Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Procházka z kolekce Ozvěny
Autor: le.papillon (Občasný) - publikováno 30.9.2011 (20:49:17)
další ve sbírce>

Vzala jsem do dlaní

tvou ruku

a prstem kreslila

životní cestu

do vrstevnic

 

Neptala jsem se

kam nás vede

 

Růže pomalu odkvétaly...

 

Tys mluvil pak

a tvůj hlas

padal na mě

jako suché listy

 

Z výletu

jsem se vrátila

V náručí měla jsem

plno šípků...



Poznámky k tomuto příspěvku
kardamona (Občasný) - 30.9.2011 >
Body: 1
<reagovat 
martinik (Občasný) - 3.10.2011 > taková výpověď jednoho dne. Akorát ta poznámka pod působí jako nějaká vendeta. Čí pak to je asi druhá tvář. Ještě napíšu, zatím se měj.
Body: 5
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 12.10.2011 > jejda...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 20.10.2011 > Ahoj Lee, udělej z těch šípků čaj, nebo víno :-)) a malými!!!doušky popíjej :-)
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 26.12.2011 > AHOJKY lEE,
NAPIŠ ZASE NĚCO HEZKÉHO, MNOHOKRÁT JSEM JUKNUL A HLEDAL NĚJAKOU NOVOU DOBRŮTKUUUU :-))
NO A PROTOŽE NENÍ, MLSÁM DOBRŮTKY KTERÉ NABÍZÍŠ :-)
POSÍLÁM TI VELKÝ ÚSMĚV A SPOUSTU POZDRAVŮŮŮŮ :-)
tAK ZATÍM :-)
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 3.2.2012 > Bajata> Ahojky Baji, konečně jsem se zase dostala do fáze, kdy mě chytá tvůrčí nálada, měla jsem teď takové období, kdy jsem sice tvořila, ale končilo to pouze v šuplíku.... Myslím, že se zase začnu pomalu rozkoukávat a postupně tvořit a vkládat i sem... :o)
Děkuji moc za zastavení se u mně. Napiš někdy i do zpráv, zase bych si ráda popovídala.
A děkuji za kompliment, jsem ráda, že ke mně pořád chodíš mlsat, i když sortiment zůstával dlouho nezměněn... ;o)
Posílám objetí a pozdravy do dálav :o) Měj krásné dny :o)
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 3.2.2012 > Děkuji zpětně moc všem za zastavení se, za bodíky i za postřehy. :o)
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 27.11.2011 > Ten obraz je v podstatě milý a veselý, ale přesto to na mne působí smutně.. Vzpomínka?
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 3.2.2012 > Sartori> Ano, tentokrát to byla má skutečná vzpomínka...
A děkuji :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 6 7 8 10 11 11 12 12 13 14 (14) 16 17 18 19 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter