|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
borekdog (Občasný) - 16.1.2012 > Ja hlupak jsem si myslel,ze se zda hodnoti fotografie a ono ne!
OBRAZKY z mobilu by se tady nemely prezentovat.A snad by se nemeli tady resit osobni veci ,jak je kdo blbej,ale FOTOGRAFIE.
Jo ten obrazek je spatnej,
Petule,kup si obycejny kompakt a fotografuj ,mas cit a vidis,coz je v dnesni dobe vzacnost,videt neco co ostatni nevidi nebo nechteji videt.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
mystik (Občasný) - 21.1.2012 > Ve Vídni teče Dunaj... a Vídeň holduje umění? ano lépe než neznalost, co je i není umění... zamyšlení je na místě od Exupéryho, konkrétně, že Exupéry vždycky pohrdal lidmi, co se sami otupují. Proč? Komunikace to asi nebyla jalové omezení v tvorbě. Já pozoruji psychopaty, co jsou jepičí talenti jako velice omezené lidi, jen rádoby vyznávající umění, ale to je jejich mínus, že jsou tupí a chudí navenek :-) Právě Ti, co neumějí nic, poučují druhé co umějí víc než oni, to je případ ponížení. Takže jalová existence nemůže být mínus Peťule, ona je správnej člověk na správném místě, protože má esprit a cit. Pamatujte si to :-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| mmiiaa (Občasný) - 20.1.2012 > mystik> nějak nerozumím tomu, co má společného komunikace s uměním.. dokud nepochopíš, že umění bere každý naprosto po svém, tak se nemáme o čem bavit.. to co připadne tobě jako umění, druhým přijít nemusí.. to je svoboda milý chlapče..není třeba napadat druhé a nadávat jim za to, že v něčem nevidí, to co ty.. kolik lidí, tolik očí, tolik názorů.. jsi jednostranný zabedněnec, je mi tě líto, že nevidíš to kolem..
| | | <reagovat |
|
|
|