně kompliment(pro oba)
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 24.9.2011 > Hyacint> Myslela jsem to tak, že jste divní spíš literárně než lidsky, takže je to kompliment,to je jasný, chtěl by snad někdo normální být literárně normální? Pojem "normální" definovaný nemám, nevím, co to znamená, ale myslím, že není opakem "divný" ve smyslu "znepokojivý, způsobující vyrážku", jak jsem to zřejmě původně měla na mysli. Nic, vnesla jsem do pojmů pracovní nepořádek a odcházím seškrabovat plastelínu z dlaždiček.
P.s.: Škoda, že nemám v ledničce kvasničák.
<reagovat 
 čtenář Hyacint - 23.9.2011 > Raimund> takhle jsem to viděl zprvu taky, ale přišlo mi to málo divné o tom napsat :D
<reagovat 
 Hyacint (Občasný) - 24.9.2011 > LeaLipszyc> Jasně, Leo, musíme rozlišovat mezi sférou profesionální a osobní... chceš tedy říci, že jsme s Raimundem dva literární podivíni? To by mi rozbořilo původní představy a sny státi se seriozním spisovatelem jako je kupříkladu Ivan Klíma ;)
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 23.9.2011 > čtenář> 

 Ovšem stupňování slova divný : ...2.úchylný,..3.nesvéprávný


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.9.2011 > Hyacint> Mně by stačilo, kdybych uměl vařit jako Li-Po
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 24.9.2011 > Hyacint> Tak se staň Ladislavem Klímou :)
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 24.9.2011 > Raimund> Snažím se představit si někoho, kdo je literárně tak úchylný, že je nutné ho zbavit svéprávnosti :)
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 24.9.2011 > Raimund> Na to bys musel víc chlastat
<reagovat 
 Hyacint (Občasný) - 2.2.2012 > LeaLipszyc> Přečetl jsem si jeho povídky a řeknu ti, že jsou skvělé, některé hodnotím výše než Nemesis. Asi se jím stanu, sorry Ivane :-)
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 6.10.2011 > LeaLipszyc> A kd e má,m na tp srát penííz0?
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 3.2.2012 > Hyacint> V následování L. Klímy tě stoprocentně podporuju. Budu se za tebe modlit, aby ti nehráblo :)
<reagovat 
 Hyacint (Občasný) - 1.3.2012 > LeaLipszyc> a co raný A. Hitler?
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 13.10.2011 > Raimund> :) pij destilovanou vodu
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 5.3.2012 > Hyacint> Oj gevalt! Ranný A. Hitler, to zní jak název nějaké venkovské punkové kapely. Jsem zvědavá na tvou další povídku. :)
<reagovat 
 Hyacint (Občasný) - 5.3.2012 > LeaLipszyc> šotek, co nnadělámm, blbne mi klávesnice, aljdke ;))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter