Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: B22 (Občasný) - publikováno 21.9.2011 (02:23:44)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 21.9.2011 > Kontrasty bych rozhodně přidala, aby to nebyla ´šedivka´. Jinak kompozičně krásné. :-)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 B22 (Občasný) - 21.9.2011 > Věza> Ale zase, keď pridám kontrast, tak tmavé bude moc tmavé a svetlé moc svetlé- preto som nepridala. Som rada, že sa ti páči :)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 21.9.2011 > B22> Chce to přidat jen s citem, ale i takhle se mi moc líbí. :-)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.9.2011 > ...milé, ti kluci tam jsou zahloubaný do jejich "záležitostí",....někdy se kvůli tomu musí vylízt někam hodně vysoko......Dám za 5, kvalitu fotek moc hodnotit neumím, často se mi líbí právě ty "nepovedené"....
Body: 5
<reagovat 
čtenář anton - 21.9.2011 > gde je to?
<reagovat 
 B22 (Občasný) - 21.9.2011 > čtenář> 

gde? -inak iritujúco napísané. No, je to na Slovensku na Strániku neďaleko Žiliny. Dole vidieť niekoľko dedín a aj tú moju :)


<reagovat 
 čtenář špelec - 21.9.2011 > B22> a dogdy to tam bude?
<reagovat 
superfly (Občasný) - 21.9.2011 > Mně se to docela líbí, má to jakous atmosféru. Moc se mi nepozdává kontrast, ale koukám na to teď z notebooku, tak těžko říct, jestli není problém tady.
<reagovat 
 B22 (Občasný) - 21.9.2011 > superfly> S kontrastom som nerobila nič, tak neviem...
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 21.9.2011 > B22> Raději mi ani neříkej, že je to převedeno do čb funkcí "desaturate"...
<reagovat 
 B22 (Občasný) - 21.9.2011 > superfly> Neboj, neřeknu, lebo neviem čo to znamená  Je to klasický prevod do čb. Žiadne zosvetlenie alebo stmavenie sa nekonalo.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 21.9.2011 > B22> Co je to "klasický" převod do čb? Začínám mít trochu pocit, že jednoho z nás tu vysadili marťani. No nevadí, pošlu ti něco do zpráv...
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 21.9.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 22.9.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 6.10.2011 >

"...hezké, atmosféra jako z 50. let... ...škoda jen, že ty hory vzadu jsou

 

 

 zjevně vystřižené z "...tvrdýho" papíru...; .....; takové podobné jsme měli kulisy, kdýyž jsme hráli divadlo; ....

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 B22 (Občasný) - 7.10.2011 > Zeanddrich E.> Nechápem čo si tým myslel. Spochybňuješ pravosť hôr na fotke?
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 9.10.2011 > B22> 

"...no nevím právě, já to beru podle zkušeností od nás, tam

 

 

když se díváme dolů z Pálavy, tak vidíme všude naokolo téměř úpnou rovinku; ... ..; jenom když je hodně jasno a zároveň "...průzračno", jsou vzádu na východě slabě vidět maličké Bílé Karpaty, a směrem na jih ještě menší Alpy;... .

."


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 9.10.2011 > Zeanddrich E.> 

"...no ale fotka je to opravdu hezká, se skvělou atmosférou... ...nevim přesně proč, vzpomněl jsem si přitom na "nedávné" procítěné "...vyznání" jednoho Tvého krajana, co jsem našel někde na i-netě, a uložil si ho i pro sebe. Počkej, alespoň kousek

 

 

cituji: "...Keď sa znova narodím, chcem byť Čechom ! Nebudem už ovce po grúňoch s Dunčom naháňať, úchytkom, v húštine ich zneuívať, nebudem kade-tade medze "osierať", prsty od "hován" do haleny utierať, holými rukami hrachovú kašu jesť, a závistlivo oči na notebook Apple MacBook Air na české portály vyvaľovať. Ja už nechcem byť veru lacná pracovná sila, sprostie Slováčisko...", atd., apod. No prostě nádhera, jak řikám, silně, velmi silně působící poetická atmosféra...; ... -Přiznám se ale, trošku jsem to změkčil, aby to nebylo příliš "hrubé".

."


<reagovat 
bocco (Občasný) - 31.12.2011 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter