Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Setkání se spisovatelkou Radkou Denemarkovou
Autor: Zradada (Občasný) - publikováno 20.1.2012 (15:41:37)
Ve čtvrtek 9. února proběhne v divadelním sále na zámku v Brandýse nad Labem beseda a autorské čtení spisovatelky a překladatelky Radky Denemarkové. Autorka několika úspěšných románů (např.: A já pořád, kdo to tluče, Kobold. Přebytky něhy. Přebytky lidí), získala několikrát ocenění Magnesia Litera – v roce 2007 za román Peníze od Hitlera, roku 2009 Literu za publicistiku za Smrt, nebudeš se báti aneb Příběh Petra Lébla a v roce 2011 Literu za překlad knihy Rozhoupaný dech od Herty Müllerové. Získala také Usedomskou literární cenu německých literárních kritiků za německý překlad románu Peníze od Hitlera (2011). Vstupné na akci je 50 Kč.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter