Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plzeň
Autor: peťule (Občasný) - publikováno 11.1.2012 (08:21:16)


Poznámky k tomuto příspěvku
vaCite (Občasný) - 11.1.2012 > Jak fotka ze školního výletu. Špatný
<reagovat 
 peťule (Občasný) - 11.1.2012 > vaCite> mě se to líbý -nikde jinde jsem to neviděla - ale co se týče kvality fotky tak souhlasím
<reagovat 
mystik (Občasný) - 11.1.2012 > Ahoj Peťule Plzeň má mnoho v centru secese jako Vídeň, máš i Vídeň nebo slabost pro Vídeň? Tenhle domek si nevybavím hnedka, a to tu žiju 24 hod... máš ráda přírodu s Plzní? Přijeď někdy jsi unikátní holka... díky. J.
Body: 5
<reagovat 
mystik (Občasný) - 11.1.2012 > že by Smetanova ul, kde se teď nacházím? :-)
<reagovat 
mystik (Občasný) - 11.1.2012 > s balkonkem a big hearted Peťulka yeah
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 11.1.2012 > jaký máš důvod uveřejňovat fotografie na Totem?
<reagovat 
 peťule (Občasný) - 11.1.2012 > mmiiaa> jako asi každý snažím se přispět
<reagovat 
 peťule (Občasný) - 11.1.2012 > mmiiaa> 

ale co se líbý mě nemusí se líbyt druhýmu ale když totam nedám nezistím to


<reagovat 
mystik (Občasný) - 11.1.2012 > vite co je problem lidi na totemu? ze ti, co kritizujou nesikovne, nemaj moc v hlave a nemaj na pameti, proc vznikal Voskovec a Werich, ze to byla avantgarda namirena proti hloupemu stari... at se mladi vydovadi... jen kdyby zdejsi mudrlanti neco umeli vic :-)) Quelli che benpensano, umite pocitit take treba svoji omezenost? Proc byt pisen, kdyz mate na vic bejt neomezena symfonie? Hm silna kavicka. Premejslejte vic o sobe... OK?
<reagovat 
cocoteena (Občasný) - 12.1.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 12.1.2012 > cocoteena> :-) dlouhy nos na kratke mozky :-)
<reagovat 
J&mes (Občasný) - 11.1.2012 > Milá Peťule, rád bych ti něco napsal. Když píšeš že se ti něco líbí, tak to nepiš s tvrdým Y, nedá se to číst. Kdybych se měl bavit o tvém důvodu proč dáváš fotky na totem... Jakým způsobem se snažíš přispět? Myslím že když budeš pokračovat tímto tempem, tak přispěješ akorát k našemu konci! I ty básničky ti jdou líp, zvaž zda u nich nezůstaneš. To si vem jako výzvu, abys bud nechala toho bezmyšlekovitého focení a zabývala se pořádně psaním, nebo aby ses snažila zlepšit fotky. (Zlepšit se v tom co dělám, to je taky důvod proč se tady přispívá svými děly) Přečti si něco o focení a o kompozici, pak nafoť 200 fotek, vyber tu nejlepší a dej ji tady na totem.
Body: 1
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 11.1.2012 > J&mes> James byl jsi nekdy vubec cool? V poezii nebo v jedne fotce James? Uh jsi co? Ja vim, pan domaci na Totemu, tedy lidi tech povetsinou bez talentu a vesmes samolibych sracu, to se mi u Vas zda. Zvaz jedine, jestli jsi jak menhir, co ma cernou energii a nebo umeleckou a pozitivni. Jestli mas James v hlave tmu a nebo svetlo? Ty plnych myslenek plnej James, snad nekoho napadne, ze umelce nedela predem dane a stanovene neco o tvaru foceni a o kompozici, umelec to rozviji po svem citeni. :-)))
<reagovat 
 peťule (Občasný) - 12.1.2012 > J&mes> všem se mé básničky taky nelíbí !a jak jsem zdělila mám to staženo do konce příštího měsíce uš nic nepřidávám jsou tam věci které jsem stáhla před čtrnácti dny  !tak ještě měsíc a něco a pak odemě žádná fotka ani básnička neboj !pak to bude vpohodě
<reagovat 
mystik (Občasný) - 12.1.2012 > Peťule neznáš samurajskou? Píseň pro Péťu? Já se vždycky těším na novoty u Tebe a Ty to balíš? Né prosím, jsi nejlepší, co jsem kdy četl (a bylo toho hodně čteno) Koukneš aspoň ke mně do koutu v totemu? Péťo jsi surprisovní
<reagovat 
mystik (Občasný) - 12.1.2012 > katovna je na omylu vedle jak ta jedle, to jsi slepa a tupa, ze nepoznas, kdo tady ma toxicke kecy? Ja chtel jen naznacit, ze lze tvorit kulturu a s malosti blbu se nemerit a uz vubec nesoutezit :-)) Proste v knize umeni stoji cerne na bilem, ze umeni a umelci nemohou mit hranice a jen mali talenti mezi sebou vedou chytra moudra, ktere ze umeni je snad nejlepsi :-)) Hahaha chytremu napovez a toxicke kecy vynech :-) Umeni je aby Te bavilo a oslovilo a nebo ne... Negativni lidi jsou naprd jako negativni kamen... myslis, ze naopak? hahahaha
<reagovat 
 čtenář kat - 12.1.2012 > mystik> to uz pak,hochu nemusi tenhle server vubec existovat.Kdyz sem budou prispivat takoveto bludy, jelikoz v tech super extra ,,dilech" neni nic.
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 12.1.2012 > čtenář> Kat probud se ze sna, realita je jina, nez ji vnimas, hranice jsou omezene a lide co nemaji v sobe talent nemaji talent tot vse... hodne stesti :-)
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 12.1.2012 > vaCite> OK je soudnost já napovím nápovědu, že Péťa umí fotit to i to, dost dobře, takže si myslím, že je v pohodě. Nikdy neurážela nemotorné, víš? Bohužel nemotorní se nedovtípí nikdy, že je zbytečné debatovat o umění nefundovaně. Bez nadhledu. :-)
<reagovat 
 vaCite (Občasný) - 12.1.2012 > mystik> Tady už je škoda mluvit (:
Nicméně přeji tedy peťuli hodně zdaru
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 12.1.2012 > vaCite> diky jsi nenapravitelny spunt hlupacek uzij si svoje kecy kdyz nenabizis vice...
<reagovat 
vaCite (Občasný) - 11.1.2012 > Tak líbYt se ti to může, proto to sem nejspíš dáváš. Jinak soudnost je moc hezká vlastnost. Tady jde o to, jak se to líbí ostatním. Čti a foť. Sem se nehodí, absolutně.
<reagovat 
 peťule (Občasný) - 11.1.2012 > vaCite> ano to máš pravdu  zcela stím souhlasím -pokud je to tvůj názor proč ne .
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 11.1.2012 > vaCite> proc myslis nehodi? MYSLIS? haha vaCite absolutne na omylu, ze zdani klame? :-)
<reagovat 
 peťule (Občasný) - 11.1.2012 > peťule> líbý se mi stará architektura a sochy  budu tam mýt víc takových stupidních fotek nevím jak se daj zrušit ?
<reagovat 
 čtenář kat - 12.1.2012 > mystik> Na omylu?haha.Ano,zdani klame,ale tady se nic nezda :-D
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 12.1.2012 > čtenář> Kat proc se pitvoris? Absolutne nonsens je Kat
<reagovat 
 čtenář kat - 12.1.2012 > mystik> lidska hloupost nezna meze, stejne jako ty Tve kecy.Az dostanes rozum, publikuj ho, chudaku.
<reagovat 
mystik (Občasný) - 13.1.2012 > ne neni, Petule ma smrnc a velkej styl, protoze neni malomyslna jako nekteri z Vas, rikam, Kat nepoucuj o rozumu, pokud s nim ani nevladnes, fotecka je to super a barvy andela super a Plzen super, jen lidi co maji pocit zbytecnosti u teto fotky, jsou tu na obtiz. Toteme, jak se zbavit tech Tvych omezencu? Nevenuji peci a minuty pro malomyslne. Diky Cocoteena a Petuli ma prece smysl delat dlouhej nos na extremni zaostalce :-) Yo bum rush the show Vy otaznickove a James neumite zadnou show, to je smutne :-)
<reagovat 
mystik (Občasný) - 13.1.2012 > Kristus stoji na strane velkosrdecnych lidi, Kristus je jako Petule kral a Petule vevodi svym umenim, ja rikam diky zas miluji Te P.
<reagovat 
mystik (Občasný) - 13.1.2012 > Láska dává vždycky na frak těm majícím pocit špinit a nad chytrolíny má navrch navěky :-) Jako Plzeň a delikátní umělci, připomínám, že V+W se opřeli s úspěchem do mrzkých a nic nepřinášejících zpátečnických mozečků... s humorem to jde Péťa je jednička a Vy ne :-)
<reagovat 
čtenář kristepane - 14.1.2012 > Peťule vévodí svým uměním??? Nejlepší vtip za poslední 2 miliony let :-))) Jen zvětšuješ dojem, že Peťule a mystik je jedna a táž osoba, protože tak špatnej vkus snad nemůže mít nikdo.
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 14.1.2012 > čtenář> "Peťulka vypadá jak ze salónů andělské krásy
Peťulka je kus krásné ženy, se kterou chceme špásy"

koukni se očima na fotku, kterou nenávidíš jen Ty trdlo a zmklni už nedá se na Tebe dívat jseš looser
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 14.1.2012 > čtenář> Ano vévodí protože má glanc a jasno v hlavě, je super (Superpinky růžová knihovna, nebo Superpinkymandy CD nebo Superhudba budoucnosti) proč by ne? :-)
<reagovat 
mystik (Občasný) - 15.1.2012 > Peťule vévodí jako Bomb The Bass a já miluji Bomb The Bass od útlého mládí z Bravíčka :-) http://www.youtube.com/watch?v=MMwpSe28V-g&feature=related
<reagovat 
mystik (Občasný) - 15.1.2012 > v mém městě najdeš i Rozallu, jestli to máš ráda? Dej si tedy http://www.youtube.com/watch?v=szfTttazQdI&feature=related

<reagovat 
mystik (Občasný) - 15.1.2012 > prosím zkus toto je to Spyder D a tohle je jen síť pro Tebe a ne proti díky: http://www.youtube.com/watch?v=ciIGuSOQj8Y

<reagovat 
čtenář katovna - 12.1.2012 > Přísná vojenská výchova mi brání napsat, že je to pičovina.
A ten zdejší mystik asi moc hulí, hipík.


<reagovat 
 čtenář kristepane - 13.1.2012 > čtenář> Taky si říkám, zda není MYSTIK takhle náááhodoou druhej nick té (naprosto nepochopitelně) děsivě úúúžasnééé PEŤULE B-)))
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 15.1.2012 > čtenář> Kreten bude tvrdit ze je nepochopitelna Petule a tady tento tydýt :-) Bomb The Bass anebo jen pojd bliz od Vaclava Koubka, meho pritele na facebook. Ostatne muj facebook skryva poklady veku a Ty Petulko? Nechces ho omrknout? Nic ve zlym.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter