|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
ŽENA: NÁVOD K POUŽITÍ
Nápad, aby každý muž při svatbě dostal ke své novomanželce příručku s instrukcemi jak s ní zacházet, není možná tak špatný. Muži totiž čtou návody k domácím spotřebičům mnohem raději, než knihy o vztazích. A také jim lépe rozumí. Tedy těm spotřebičům, ženám už méně, přestože některé by se do kategorie domácích spotřebičů zahrnout mohly. Ačkoliv málokterý spotřebič má takovou spotřebu jako průměrná manželka.
Upřímně řečeno, ani ženy nerozumí mužům. Někdy vypadá, že partnerské vztahy jsou založené na recipročním nepochopení.
Co se četby návodů týče, je to u žen opačně, návody jim připadají nudné, protože instrukce v nich uvedené jsou většinou těžko srozumitelné, a tak na rozdíl od mužů mnohem raději čtou knihy o vztazích. Já nedávno jednu takovou četla a trochu mě překvapilo přiznání jejího autora, že nikdy nepochopil, co ženy vlastně chtějí…jak může psát o vztazích když ani neví co chceme? Nejčastěji se to odbývá otřepaným výrokem, že ženy nevědí co chtějí, ale nedají pokoj, dokud to nedostanou. Ale tak to není. Ženy vědí velice přesně co chtějí, jenže jakožto citlivá a inteligentní stvoření, musí předmět svého chtění často flexibilně měnit podle okolností.
Stejně jako při vybalení videokamery z krabice, nebo při instalaci nové televize, se uživatel v příručce dozví, že by jí měl zajistil stabilní prostředí bez zbytečných otřesů a výkyvů teplot, tak nějak lze přistupovat k ženám. Neměly by se vystavovat mrazu ani přímému ohni, ani vlhké prostředí jim nesvědčí, nemělo by se s nimi mlátit, musí se dávat pozor, aby vám při manipulaci neupadly na zem, neměly by se otírat příliš agresivními čistícími prostředky. Pokud je o ženu dobře pečováno dát se částečně ovlivnit její duševní stav a tudíž i chtění. Problém je v tom, že škála objektů ženské touhy je velice široká, takže je často jednodušší vyjmenovat co nechtějí, a z toho si pak vylučovací metodou může citlivý muž vyvodit co a jak. Takže kromě čtení návodů, měli by si pánové občas přečíst i něco pro ženy a o ženách, což jim dovolí pochopit, co jejich drahé polovičky štve, čeho se bojí, po čem touží a jak uvažují. Když pochopíte ženskou logiku, pánové, je to jako byste si pořídili universální dálkový přepínač, kterým můžete ovládat hned několik spotřebičů najednou:televizi, video, DVD přehrávač. Analogicky k tomu, po přečtění knihy o ženách byste měli být schopni rozumět nejen své manželce, ale i milence, kolegyním v práci, sestrám, matkám, tchýním a už nikdy se nebudete muset ptát, co ty ženské vlastně chtějí...
|
|
|