Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Studie
Autor: Button (Občasný) - publikováno 7.1.2003 (20:38:48)


Miroslav Langer (Občasný) - 8.1.2003 >

A ještě konstruktivnější připomínky:

 

Neházej čísly, když nevíš, jak s nimi zacházet - Tvých 5% v úvodu jsi vzal kde ?

 

Také by mě zajímalo, jak víš, co si kdo myslí, když něco říká...? A jak z toho usuzuješ, že si to myslí většina lidí?

 

A co bys odpověděl Ty na otázku, jaká by měla být Tvá budoucí ideální partnerka? Odpovědi, které jsi dostal, vůbec nemusejí znamenat, že tu tázanou mládež duševní vlastnosti nezajímají, může to znamenat třeba jen to, že se tyto ideály hůř formulují, nebo že se považují za samozřejmé atp. Já sám bych nevěděl, co mám říct. (A to také proto, že s ideálem se nedá žít  ).

 

Prostě se mi nelíbí, jak z jakýchsi zjištění vytváříš jakési závěry, které možná jsou oprávněné (podle ohlasů to tak nevypadá), ale nijak je nedokládáš.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miroslav Langer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter