Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
andělé na kolejích
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 16.12.2011 (23:22:28)

vlaky a vlaky pořád dokola se se mnou někam vláčí a já se nechám, neprotestuji, nemám sílu se jim postavit. praha plzeň a plzeň praha, obě se tváří, jak nemají nic, pranic společného, jen těch pár unášejících a nikoho s nikým z nich. vzácné chvíle porozumění na trati. zima a svátky cizího světa a jen bůhví proč. stánkaři na náměstích s očekáváním a utkvělou představou o vánocích. jen malé děti zaženou pitomou realitu. a malé děti povyrostou a realita je tu zas. a pro koho vlastně a proč? jak lehké to mají věřící!
malé pivko s dýmkou do dlaně a cizí hovory. andělcafé, jak příznačné! no i tento anděl si tu dlí celým rokem... a tak nevím, raději se tvářím, že to není pravda.
poslouchal jsem pořad „uchem jehly“ s michalem vieweghem o andělích a tiše mu záviděl to téma, ten příběh, co si nesu domů. nemůžu si vzpomenout na ně, nemůžu si vzpomenout, kdy naposled jsem je měl na očích. andělé na kolejích mých řádků života... andělé. možná jeden, jediný by stačil, i trochu unaven svým vlastním údělem tisíců let. tisíců a tisíců existencí, a pořád dokola. jak výjimeční si můžem připadat, než otevřeme příběhy těch před náma. akorát neměli facebook.
kolik andělů si vypočteme pro sedm miliard? kolik příběhů si napíšem sami a kolik nám jich vrátí ten kritik osudu? a jak nespravedlivý je ten účetní. a účetní jsou tací, že jiní nemohou být. spočítají nám to a hotovo.


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 17.12.2011 > Dobré.(Praha-Plzeň znám).Kdesi jsem četl:V Nebi si jeden člověk ztěžoval,že s ním anděl nikdy nebyl.Ten mu ukázal jeho cestu životem a všude byly dvoje stopy-jeho a toho anděla."No,a tady jsou pouze jedny!"opět se zlobí člověk."Ano,to jsem Tě nesl",odpoví anděl.
Body: 4
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 18.12.2011 > P.V.Ctihodný> díky
<reagovat 
žaža (Občasný) - 18.12.2011 >

od ..poslouchal jsem pořad „uchem jehly“  -to nemá chybu

 

začiatok trolinka nezáživný sa mi zdá , ale nebudem bodovať, dnes mám taký "netrúfačný deň" :)

 

ale rada som prečitala


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter