Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mikropovídka č. 10
Autor: PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - publikováno 18.1.2012 (15:16:27)

    Mám spoustu času. Své asistentce jsem před chvílí dal hodinu volna. Řekla mi vesele díky moc, šéfe, pohladila mne po rameni a odběhla do butiku naproti. Pořád mi říká šéfe a mně to docela imponuje. Hádám, že si šla koupit něco hezkého na sebe. Ostatně, jí sluší všechno. Sedím teď venku u stolku před restaurací, piju zteplalou colu a dívám se na nohy všem dívkám, které projdou kolem. Je léto a je to všude znát. Sukně i rukávy jsou čím dál kratší a výstřihy čím dál hlubší. A vůbec, krasavicím bych zakázal nosit kalhoty. Například mojí asistentce – ta se rozhodně nemá zač stydět. Je to krásná holka, je jí pětadvacet a je hrozně aktivní, pořád něco plánuje a vymýšlí. Nesnáší, když jsem někdy smutný. Ani ve svém volnu se nezastaví, dělá několik sportů. Taky jsem dřív sportoval - a taky jsem měl kdysi v plánu spoustu věcí. Třeba výlet do Paříže, do Říma, do Moskvy… Nebo že se ožením se svou přítelkyní a budeme mít několik dětí. Od onoho dne, kdy jsme spolu naposledy jeli autem, je ale všechno jinak. Pořád vidím svoje oči ve zpětném zrcátku a cítím křeč v rukou od toho, jak jsem svíral volant. Ještě stále se mi o tom v noci zdává. Za nic jsem nemohl, ale to je asi tak všechno. Pak to se mnou šlo od desíti k pěti a ten kdo to zavinil, se mi dosud nepřišel omluvit. Vím, kdo to je, a nakopal bych ho do zadku, kdybych mohl. Asistentka mi neustále říká, že pořád můžu dělat, co chci, a mít radost ze života. Má pravdu, ale je to někdy dost těžké. Hrozně mne teď brní nohy. Moc rád bych si je protáhl, prošel se, proběhl…, ale nejde to. Nemám je.



Poznámky k tomuto příspěvku
libusepalkova (Občasný) - 18.1.2012 > ten závěr  mě dostal-čekala jsem všechno možný ale tohle ne-skoro se bojím zeptat jestli je to ze života
Body: 5
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 18.1.2012 > libusepalkova> děkuju moc, moje osobní zkušenost to není (tj. nohy mám), ale ze života někoho jiného tam pár motivů je
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 19.1.2012 > PetrSuk-Zbraslavský>  tak to je smutný ale jsem ráda že tebe se to netýká-jak jsem ti tu minule říkala "nefňukej jsou horší věci" tak mě po přečtení téhle povídky napadlo jestli jsem to nepřehnala 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 19.1.2012 > celkom dobré poviedky ...
Body: 5
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 19.1.2012 > žaža> díky
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.1.2012 > No, trochu citové vydírání, trochu kýčovitý popis asistentky a trochu nechápu, proč Ti vadí,že se Ti nepřišel omluvit.Určitě realizoval Tvůj oblíbený básnický obrat "odpustit si sám".
Ale povídka to tentokrát, narozdíl od minulého příspěvku, je.
Body: 3
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 19.1.2012 > P.V.Ctihodný> - kýčovitý popis asistentky? budiž, ale vypravěč/subjekt povídky není podán jako kdovíjaký génius, tak se přece ve svém monologu nebude (nemusí) vyjadřovat jako Shakespeare...
- a proč se na mne obracíš? já jsem přece autorem povídky, ne jejím vypravěčem (tudiž MNĚ nevadí, že se MI někdo nepřišel omluvit)
- a o tom obratu si raději promluvíme osobně
:-D

<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.1.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> Ale aby byl autor a vypravěč zcela opačného mínění je přinejmenším podivné.
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 20.1.2012 > P.V.Ctihodný> ach jo...
<reagovat 
Gituša (Občasný) - 28.1.2012 > napiš to na 336 stran a bude se to číst jedním dechem
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Gituša (Občasný) - 5.12.2012 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter