Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PODZIM 2O11
Autor: P.V.Ctihodný (Občasný) - publikováno 29.11.2011 (10:36:55)
1.Sparta Praha 37
2.Slovan Liberec 31
3.Mladá Boleslav 28
4.Baumit Jablonec 27

5.Viktoria Plzeň 27
6.FK Teplice 24
7.1.FK Příbram 24
8.Dukla Praha 20

9.Slavia Praha 20
10.1.FC Slovácko 20
11.Bohemians 1905 19
12.Hradec Králové 16

13.Sigma Olomouc 15
14.České Budějovice 10
15.Baník Ostrava 9
16.Viktoria Žižkov 7


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 29.11.2011 > tos nepsal pro sebe, tos psal pro svět!
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.11.2011 > čtenář> Pro celé lidstvo!!
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 29.11.2011 > za originalitu
Body: 3
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 2.12.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> Díky.Doufám,že 11.verš budu moci na jaře přesunout aspoň do 2.strofy.
<reagovat 
Gituša (Občasný) - 3.12.2011 > jsi tak trochu šílený, že jo ?
Body: 3
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 3.12.2011 > To víš,katolík!
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 4.12.2011 > die katastrofe:-))
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.12.2011 > Li-duše> ...a nebo mantra.
<reagovat 
libusepalkova (Občasný) - 2.12.2011 > jsem z jiného světa takže sorry...ale originální to teda bezpochyby je
Body: 1
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 2.12.2011 > libusepalkova> Z jiného světa?Vyzkoušíme.Jednou moje kamarádka Jana projevila zájem poprve v životě jít na fotbal.Jelikož mám odjakživa sklony k charitě(znáš mě,ne?),tak jsem ji vzal.Když jsem během utkání viděl,jak to Janičku zaujalo,říkám si:Trochu ji poučím.A pravím:"V Brazílii je stadion,kterému se říká Maracaná,a ten je ještě desetkrát větší!"A jaká byla reakce mojí kamarádky? "To se tam ti fotbalisti teda ale musí naběhat!" (Směješ se? Ne? Hm,máš pravdu-jinej svět.)
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 5.12.2011 > P.V.Ctihodný>  opravdu legrační...smíchy mě rozbolelo břicho..jinak za ty prachy co berou fotbalisti bych běhala taky ale sedět tam a čučet na to? znám spoustu lepších způsobů jak zabíjet čas a s citovanou inteligentní reakcí kamarádky bych se moc nechlubila, neříká se snad pověz s kým se kamarádíš a já ti řeknu kdo jsi?
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 5.12.2011 > P.V.Ctihodný> 

takže gól do vlastní branky aneb vrána k vráně sedá


<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 8.12.2011 > libusepalkova> To není zabíjení času.Tím si kompenzujem to,že nemůžem bojovat proti skutečnému soupeři(který by měl v úmyslu ubližovat našim ženám).
<reagovat 
Daisy2 (Občasný) - 22.6.2016 > Přestože mě fotbal nikdy nezajímal, musím přiznat, že tahle báseň mě opravdu pobavila :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter