Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Odpojení od reality z kolekce ƝəŋάѵƦλƬƞσ
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 21.12.2011 (05:41:10)


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 21.12.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 21.12.2011 > no chtělo by to ! nevím jestli chvilkový a nebo nafurt
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 21.12.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bocco (Občasný) - 21.12.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
libusepalkova (Občasný) - 21.12.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.12.2011 > ....hodně působivé,.... jeden z Tvých nejlepších.........
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 21.12.2011 > Mima> Ah, děkuju, strávil jsem u toho spoustu času tak tohle potěšilo :)
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 21.12.2011 >

jo, koresponduje to s názvem... chtěla jsem vytknout ty barvy...ale v názvu je patrné, že tam být barevno nesmí:-))

 

něco veselejšího by tam nebylo, na skladě? :-))


Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 21.12.2011 > Li-duše> Bohužel spíš ne.
Mám jeden obrázek co je světlej a barevnější, ale kompozice v tom není až tak nic moc.
Obecně u mě nic moc světlýho a už vůbec ne veselýho nenajdeš, bohužel.
Má tvorba je soustředěná na temnější stránku myslí a života celkově, a barevnější a pozitivnější věci jsou u mě vyjímkou.
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 21.12.2011 > Abstt> a motivace žádná? :-))
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 22.12.2011 > Li-duše> Motivace dělat něco pozitivnějšího?
Občas se najde něco ( nebo někdo ) díky čemu jsem dost pozitivně naladěný a občas to způsobí že má tvorba vypadá trochu pozitivněji, když není nic co mě stresuje a když jsem prostě celkově v pohodě..
Ale i tak určitě se budu držet mýho stylu, protože to je můj styl.
Některý lidi tvoří věci o pozitivních aspektech našich životů, já tvořím věci o těch aspektech negativních.
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 22.12.2011 > Abstt> ah soo, už mlčím.
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 22.12.2011 > Li-duše> Nechtěl jsem znít nějak dotčeně nebo defensivně, jen jsem chtěl dát na vědomí že budu zůstávat věrný svému stylu :)
<reagovat 
padulib (Občasný) - 21.12.2011 > No..myslim že na chvilku by to stačilo - na furt by to myslim brzy přestalo bavit
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 22.12.2011 > padulib>  jak bavit ? když by to bylo na furt,tak už by mi to bylo jedno ne ?
<reagovat 
 padulib (Občasný) - 23.12.2011 > jaxxana> Ajaj...toť téma na možná dlouhou diskusi.
Proč jsme ,,tady''?
Nemyslíš, že jsme boží hrou, loutkama? Všechen život, svět - vnímám jako hru boha. On sám hraje sebe se sebou. A proč? Protože aby se nenúúúdíííl! (-:
Prostě takovej kolotoč. Jako v přírodě samé.Jako se opakujou lidské životy. Pořád dokola. Cykly.
Měj se hezky svátečně novoročně ahojky(-:
<reagovat 
čtenář blbeček - 23.12.2011 > :( o ničem
<reagovat 
lacetka (Občasný) - 24.12.2011 > Zajímavé.. když se zadívám dýl, místy se propadám do spodnějších vrstev obrazu (ale to už pak vlastně není "obraz", ale živý.. prostor?)  Pěkný.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 24.12.2011 > lacetka> Díky, to mě moc těší, že se podařil určitej efekt co dává dojem ''hloubky'' v tom obraze.
<reagovat 
Mashine (Občasný) - 28.12.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter