Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na blití
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 7.10.2011 (13:53:09)


 

Na blití

alkohol, raut a manažerské úsměvy
je mi na blití
bavit se povinně
a s každým se bavit
být pozitivní

ti lidé jsou cool
cool znamená zachovat chladnou hlavu
cool znamená uklidnit se, vychladnout
cool je ledovost
oni jsou cool

označit jako nepřečtené
Doručená pošta
Odeslaná pošta
Odstraněná pošta
Infected Items
Kalendář
cool je 
Chlad



Poznámky k tomuto příspěvku
jafa (Občasný) - 7.10.2011 > firemní kultura
http://dobrovsky.blog.idnes.cz/c/172989/Pionyrky-Mnau-Mnau.html
<reagovat 
žaža (Občasný) - 7.10.2011 >

čo ťa to napadá  prečo by to bolo na "blití"niekto to rád a nemusi sa ani pretvarovať a nútiť sa , neni na tom nič zlého ...profesie su rôzne, dôležité je aby každý mal rad to čo robí..:))....ked nie -tak to je už veru na "blití"..:))

 

.. alkohol a manažer? to by som taktiež nespájala
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 7.10.2011 > žaža> Ahoj, o tom to právě je, že se k tomu někteří lidé ani nemusí přetvařovat.

A ti jiní se přetvařují, a aby třeba jen přežili, vyjí s vlky. A to je na blití taky, ano, to samozřejmě dobře vím. Ale je to na blití z jiného důvodu než jsi naznačila.
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 7.10.2011 > 2-3. Nelíbí se mi v tom textu "manažerské". Je to takový moc zacílený na šéfy, nechal bych to obecnější, jako náladu v ofisu - což by byl dobrý název: "Ofisy":)
Jen takový nápad.
Body: 3
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 7.10.2011 > Šílená svině> Ahoj, podle mě lze slovo "manažer" chápat obecněji než ve významu "šéf".
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 9.10.2011 > Šílená svině> Pojmenovat text "ofisy" by bylo nepřesné i proto, že jde o můj pohled na prostředí komerčního sektoru, a ne státního (ofisy jsou v obou).
<reagovat 
žaža (Občasný) - 10.10.2011 >

..že vlci?..pobavilo ma to , nehnevkaj sa ...D

realita je úplne prozaickejšia..


<reagovat 
Gituša (Občasný) - 9.10.2011 > někdy se ptám, co pro mě znamená štěstí, co k němu potřebuju ? a neznám odpověď......myslím si, že jsem se stala součástí něčeho, co ty popisuješ a už to ani nevnímám, neumím se podívat zvenčí....tys to ještě udělal, ještě to umíš
Body: 2
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 9.10.2011 > Gituša> Ty to ale umíš a někde uvnitř to víš, jinak bys tohle nenapsala.

Stačí poznat, že je to (promyšlené a účinné) vymývání mozků a jen to před nima hrát, abys přežila,
nebo od nich odejít pryč, když to jde.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 11.10.2011 > Aaen> ...pardon, že reaguji právě tady a teď,....říká se, že všechno jde, když se chce.....i odejít někam úplně pryč, začínat znovu a jinak....Ale počítat  přitom "oběti" nejen své osobní, to je problém!....Většinou je těch "obětin" mnohem více, než by jeden čekal....A těžko se skládá báseň na toto téma.....
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 12.10.2011 > Aaen> Odejít se nedá, jakmile jsi za někoho zodpovědný, je to nakonec vždycky jenom o penězích. Nakonec jsou ze všech herci a ti vynikající berou nejvíc peněz nebo možná ti, kteří to nemusí hrát. Kdo se v tom vyzná?
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 11.10.2011 > Mima> Drahá Mimo, nemáš se za co omlouvat. Asi to cítíš dost podobně. Mimo jiné máš silné malby. Taky bych chtěl malovat, ale u mě spíš texty, fotografie, hudba. Výtvarno a tanec mne minuly, i když jsem trochu něco zkoušel. Mám rád lidi, kteří malují (silně).
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 12.10.2011 > Gituša> Pokud by to byli aspoň herci z nutnosti, třeba proto, že živí dítě nebo že nechtějí skončit na ulici nebo jen proto, že prostě lepší varianty nevidí, je to ještě poměrně v pořádku a chápu to, úplně.

Pokud už tomu věří a mají vymytý mozek (byznys, bezohlednost a konzumerismus jako nové paradigma/náboženství/etika), tak je to zlé. Ale nejvíc JEN pro ně samotné. Ztratili z velké části to, co dělá člověka člověkem.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 11.10.2011 > Aaen> .....mne lákalo vždy vše, co jsi právě vyjmenoval......,ale -ode všeho trochu- dnes už nelze skloubit, "renesanční" člověk....???....se v naší době doslova uštve....Nemluvím samozřejmě o svých nerealizovatelných "ambicích"!!! ...Jen a "pouze" o tom, že soustředit se na "jedno" neznamená to, že nevnímám všechno okolo, jako zdroj inspirace, ale musím se na TO něco  zaměřit, a tam si  hledat cestu, imaginaci svou neustále "budit", protože někde v nás už existuje, jen ji najít....Děkuji za "silná slova", inu, snažíme se všichni, my potrefení múzami, hlavně, když nám to přináší radost, o nic jiného nejde.......a není to vůbec málo..........
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 12.10.2011 > Mima> Mimo, času je málo v dnešní době, přesně tak. Čeho lidstvo dosáhlo průmyslovou revolucí, zavedením peněz, soukromého vlastnictví a podobných věcí? Jeden přítel mi kdysi řekl: "tahle doba není pro lidi jako jsme my".

Naučil jsem se v tomhle světě adaptovat (adaptace je přece evolučně jedna ze základních podmínek přežití). Pracuju už poměrně dokonale s logistikou času, abych si doslova URVAL pár minut nebo někdy i hodin denně pro sebe. Nerad bych se totiž zbláznil a nerad bych, aby se ze mě stal human resource ("lidský stroj", jak říkám). Knihu píšu na netbooku ve vlaku a podobně. Hlídám si taky hodně stravu, abych jedl vyváženě a zdravě, občas přírodní potravinové doplňky, ale nepřeháním to s nima. Sem tam bylinkový čaj, třeba na uklidnění. Pak mám víc energie. A práce s psychikou/duší.

Řeším jednu věc: žít svůj život, a být často nevyspalý (protože den prostě nenatáhnu), nebo se vyspat a jen chodit do práce a z práce. Dávám přednost určitému kompromisu.

Taky bych měl víc uměleckých aktivit, ale volím priority. To jsem se naučil od těch manažerů. Aktuálně tedy skoro nefotím, nevěnuju se kapele, nehraju naživo, neaktualizuju svoje weby a neskládám hudbu. Píšu knihu, texty v ní jsou staré i 12 let, a poslední dobou jsem psal prakticky denně báseň - mnoho energie, inspirace. Je to hodně i o pocitu - co mám náladu dělat. Nechci se ve volném čase nějak moc do něčeho nutit. Třeba si jenom v neděli lehnu a jsem sám, nebo jdu ven se středoformátovou zrcadlovkou nabitou černobílým lfordem :)

A ke smyslu života? Jeden člověk mi napsal: "A ked uz jedinec nie je schopny urcit co ma zmysel, povie si ze bude aspon robit nieco co ho bavi."
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 19.10.2011 > Škoda, že neumím být COOL (snad nějací italští předci nebo nevím, proč vždy místo chladu řádím). Ale snažím se být pozitivní (v životě).. teď to moc nejde.. a proto je mi taky na blití.
Body: 4
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 19.10.2011 > Michelle, snažit se být pozitivní je podle mě jednostranný extrém, který často vede k opačnému efektu.

Myslím, že smyslem života není jenom být happy, ale i jiné věci. Jeden mystik kdysi řekl, že je možné oslavovat smutek; radost jsou jen vlnky na hladině a smutek je hloubka. Tahle věta mi kdysi hodně pomohla. A nic proti radosti.

A kromě smutku i radosti je spousta dalších věcí.
<reagovat 
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > dost dobrý, vzpomínám na firemní teambuilding - nechutně povinný :) děkuji, krásně výstižné
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter