Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
malba
Autor: peťule (Občasný) - publikováno 19.1.2012 (00:49:17)


Poznámky k tomuto příspěvku
sibyla (Občasný) - 19.1.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
butch (Občasný) - 19.1.2012 >
Body: 1
<reagovat 
mystik (Občasný) - 20.1.2012 > ČT 2 Neděle 22.1. to magické datum je pro pár jako stvořené

06:35
Cestománie
Seychely a Maledivy – Dva ráje. Dokument (2004)


09:50
Leonardo da Vinci: Génius renesance
Dokumentární portrét It.

Leonardo da Vinci (1452–1519) byl nejen význačný malíř a grafik renesance, ale také architekt, znalec lidské anatomie, sochař, matematik, mechanik, hudebník, básník a dokonce i vojenský stratég. Narodil se poblíž toskánské vesničky Vinci jako nemanželský syn místního notáře a venkovské děvečky.Madona ve skalách, Podobizna dámy s hranostajem, Poslední večeře a samozřejmě Mona Lisa Gioconda - kdyby Leonardo vytvořil "pouze" tyto nádherné obrazy, získal by jedno z největších jmen - nejen v italské renesanci, ale v celé historii světového umění. Ale Leonardo byl prvním z umělců, kteří zkoumali proporce lidského těla a mechaniku jeho pohybů, filosofoval o přírodě, studoval pohyb hvězd, intuicí odhalil mnoho meteorologických a geomorfologických jevů, objevil působení Měsíce na mořský příliv a odliv, sestavil objevné teorie o vzniku kontinentů a povaze zkamenělin. Byl také nadaným loutnistou, sochařem, stavitelem, vědcem, vynálezcem a básníkem.


13:05 Zahrady světa s Audrey Hepburnovou (3/8)
Tulipány a jarní cibuloviny. Cyklus USA. Elegantní přehlídka kultivace rostlin, květin, křovin i stromů

Tulipány zasazené v podzimním chladu odpočívají a odolávají dlouhým mrazivým zimám – třeba i pod sněhem. Potom ale vyrazí ze země, potvrzují znovuzrození a naději. Kdysi byl tulipán výlučná doména bohatých. Nyní je vládnoucí královnou jarních květin v zahradách po celém světě. A nikde se nepěstují jarní cibuloviny ve větším množství než v zahradách v Keukenhofu v Holandsku? Obrovské záhony tulipánů, narcisů a hyacintů se rozkládají na místě podobném parku. Jsou obklopené čeřícími se jezírky a kanály pod větvovím letitých buků? Tuto jarní přehlídku barev spolupořádá Královská asociace pěstitelů cibulovin od roku 1949. Od konce března do poloviny května přitahuje každoročně pozornost tisíců obdivovatelů? Keukenhof prožívá vrcholnou sezónu po celé jaro. Najdeme zde květiny, které kvetou na počátku, uprostřed i na konci sezóny. V roce 1654 byla vydána první zemědělská monografie. Dočteme se tam: „Jako diamant vládne ostatním kamenům, jako slunce vévodí hvězdám, tak tulipán panuje všem ostatním jarním květinám.“ Tulipány jsou výjimečně prosté květiny. Přinášejí zahradě dojem nevinnosti. Jejich veselé pestré barvy jsou plné optimismu – dokážou dokonce i ve formální zahradě vytvořit přátelskou atmosféru.

Peťule je jak Leonardo vnímavá a renesanční já to vím :-)
<reagovat 
mystik (Občasný) - 19.1.2012 > yeah stokrát lepší než graffiti ať se Ti daří velká umělkyně!
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2012 > mystik> VELKÁ UMĚLKYNĚ???? ty si dobrý tele :-O
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 20.1.2012 > čtenář> já vím co říkám, nejsem ignorant jako seš ty...
<reagovat 
 čtenář istar - 20.1.2012 > mystik> Jo, Ty jsi vulgární název pro penis :-)
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 20.1.2012 > čtenář> a ty jsi jen zbytečnej lidskej humus, myslím hnůj a kretén, na víc už nemáš, bohužel
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter