Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Planeta opic z kolekce hip hap hop
Autor: Bohumil Vědronecky (Občasný) - publikováno 28.9.2011 (19:50:30)
další ve sbírce>
Tři opice v republice
rozprchly se do ulice,
převrátily popelnice,
než bys řekl makak.

Poldi sedli na oslice,
vyrazili ze stanice,
chytli plané neštovice
a začali plakat.

Člověk je opice, co chytá paviány,
který lezou po stromech a berou mu banány,
dělají si čepice z banánové slupky,
potrestáme ty vejlupky za jejich přestupky,
přeplněné věznice však nepojmou víc opic,
tak na místo toho jim vynadáme od plic,
člověk je tu pán a nikoliv pavián,
odporuje logice popírat boží plán,
zaslechly to gorily a udělaly brajgl,
zhulily se na seně a upustily vajgl,
z požární zbrojnice se vypařily hadice,
požárníci naplnili kbelíky a sklenice,
na místo se přihasili během dvou hodin,
gorily se samozřejmě nadýchaly splodin,
pubertální lidoopy s hmotností přes tunu
převezly do nemocnice na záchraném člunu,
resuscitace se ujal vrchní primát Sova,
a příběh tří lidoopů mohl začít znova.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.9.2011 > jé, to je pěkný! :))
<reagovat 
čtenář cestou - 28.9.2011 > příjemný
<reagovat 
Čtenář - 28.9.2011 > Ach, posvěcena nechť je kávesniceTvá! A Ty toho tady máš na thothému víc! Jsi poslední a dnes už jedinej důvod existnce podobnejch servrů. Jsi monument smyslu, opravdická radost. Žádný ebilní básně, žádný kňouráty, úvahy ani jiný podělánkovitosti. Věčný mládí jsi. Uvolněnost a radost, radost a radost. Jsi chytrej a blaženej hřích. /// Takže nebudu spěchat. Co večer (pokud si zasloužim), dám jedno Tvoje Dílo. Jsi taky strašidlo, jako my všichni, jenže - Ty to o sobě víš! Užíváš si to a blažíš tim sebe i druhý. Posvěcena nechť je nejen ta Tvá klávesnice. Bejt kurva, máš u mě tři sexíky grátis. Ale miluju Tě asi fakt doopravdy.

<reagovat 
 čtenář pipina - 28.9.2011 > čtenář> uááááááááááá. to mám radost, to mám radost! taky bych to ještě pochválila, nebejt toho komu předchozího, kterej už je dostatečnej. a i ten kom bych pochválila, kdybych ho nenapsal(a) sama. to mám radost, to-mám-ra-dost. a dost!
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 30.9.2011 > čtenář> Chvályhodné předsevzetí přečíst mé kompletní dílo. A mohu tě ubezpečit, čtenáři, že nebudeš litovat. Po jeho přečtení dosáhneš toho, čeho je tak obtížné dosáhnout, osvícení ještě za tohoto života bez nutnosti znovuzrození, jelikož tajemství vesmíru se ti zjeví. Tak čti pilně, na smysl dávaje pozor. Nirvánu máš na dosah ruky.
<reagovat 
staythere (Občasný) - 30.9.2011 > wow :-D
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 29.9.2011 > Smysl pro humor jsi koukám nikde neztratil :D
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 30.9.2011 > Michelle> Ahoj, jsem rád, že ses zastavila. Taky čtu občas tvé příspěvky, ale nehodnotím. Protože mi příjde blbý hodnotit někoho, kdo hodnotí mě. Teda myslím hodnotit ho pozitivně, to bych si připadal, že si kupuju jeho přízeň a čekám, že mě bude taky hodnotit pozitivně. Ale mimo soutěž můžu říct, že jsi lepší než já. Ale stejně čekám tady na totemu, až příjde někdo s klasickým veršem, který bude lícovat, a navíc v té básni bude příběh a může to být i delší báseň, ale pořádná. Myslím třeba takové, jaké psal Vrchlický, to už asi dneska nikdo nedokáže. Ale já věřím že příjde, že se dočkám a tuším, že se bude jmenovat Godot, nebo tak podobně.
<reagovat 
 čtenář Godot - 1.10.2011 > Toník Zvoník> ach!
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 3.10.2011 > Toník Zvoník> Děkuji, jsi moc milý, ale ode mě opravdu klasický verš nečekej, začínala jsem na nich a nebylo to ono (pro mě) :)
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 7.10.2011 > Michelle> Já nemyslel přímo tebe, ty máš svůj styl a nemusíš se kvůli mě nutit do nějakých experimentů. Já mluvil tak obecně, k tomu který teprve příjde, k vyvolenému.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 11.10.2011 > Toník Zvoník> Tak to ano, já sice experimentuji ráda, ale ne v téhle oblasti B) Pak doufám, že se tvůj vyvolený/á ukáže :)
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 19.10.2011 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter