Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hladové vánoce 2
Autor: Unge (Občasný) - publikováno 22.12.2011 (14:42:52)
      Nastává čas vánoční, pro mě, jako už mnoho let, také čas hladových svátků. Normálně mi vozí obědy Pečovatelská služba, ta ale 24. a 26.12.2011 obědy nerozváží, což vím přímo od nich. Jsem tedy odsouzen k vánočnímu hladovění nebo k tomu, co lednička dá a co už asi nebude čerstvé.
      Chodíval jsem kdysi na vánoce do hospody U Kouřilů, která je u nás v ulici, takže její adresu znám naprosto přesně. Ukázalo se, že přesněji, než
www.zlatestranky.cz Tam jsem našel v dané ulici hned 3 restaurace: U Kouřilů, U Hofmanů a Na Klikovce. Správně je jen U Kouřilů – mají to nad vchodem jasně česky napsáno, takže žádný omyl možný není. Mají dokonce vlastní webovou stránku, ale je na ní uvedeno neúplné telefonní číslo. Na adrese U Svépomoci 8 je ve Zlatých stránkách zase nesprávně uvedena restaurace jménem "Na Klikovce", která by podle mě měla být v Podolí. Trochu to tam znám, protože tamtudy v pradávných dobách jezdil trolejbus, než je v Praze šmahem zrušili. Na Klikovce však míval stanici… proto si to pamatuji, i když jsem na ní nikdy nevystupoval – prostě proto, že tenkrát (někteří) průvodčí hlásili názvy stanic.
      Mám sice doma papírové Zlaté stránky, ale minimálně 2 roky staré a v těch internetových jsem našel již zmíněné zmatky v názvech restaurací. Proto jsem vytočil 1188, informace, a požádal slečnu o zjištění telefonního čísla na restauraci U Kouřilů. Po delším hledání mi zjistila přesně totéž, co jsem našel já na internetu, tedy neúplné telefonní číslo restaurace U Kouřilů a nesprávný název restaurace na adrese U Svépomoci 8. Bylo tam však uvedeno formálně správné telefonní číslo, tedy devítimístné. Nechal jsem se na ně přepojit a ozvala se mi opravdu restaurace U Kouřilů. Jenže měli pro mě velmi špatné zprávy: po celou dobu vánoc je zavřená kuchyně, nevaří se a je otevřený jen výčep. Ten mi není nic platný, protože kvůli práškům nesmím ani pivo. Kdysi jsem si tam však dával k obědu malou Plzeň (Gambrinus, nikoliv Pilsner Urquell).
      Další známou a ne příliš vzdálenou restaurací je podnik Na Skalce. Je to tam sice dál, ale kdysi jsme tam s otcem na štědrý den chodili na večeři. Pokud ovšem měli otevřeno. Nyní se však všechna telefonní čísla, uvedená u této restaurace, ukázala jako nedobytná nebo neexistující. Ani všemocná informační linka 1188 neposloužila. Našli stejné telefonní číslo, jaké jsem našel já a stejně jako já zjistili, že je nefunkční. Místo toho mi dali číslo na restauraci Skalka, která je však ve Vršovicích, což je z Pankráce několik kilometrů. Ani SMS-Navigátor společnosti T-Mobile neposkytl funkční telefonní číslo restaurace Na Skalce.
      Jako poslední krok k předcházení štědrovečerního hladu jsem zavolal "své" občanské sdružení Hewer, které mi zajišťuje asistenty. Sice mám přímé číslo na svého pravidelného asistenta, ale ten pochází z Velvar, což je asi hodinu autobusem nebo vlakem z Prahy. Takže doufám, že by mi oběd mohl zajistit některý jiný asistent, který v Praze bydlí. Takže jen čekám, až zavolají.
      Před 3 roky jsem měl výborného asistenta přímo z Pankráce. Ten by mi určitě nějaké jídlo na štědrý den donesl, jenže on mezitím od Heweru odešel kvůli příliš nízkému platu. Nebyl jediný.
      Zatím to tedy vypadá, že na štědrý den a 26.12. budu skutečně hladovět. 23.12. a 25.12 mi oběd přivezou.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter