Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nápady z kolekce Kdyby Máj napsala Jarmila
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 13.11.2011 (03:44:30)

NÁPADY  ŠÍLENÉ  SEXUOLOŽKY

 

Určitě jste si všimli, že v otázkách sexu na odborné úrovni nám často radí muži, jako třeba Plzák nebo Uzel, abych jmenovala ty nejznámější. To však vede k nebezpečí, že tato problematika bude pojímána v čistě mužské optice díky čemuž pak vzniká mnoho falešných mýtů, nesprávných pověr či vyložených pitomostí, které si lidstvo předává z generace na generaci, a podle kterých se vytvářejí určitě archetypy. Proto jsem se rozhodla tento obor vystudovat a vášnivě se mu věnuji po celý svůj dosavadní život ve snaze napravit všeobecné mínění. K sexu jsem měla kladný postoj od mladých let, a to nejen po stránce profesní, ale i v osobním životě, takže patřím mezi málo těch šťastných vyvolených, pro které je práce i koníčkem. Věřím totiž , že o těchto věcech se nedá jen teoretizovat, ale člověk by to měl vyzkoušet na vlastní kůži, aby věděl, o čem mluví.

Jedním z největších bludů, proti kterému svou vědeckou prací bojuji  je ten, že ženy po porodu ztrácí zájem o sex a stačí jim vyžívat se jen  mateřstvím. Za své praxe jsem poznala mnoho žen, které naopak až po porodu skutečně sexuálně dozrály a jejich prožitek orgasmu se značně zkvalitnil. Problém je spíše v tom, že ženy upoutané u dětí nemají takové možnosti si odskočit s někým jiným a osvěžit si tak erotickou fantazii, což je u mužů tolerováno běžně. Souložit pořád jen s manželem je nuda, ale to veřejně žádná žena nepřizná, protože by byla označena za děvku. Takže apetit na sex jako takový ženám po splnění mateřského úkolu opravdu nechybí, spíše jen chuť na pořád stejného muže. Jak je to nemůže bavit když je to pořád tak beznadějně stejné? Navíc ani pornografie není k ženským fantaziím právě vstřícná a je zaměřená spíše na stimulaci mužova sexuálního apetitu. Filmy i časopisy většinou z ženského těla ukazují úplně vše do posledního chloupku, ale pro ženy v nich bývá k podívání žalostně málo. Aby se ženám zabránilo v právu dožadovat se přirozeného práva na barvitější sexuální život, jsou po staletí ovlivňované verbálními sugescemi typu  žena je od přírody věrná a stačí ji jen jeden partner,  a tím směřované k tomu, aby se tak skutečně chovaly.

Dalším hodně rozšířeným bludem je, že muž dokáže zahnout aniž by musel rozbíjet manželství, zatímco ženy do sexu hned tahají city. Rozhodně to tak není, ženy svou emocionální závislost na partnerovi předstírají jen proto, že se to od nich očekává a citovost je jim vyložena vnucována. Ale zatím chybí solidnější vědecký průzkum, který by to dokázal. Za tímto účelem hledám větší počet dobrovolnic, které jsou v zájmu podpoření této teorie ochotné riskovat. Připravovaný experiment by spočíval v tom, že já se svým vědeckým týmem dodám kvalitní mladíky a zajistím, aby se manželé zúčastněných dobrovolnic vrátili právě v okamžiku, kdy bude simulovaná situace v nejlepším. „To je jen sex, miláčku,“ začnou účastnice výzkumu deklamovat podle přesně dodaných instrukcí. „Na tomhle chlapovi mi fakt vůbec nezáleží a dělám to s ním jen proto, aby se zkvalitnil náš manželský život. Vždyť víš že miluju jen tebe a nikdy bych tebe nebo děti kvůli něčemu takovému neopustila.“ To je totiž standardní výmluva mužů, kteří jsou přistiženi in flagranti s milenkou. Můj připravovaný experiment se možná někomu může zdát jako trochu silné kafe, ale určitě ne jako to, co Maryša uvařila Vávrovi. (Rozhodně oba zmíněné druhy kávy byly připraveny v zájmu vyřešení partnerských vztahů.)

Jen výše uvedená exaktní metoda  může prokázat pravdu,  pouhým klasickým průzkumem veřejného mínění, kdy je mužům položena otázka, jak by v podobné situaci reagovali, se nic nezjistí. V takovém případě jsou všichni frajeři a tvrdí, jak by dokázali být velkorysí a tolerantní, ale myslím, že jen malé procento by dokázalo zavřít dveře ložnice a jít do kuchyně uvařit manželce a jejímu milenci čaj. Většina z nich by nejspíš zdemolovala ložnici, zmlátila manželku nebo milence, popřípadě oba. To ovšem jen v případě, že by milenec nebyl žádný kulturista a oni si tak na něho troufli. Někteří manželé by pravděpodobně byli schopní i vraždit…ale nebojte, tak daleko to nenechám zajít a se svým štábem odborníků bych okamžitě zakročila a manželovi vysvětlila, že je to jen vědecký experiment. A pro to mají chlapi naštěstí pochopení, protože v zájmu vědy jsou ochotní všeho…Jako vědkyně bych mohla vyprávět co se děje ve výzkumných laboratořích. Vivisekce je jen takové mazlení se zvířátky ve srovnání s jinými vědeckými metodami, jak se to společností schvalované mučení zvířat eufemisticky nazývá.

Jeden věhlasný chirurg například neváhal  přišít na tělo dospělého psa hlavu štěněte, jen aby si ověřil své hypotézy a teoretická východiska ohledně transplantace orgánů. Nikdo  by samozřejmě nechtěl zpochybnit skutečnost,  že transplantace jsou úžasný objev a zachránily spousty lidských životů… pokud ovšem příjemcem orgánu není člověk formátu Hitlera, Mussoliniho, či jiného masového vraha, to by se pak o zachránění lidských životů mluvit nedalo, spíše naopak. Ale lékař musí zachraňovat pacienta a ne pátrat potom, čím operovaný je, byl, nebo čím se stane.

Ale zpět k sexu, to je přece jenom zajímavější téma (což je možná důvod, proč je většina odborníků na sex mužského pohlaví: chlapi se vždycky umí věnovat jen tomu co je baví, a otravné banální starosti jako péče o domácnost a děti nechávají ženským). Většina sexuologických příruček je plná rad, které kolegové sexuologové rozdávají plnými hrstmi, a které jsou často jen jejich subjektivními názory a představami, prezentovanými však s takovou typicky mužskou arogancí a sebejistotou, že je mnozí přijmou jako dogma. Proto si i já dovolím  na závěr přidat  pár užitečných rad.

Tipy pro mužské čtenáře:

1. Klasická ikdyž poněkud pofiderní rada zatloukat, zatloukat, zatloukat nemusí být vždy považována za lež a zbabělost, někdy to může být projev ohleduplnosti vůči partnerce a zdravého pudu sebezáchovy. Má však požadovaný účinek jen v případě, že máte dobrou paměť a své výpovědi příliš často neměníte. To by se zatloukání zvrhlo v pověstné vytloukání klínu klínem, kdy špatnou lež nahradíte ještě horší. Pokud hrozí nebezpečí, že přes veškeré vynaložené úsilí budete demaskováni, zkuste tohle: Nikdy bych ti nelhal: nejen proto, že tě miluju, ale také vím, že jsi příliš inteligentní nato, abys to neprokoukla.

Pokud to nezabere a vám už dochází argumenty, v žádném případě zásadu zatloukání nezaměňte za metodu utloukání manželky předměty, které máte po ruce. Mějte raději po ruce kazetu s drobným briliantovým náhrdelníkem či obálku s poukazem na luxusní cestu kolem světa. Pokud se s něčím takovým vytasíte v podobných krizových situacích, máte celkem slušnou naději, že se to už nějak urovná.

2.Pokud žena říká NE, v jakékoliv situaci, s velkou pravděpodobností to může znamenat ANO, ačkoliv v některých  případech to NE skutečně může znamenat NE. Okamžitě proto přerušte započatou akci, neodcházejte však, jen chvíli vyčkávejte a ženu po očku pozorujte. Pokud to její NE opravdu znamenalo NE, nemáte šanci, pokud NE znamenalo ANO poznáte snadno podle toho, že žena znejistí. Pak se můžete vrátit do výchozího bodu a započatou akci dokončit.

3.Podle indického učení o věčném koloběhu, mantrách a převtělování duší se prý každý muž, který nežije střídmě, v příštím životě narodí jako žena. Tak buďte pánové ke svým partnerkám ohleduplní, milí a kamarádští: každá ženská je vlastně chlap ve výkonu trestu.

Tipy pro čtenářky:

1. Je sice pravda, že ženy občas předstírají orgasmus, ale muži po celý život předstírají skutečný vztah. Proto pokud žena předpokládá, že jí muž lže, má zaručeně pravdu.

2. Jediné lži které lze mužům prominout jsou tyto:

Žádná jiná se ti nevyrovná

V tom novém kloboučku vypadáš fantasticky

Každým dnem jsi krásnější, štíhlejší, dokonalejší

Takovou skvělou svíčkou nesvede ani maminka

Kam se na tebe hrabe ta blondýna odvedle

Od té doby kdy jsem tě poznal pro mě ostatní ženy přestaly existovat

Opravdu tě poslouchám

3.Umíte si dámy představit svět bez mužů? Idealistické místo bez válek a násilí, plné šťastných tlustých žen…ale po čase by to mohla být nuda. A pak, kdo by vám opravil auto nebo přišrouboval tu novou poličku v kuchyni? A na nošení těžkých břemen či stěhování nábytku jsou téměř nenahraditelní. Takže snažte se je chápat a vydržet to s nimi. Při správném vedení to mohou být tvorové nanejvýš užiteční!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Tlouie (Občasný) - 13.11.2011 > super, čtivé.
Doporučil 
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 14.11.2011 > Tlouie> díky
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 14.11.2011 > Tlouie> díky
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 14.11.2011 > IAN HEROICKY> ok dám vědět kdyby se to uskutečnilo
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 14.11.2011 > dobrý:-)
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 14.11.2011 >
Body: 4
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 15.11.2011 > Chvílemi jsem si nemohl vybrat, jakým tónem to je ve skutečnosti napsáno...ale celkově pobavilo. Chlapi dovedou být dost trapní..
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 16.11.2011 > Sartori> 

tón je skutečně trochu rozkolísaný, možná je to v podstatě chytrá ženská ale nutí se do vulgárnější polohy, protože to se prostě u prostitutek tak nějak automaticky předpokládá..

jinak musím říct že.je pozoruhodné když se chlap dokáže (sebe)kriticky vyjádřit na adresu chlapů jako celku, kdyby se známkovaly i poznámky tak ti dám deset bodů,


<reagovat 
anae (Občasný) - 13.11.2011 > Např. Simone de Beauvoir již od třicátých letech píše zcela otevřeně o vztazích, francouzské intelektuálky - a asi nejen ty - praktikovaly svobodomyslný přístup ke vztahům a sexu nejméně po celé 20. století - ale ve Francii se ženy chovaly sexuálně nevázaně už od nepaměti - viz madam Pompadour, např.podporováno až do extrému liberténem de Sade ... mnoho žen v našich zeměpisných poměrech se chová velice ustrašeně, nemá dostatek ženského sebevědomí. Takže jen tak dál!
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 14.11.2011 > anae> souhlasím ale obávám se že se ještě dlouho nic nezmění protože tahle naše maskulinní společnost je tak nastavena
<reagovat 
 anae (Občasný) - 14.11.2011 > libusepalkova> je to chyba nás, žen, nejsme dost svobodomyslné ... kurážné ... zde ... a neumíme se k mužům přiměřeně chovat .... pochopit, že oni jsou maskulinní jen na povrchu ... v podstatě potřebují ženskou ochranu ... a tu nenalézají ... tak se o vše snaží silově a jdou proti nám ve vzteku, že jim nedáváme, co potřebují ... pořád čekáme na ony ochránce, prince na bílých koních - jako nějaký nanyny naivní
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 15.11.2011 > anae> čekat na prince je fakt hloupé, to jsem už dávno vzdala, stejně jako snahu je ochraňovat...čím víc se jim dá tím víc vyžadují pomoci jen zneužívají za něhu se vysmějí podáš jim prst a oni zhltnou celou ruku
<reagovat 
 kolohnátka (Občasný) - 19.11.2011 > anae> Pardon, že se míchám do Vaší diskuze - nenechá mě to klidnou - osobně jsem zastánkyní toho, aby se ženská dokázala postarat sama o sebe a hlavně OPŘÍT SE sama o sebe. Nehledat tu oporu a ochranu v mužské náruči!Věřte, že pak budete šťastnější a Vaše sebevědomí poroste. Zdravě. Toť můj názor (-;
Doporučil 
<reagovat 
kolohnátka (Občasný) - 13.11.2011 > Pobavilo, děkuji..:D
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 14.11.2011 > kolohnátka> jsem ráda že to někoho pobavilo mám totiž nepříjemný dojem že u nás v Čechách se vtipkování na adresu pánů tvorstva stále ještě považuje za něco nepatřičného
<reagovat 
 kolohnátka (Občasný) - 19.11.2011 > libusepalkova> Pánů tvorstva? Tak tohle už pro mě neplatí :))
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 14.11.2011 >

Ženské NE to je kapitola sama pro sebe  Skutečně dobrý experiment - ukázat mužům, jak i s těmi pitomými výmluvami (to je jen, sex, nezáleží mi na ní, atd.) to bolí. Jo a mmch., podle mě žádnej chlap nestojí za to, aby se mu předstíral orgasmus, pokud není


Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 14.11.2011 > Michelle> to je pravda, ale když není právě ve formě a moc se mu to nedaří, a přitom mu na tom tak záleží, tak je to milosrdnější než čekt až ho sklátí infarkt
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 15.11.2011 > libusepalkova> 

Ze svého přesvědčení jsem tedy možná ještě neubrala proto, že jsem v posteli žádného adepta na možný brzký infarkt neměla


<reagovat 
 kolohnátka (Občasný) - 19.11.2011 > libusepalkova> :D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter