Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SMOKING STONE
Autor: suelta (Občasný) - publikováno 18.9.2011 (23:19:50)
Akryl na plátně.


Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 18.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 19.9.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.9.2011 >
Body: 4
<reagovat 
Robert Beránek (Občasný) - 22.9.2011 > no nic
Body: 1
<reagovat 
 suelta (Občasný) - 22.9.2011 > Robert Beránek> radši bych konkrétní kritiku, než "no nic" jestli se Ti obraz nelíbí, klidně to rozepiš, protože to pro mě může bejt přínos - každej názor se počítá!!
<reagovat 
 Robert Beránek (Občasný) - 23.9.2011 > suelta> co tě vedlo k podobnýmu projevu..miluješ cigára? chystáš se na reklamní kampaň Marlboro?
<reagovat 
Robert Beránek (Občasný) - 23.9.2011 > pochop že právě proto hodnotím malbu jako celek a ta narážka na cigára měla být brána i s ohledem např. na barvu ..uplně nejjednodušeji řečeno pokud jsem nepoznal že to je Keith Richards byť bych ho i neznal udělal jsi někde chybu chlapče o tom výtvarno přesně je :)
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 23.9.2011 > Robert Beránek> Výtvarno je hlavně o tom, aby to nepoznal ani sám autor, hehehehehe
<reagovat 
 Robert Beránek (Občasný) - 24.9.2011 > JDiviš> tak tak Jardo ..on taky ještě není žádnej autor
<reagovat 
suelta (Občasný) - 23.9.2011 > sorry, ale pokud ti říká něco jméno Keith Richards, tak je jasný, že asi těžko mu namaluju do huby lízátko....
<reagovat 
 Robert Beránek (Občasný) - 23.9.2011 > suelta> aha ale já jsem výtvarník a hodnotím malbu takže pokud mi to jméno nic neříká tak asi mám držet hubu ne? vo co teda jde tobě?
<reagovat 
 suelta (Občasný) - 25.9.2011 > Robert Beránek> Jde mi o to,že k tomuto muzikantovi cigarety prostě patří, takže byť sama nekouřím, jsem ho ztvátrnila s tím,co je pro něj typický v barvách, kterejma na mě působí.. je mi jedno,jestli jsou to barvy nějaký značky cigaret, prostě jenom maluju, jak to cejtím, nic víc. Ty třeba neznáš Keitha, já zase neznám reklamy na Marlboro.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 25.9.2011 > Robert Beránek> Hoď sem nějaký svý díla. Ať se podíváme, jestli jseš blbej kecálek, nebo jestli taky něco umíš.
<reagovat 
 Robert Beránek (Občasný) - 25.9.2011 > suelta> typický přístup ignoranta "byť sama nekouřím...k tomuto muzikantovi cigarety patří" na to jsem se přesně ptal ..nechápu vůbec smysl takovýho počínání
<reagovat 
 Robert Beránek (Občasný) - 26.9.2011 > Šílená svině> nejsem zvyklej házet perly sviním a už vůbec vystavovat z podobných důvodu jako aby si o mne otíraly držku uražený děcka ale proto že bohužel dělám nadčasový věci a tudíž nečekám pochopení a hlavně netvořím pro změnu názorů idiotů jasný svině?
<reagovat 
 Robert Beránek (Občasný) - 26.9.2011 > Šílená svině> nejvíc mne rozesmálo "ať se podíváme.." .:D kdo MY?
myslíš vy velevážená redakce? normálně bych si té drzé intonace ani nevšim ale to se podívejme co to za je za píííču že rozhodne o tom co a jak dělám REDAKTOR! :D omg takže ty chceš abych se hodil mezi prasata a nechal se ožírat takovou debilní sebrankou jako prezentuješ ty a další experti na tomto webu? jsi při smyslech? nebo si myslíš že mi je 15 jako tvým kolegům abys mi moh říct jestli dělám to co dělám dobře nebo špatně? :D ty jsi ale vagína že? dle tvých pravidel bych měl jít a soudit tvou drzost podle toho co tady předvádíš ne?ve finále zjistit že jsi další spisovatel co neomylně posoudí grafiku ...no sorry ale nevyrůstala jsi v koncentráku nebo v USA? protože tato reakce je fakt hodná dementního prasete - to jediný tě omlouvá že se za to nestydíš..ale pamatuj na kažou svini se voda vaří..
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 26.9.2011 > Robert Beránek> Je mi jasný, že jsi psychopat.
<reagovat 
 suelta (Občasný) - 3.10.2011 > Robert Beránek> Smysl tohoto počínání je ten, že se nehodlám řídit předsudky typu "nekouřím,takže se automaticky nebavím s kuřáky, odmítám díla umělců,kteří kouří...atd." Proč bych nemohla namalovat portrét člověka, jehož muzikální umění mě hodně oslovuje, něco mi dává?! To,že pálí jednu za druhou, je jeho věc, jeho zdraví, možná jen jeho image nebo náhražka citu,co mu byl odepřen.. každopádně je to pro něj typický, ať už je to sebevíc špatný - kdo říká, že ten obraz k tomu nabádá?! Můžeš to brát naopak jako varování, vždyť někomu nepřipadá zrovna pohledný mít šílenou životosprávou strhaný rysy obličeje. Záleží na každým, co si z toho vezme, jak to na něj zapůsobí. Jinak odmítám reagovat na tu debatu tady, co se přenesla od kritiky mýho obrazu k soutěži o ubožejší nadávku, obsah těch příspěvků mluví sám za sebe, takže za mě bez komentáře.
<reagovat 
 Robert Beránek (Občasný) - 26.9.2011 > Šílená svině> je mi jasný že jsi doktor :DD di doprdele ty ubožáku a aspoň si na něj nehraj ;)
<reagovat 
 Robert Beránek (Občasný) - 26.9.2011 > Šílená svině> hlavně by mne zajímalo ty pičo redaktorská kde je konstruktivní kritika tohoto díla když už se pod tímto dílem konstruktivně vyjadřuješ k mé osobě...to je náplň tvojí práce zde? hmmm redaktor označuje autora pod příspěvkem jiného autora za psychopata to jsi zase světu a hlavně autorovi suelta nesmírně pomohl posunout se dál to se hned pozná odborník na svým místě..to asi nebude tím že jsi pisálek který se se sere do věcí kterým nerozumí jen aby mohl vyblít urážku :) no ty jsi ale mazanýýýý jdeš na to od lesa že? hovno záleží na tom že ti je grafika a malba u prdele tebe zajímám já jako všechny tobě podobný a ještě by ses chtěl otírat o mou práci..takových by bylo a spíš to ukazuje na psychopatický uvažování prasete vyšší logiku v tom nevidím ..asi proto že nejsem na tvý úrovni svině
<reagovat 
 Buk Masér (Občasný) - 19.10.2011 > suelta> to jsou přesně ty kecy o hovně..kvalitní obraz mluví za sebe tady jsi chtěla něco říct a bylo toho tolik že se neozvalo NIC..čili reklama na cíga nothing more ať si kolem toho motáš filozofie kolik chceš..
Body: 1
<reagovat 
 Buk Masér (Občasný) - 20.10.2011 > Šílená svině> a mě je jasný že jsi líná kráva která narazila.. pičo jsem rád že už držíš hubu a nesereš se kam nemáš ..mohlo by to bolet že? :D
<reagovat 
 suelta (Občasný) - 19.10.2011 > Buk Masér> Možná by se ozvalo,kdybych někoho nazvala debilem atd. atd. Je mi jedno, co v tom obraze vidíš, jenom jsem napsala, z jakýho důvodu vzniknul, jestli v tom všichni vidíte reklamu na cíga, poslušte si, já vím svý a to vaše vám neberu.
<reagovat 
 Buk Masér (Občasný) - 19.10.2011 > suelta> no je to tvůj odraz čili hovno a máme si posloužit vidět v tom něco co v tom vidět není..resp víc..takovej jeden odborník už tu je a to vlastní hovno mu voní už deset let..to je taková propast kdy člověk nechce pro samý hovna vidět toaletní papír že? no i opice si nejspíš dřív vystačily s listem nebo něčím podobným..ty to máš s růstem taky ti stačí hovno vědět a zajímat se jen o hudbu která tě zrovna baví hmm jaká hloubka
<reagovat 
 Čtenář - 20.10.2011 > Buk Masér> Koukám jak jí šetříš. Každej ví proč. Máš měký srce.
<reagovat 
 suelta (Občasný) - 23.10.2011 > Buk Masér> máš v tý tvojí úvaze tolik hoven, až je o hovně...
<reagovat 
 Buk Masér (Občasný) - 20.10.2011 > čtenář> nedávám rány z milosti :)
<reagovat 
 Buk Masér (Občasný) - 23.10.2011 > suelta> stejně jako tvoje malba ty pičo jen se ti to nechce akcepotovat tak kolem toho tolik nakecáš ale fakt je že se o hovně -pod hovnem bavíme od začátku a jak vidím stačilo napsat že jsi marná a začni dělat něco pořádnýho..
<reagovat 
suelta (Občasný) - 24.10.2011 > nápodobně
<reagovat 
mirus84 (Občasný) - 3.2.2012 > líbí se mi to
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter