Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
traktor do polívky
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 27.10.2011 (07:06:47)
no, měl raději písmenkovou, ale nudlová taky ujde. tahá pluhem po okraji talíře nudle z marketu. není to špatná práce, není. a je po tatínkovi.

to ještě švihal buldozerem, a specialista byl na písmenkovou. jó, to byl fachman. na bramborovou byl jinej, a na mléčné polívky byl starej zdenda. fousatej zdenda v prošoupaném vaťáku a kníračem u nohou. vztekloun to byl pořádnej. vlastně oba. starej zdenda ho nosíval v tom vaťáku i do hospody a nikdo se do něj nestrefil. a když náhodou nějakej nezkušenej vobejda se zakous... voba dva starý psi se do něj pustili a gaťata si jen držel na útěku.
a von teď s láskou na toho svého taťku vzpomíná. vzpomíná, jak se pyšnil, že dovede vzít pákou toho buldozeru, jak písmenka ta polévková srovná. nikdy je nesrovnal, jak měl. a taťka hromoval - to musíš tak a tak. neboj se, ty do toho dorosteš. a starej zdenda se jen usmíval.
a dnes už jen traktorem, co vlastně už ani tím není, a jen malinkatým traktůrkem, a jak je tomu rád. doba je zlá a on polívky miluje.


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 27.10.2011 > Velice pěkné a dojemné.(Věty bych ale začínal velkými písmeny.)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 27.10.2011 > P.V.Ctihodný> děkuju moc
<reagovat 
ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > Tak to vidíš slávku (slávku s malym). Pozvem tě pak s Path na čumendu. Teď už prospíváš nejen národu, ale i jeho vztahům s cizinou. Slovně tu leckde prezentuješ svuj nadhled, takže upřimně doufám, že se bavíš.
<reagovat 
slavekmiloslav (Občasný) - 27.10.2011 > nechápu proč se do mně někdo tak naváží, možná má nějakej problém... ale to zas nechápu proč já ho mám řešit? :-)
nejsem přeci zlatá kašna na plzeňském náměstí, která nejde přehlédnout, mně se přeci dá jednoduše nečíst... :-)
<reagovat 
 ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > slavekmiloslav> Čéče, možná je to trest za zmínku o mlíkový polífce. Ale možná už končim, možná. Však "záludná" provokace pochvalou v úvodu už odvedla svojí práci;). Teď jsi s definitivní platnosti prokouknut, vytěžen a zařazen. Ovšem slovo jsem nelhal! Ta povídka o včasný sebevraždě se mi fakt líbila. Ale kurvíš MUJ rodnej jazyk. A přístup k němu. Jestli hodláš trestat nějakou soudružku učitelku, co ti před dvaceti lety dala pětku za velký písmena, tak NE takhle. Kultura mý země jsou lidi v ní žijící, ne knihovna. Holt se budeš muset na veřejnejch fórech s podobnejmama komama srovnat. A jak máš chápat Možná v úvodu? Třeba tak, že příští tvoje povídka už bude s velkejma písmenkama. Jinak jsi uraženej mstící se chlapeček, ne dospělej chlap v aktivnim věku. Tací totiž dokážou uznat svý dosavadní chyby. Ustoupit od pičovin. Takže příště s velkejma, Slávku, s velkejma! Bezpodmínečně.

<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 27.10.2011 > ko-ňadra> vlastně vám závidím. nemajíc žádnej skutečnej problém se pohádáte i s lesní jahodou jak má chutnat...
<reagovat 
Sopran (Občasný) - 27.10.2011 > a čo ja viem .......... pri veľkých písmenách je to taká nudná krajina, zas strom, zas medzera, zas blbý strom .... toto je čistá tundra
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 27.10.2011 > ANO, zasa budem tá stupídna, zlá, odmeraná pathagonia...prevalcoval ťa tvoj vlastný štýl, opätovne si nezvládol koncepciu viet, tak, aby sa stala prínosom. aj keby som odignorovala tie malé písmenká, tvoja štylizácia a stavba viet je zádrhelová, neprináša spád a gradáciu, naopak, je regresívna, je potláčaním batiky, je potláčaním slnovratu...a iba stupídne vyvracia na mna bedrá s hriankou..vadí mi tvoja diletantská práca s textom- absolútne!
<reagovat 
 ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > Path Adamski> Ty drzá Slovenko, timdlens potupila celou českou národní kni-hovnu! A dokonce i NAŠÍ kulturu samu. Chápeš? Ještě jednou a (povzesa se nad tvuj manipulativní avatar) nejen že začnu číst tvoje díla, ale i se k nim vyjadřovat. To se těš!!!
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 27.10.2011 > ko-ňadra> ty kokoooos, a jaká romantická predohra,-!
<reagovat 
 ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > Path Adamski> http://www.youtube.com/watch?v=jZO4LeJA2RM

<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 27.10.2011 > ko-ňadra> zlývkus, teraz si budem musieť prácne pohľadať zásoby lentiliek,predpokladala som tvrdšie plechy,-
<reagovat 
 ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > Path Adamski> Hééj, jakej vkus? Jsem tě přece chtěl postrašit, ne? Široký ramena a často zmiňovaný lentilky mě sice berou, ale zatim to spojujem jen přes net a družici. Slabý. Přitlač sama, bleděmodrá! Ať nevystydnem do kršnovský asexuality.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 27.10.2011 > ko-ňadra> vyhováral by si sa na erektílne dáždniky ha
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter