Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce E7 z kolekce čtvero ročních období
Autor: tkadlec (Občasný) - publikováno 7.1.2003 (00:44:20)
další ve sbírce>
Mým oltářem je studna
Kdo přišel, aby zapomněl, pije
Kdo přišel, aby vzpomněl si, pije
Všichni pijí
Jen beduín si kleká
a dítě hází desetníky
že prý je v lidech moc pouště
a ta žirafa za výlohou vypadala tak hebce..
Mým oltářem je studna
Kanovník často pláče


Poznámky k tomuto příspěvku
julian (Občasný) - 7.1.2003 > hm.... ten kanovnik uz tam byt nemusel, rekl bych. Ale jinak libi.
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 7.1.2003 > Nevzalo mě to tak, jako ta předchozí (kterou Julian asi nečetl, protože jinak by toho kanovníka pochopil), ale líbí se mi to.
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 7.1.2003 > Nechci ti chlebit (proč taky), ale tahle je.. dohluboka.. "a ta žirafa ZA VÝLOHOU vypadala tak hebce.." "Kanovník často pláče".. tím pádem je možná jeho skutečným oltářem taky studna.. Začátek mluví zřetelně a přesto je v něm prostor.. Přemýšlel jsem, jestli je studna skutečně TVÝM oltářem. Napadlo mě NEBE.. Zrcadlí se a proniká dovnitř světlem, ale skoro nikdy ne až ke dnu.. nezná to dno.. A ten kanovník.. a to nebe.. (no prostě mi to sedí, ale třeba jsi to myslel úplně jinak.. ale to nevadí, protože každá dobrá báseň přesahuje osobu svého tvůrce (že to teda furt opakuju:). Líbí se mi, že používáš málo přívlastků - máš přesvědčivý jazyk. Trochu mi tam nesedne to "Všicky", ale možná to tam má svoje místo, jenom já to nevidím. Má??
Body: 5
<reagovat 
 tkadlec (Občasný) - 7.1.2003 > egil> no v originále ( na krásnym starym žlutym papíře psáno fixkou značky centropen ) tam mám VŠICHNI ani nevim proč jsem to na počítač přepsal jinak.. ale máš pravdu,že když si to přečtu znova, nesedí to.. no tak já to přepíšu zpátky no.. dík za postřeh.. a za rozbor..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter