|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| mmiiaa (Občasný) - 15.1.2012 > mystik> mystiku, pokud chceš, aby lidé otevřeli oči, neurážej je.. ve všech příspěvcích jen moralizuješ, očerňuješ, urážíš. Copak taková debata ti přijde v pořádku? Teď tady nemluvím o dílech Peťule, ale o tvém vyjadřování. Nikdo se nemůže autorky na nic zeptat, aby jsi ho nepoplival.. Pokora, soudnost, sebereflexe - to bych ti doporučila pilovat.. a když nejde o tebe, stačí mlčet, věřím, že autorka zvládne odpovědět sama, nepotřebuje k tomu sprostého tiskového mluvčího s diagnózou "porucha osobnosti"...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| mmiiaa (Občasný) - 17.1.2012 > mystik> když urážíš ty mě, přejdu tedy na stejnou notu.. jsi prachobyčejný šulin, který Peťulce svými přemilovanými výroky akorát tak ubližuje(pokud teda nejsi ona).. nejsi schopen napsat jednu kloudnou větu, co má hlavu a patu.. jediné tvé kecy jsou stále dokola o umění a jací jsou tady všichni k ničemu, že tomu nerozumí, ať raději drží hubu atd.. můžu tě ujistit, že se tu objevili daleko větší čuráci, než jsi ty a nijak to lidmi na tomto serveru nezahýbalo a za to jsem velmi ráda.. a pokud ti jde opravdu o umění ti mudrci, tak si najdi server, který pro tebe bude dostatečně duševně na úrovni, tady jsme na tebe samý póvl...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|