Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CHERRY
Autor: Alica Bartková (Občasný) - publikováno 6.10.2011 (12:39:22)


ko-ňadra (Občasný) - 6.10.2011 > Todle je server o „umění“, rubrika literatura. Takže jestli sem někdo chodí sledovat autory ne pro jejich díla, ale jako reprezentanty dnešní společnosti, měl by (a musí) si odpustit většinu komentářů. Todle neni prostor nedobrovolnejch psychoanalíz. Ale prohodili jsme před pár tejdnema pár vět. O dějích a nedějích, o vymejšlení si postav, o sebestřednym zahledění, o těžkym životě nadstandartem "mučené" mládeži... /// Nechtěl bych, aby sis myslela, že jsem tě prostě přestal číst. Ale nejsem literární kritik a kromě násilnejch rozborů živejch lidí možná ani nic jinýho neumim. Tak na závěr o těch textech aspoň něco. Většina energie a obsahu tvýho psaní se ztratí v kvantitě. Obrovská škoda. Vytěžit z něj vůbec něco vyžaduje nadlimitní úsilí. Kterýho i já, vědomně jdoucí po konkrétnostech, jsem byl schopen jen stěží. Bohužel, tohle je všechno, co ti k tomu můžu říct. Samozřejmě mě napadaj i stovky dalších věcí, ale jak jsem pro jistotu vysvětlil hned na začátku, hranice mezi osobníma životama a „informacema“ veřejnosti netem svěřenejma je stále ještě společností hodně nevyhraněná. A já se za svý působnosti na síti dopustil už nemála přehnaností. Tak se měj fajn a ať se daří.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ko-ňadra
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter