Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
utečenec
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 6.11.2011 (12:38:55)

/přepsaná /
dva měsíce na horské chalupě, a žádný lupiči. a splněný sen.
zírat do zelena a nemyslet. nemyslet denním způsobem. přemýšlet. dumat. fyzická práce a hlava bez starostí. prachsprostý útěk. utečenec.
vzácné chvíle osamění. jen pes mi chybí. vpíjivé oči milujícího bez podmínek. oddaný a chápavý. vysněná manželka.

kolik času uběhne takto, než se proměním v části této barabizny? šeredy, šeredné až krásné a tajemné.
nazítří zabuší velikej kabát s kloboukem. vyklube se sousedka. netušil jsem, že horské chaty mají sousedky. sousedky jsou všude. zvláštní odchov.
- dobrý den!
a posadila mě voňavým hláskem na prdel.
ale utečenec a poutník nemyslí na ženské. to překvapení mě dokonale umlčí.
- nechybí vám něco? když budete cokoli potřebovat... můžete tady uvíznout a bez jídla.
děkuji a jsem trochu milej, ale studenej. nechci příbuznou, ani sousedku. a přitažlivou už vůbec.
- jezdím každý týden do města. snaží se.
sedíme u hrnku čaje. nedopila.
nemám dobrý pocit, ale chci být sám. klid a psát. bez ohledu na cokoliv psát.
za tři dni motorové něco a sousedka ve dveřích.
- přinesla jsem koláč, tvarohový.
udělám čaj a přidám láhev ohnivé vody. hrnek čaje v dlaních beze slov a v tu chvíli jsem jí vděčný. sousedka se opatrně rozhlíží. má pěkný krk a vlasy do culíku. nevím kdy a koukáme do očí. vstane a zkřížené ruce přetahují tlustý svetr. prsy se zachvěly. pohled pro bohy. řecké bohy. ví to, ona to moc dobře ví. přičísne se dlaní a rozhlíží se už majetnicky. vím, co chce, a tak ji vedu vedle. beze slov mi rozepíná košili a zbavuje se svých přebytků. jen krátká předehra a žádná slova. hezký film a dlouhé milování.
- zastrčenej před světem? před zloději času? překvapeně zvedám hlavu. žádné banality, žádné lichotky, vše je, jak má být.
- píšeš? chceš mi to ukázat? znovu překvapeně zvednu hlavu. posadím se - překvapuješ.
- mám připojení se světem, klidně přijď. a balí své šlachovité tělo do teplých zbytečností. v tom všem nevypadala dříve nijak vábně. teď vidím skrz.
- za tři dni ahoj. nenuceně.
tak přirozená a bez hloupých otázek?
fajn.
pomalounku a bezmyšlenkovitě si připravím tabák. rozeberu dýmku a vložím filtr. tabák rozmělním v prstech a po trochách nacpu složenou dýmku. zapálím a přemýšlím nad další kapitolou. co dělá asi jana?


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 6.11.2011 >

no jasne tvarohové... :)

..príjemné čitanie to bolo


Doporučil 
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 7.11.2011 > žaža> moc příjemné díky :-)
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 8.11.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 10.11.2011 > jiri-jirik> dík :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter