Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
televizní rubrika vyzní? :-)
Autor: mystik (Občasný) - publikováno 22.1.2012 (18:03:07)

ČT 2 Neděle 22.1. to magické datum je pro pár jako stvořené

 

06:35

Cestománie

Seychely a MaledivyDva ráje. Dokument (2004)

to jsem u toho podřimoval nepřítomně zzzzzzzzzz 

 

09:50

Leonardo da Vinci: Génius renesance

Dokumentární portrét It.

 

Leonardo da Vinci (1452–1519) byl nejen význačný malíř a grafik renesance, ale také architekt, znalec lidské anatomie, sochař, matematik, mechanik, hudebník, básník a dokonce i vojenský stratég. Narodil se poblíž toskánské vesničky Vinci jako nemanželský syn místního notáře a venkovské děvečky. Madona ve skalách, Podobizna dámy s hranostajem, Poslední večeře a samozřejmě Mona Lisa Gioconda – kdyby Leonardo vytvořil „pouze“ tyto nádherné obrazy, získal by jedno z největších jmen – nejen v italské renesanci, ale v celé historii světového umění. Ale Leonardo byl prvním z umělců, kteří zkoumali proporce lidského těla a mechaniku jeho pohybů, filosofoval o přírodě, studoval pohyb hvězd, intuicí odhalil mnoho meteorologických a geomorfologických jevů, objevil působení Měsíce na mořský příliv a odliv, sestavil objevné teorie o vzniku kontinentů a povaze zkamenělin. Byl také nadaným loutnistou, sochařem, stavitelem, vědcem, vynálezcem a básníkem.

Krásné dveře do tajemství přírody dokořán, mám radost tohle vidět. Leonardo končil poznáním, že neustane. 

 

13:05   Zahrady světa s Audrey Hepburnovou (3/8)

Tulipány a jarní cibuloviny. Cyklus USA. Elegantní přehlídka kultivace rostlin, květin, křovin i stromů

 

Tulipány zasazené v podzimním chladu odpočívají a odolávají dlouhým mrazivým zimám – třeba i pod sněhem. Potom ale vyrazí ze země, potvrzují znovuzrození a naději. Kdysi byl tulipán výlučná doména bohatých. Nyní je vládnoucí královnou jarních květin v zahradách po celém světě. A nikde se nepěstují jarní cibuloviny ve větším množství než v zahradách v Keukenhofu v Holandsku? Obrovské záhony tulipánů, narcisů a hyacintů se rozkládají na místě podobném parku. Jsou obklopené čeřícími se jezírky a kanály pod větvovím letitých buků? Tuto jarní přehlídku barev spolupořádá Královská asociace pěstitelů cibulovin od roku 1949. Od konce března do poloviny května přitahuje každoročně pozornost tisíců obdivovatelů? Keukenhof prožívá vrcholnou sezónu po celé jaro. Najdeme zde květiny, které kvetou na počátku, uprostřed i na konci sezóny. V roce 1654 byla vydána první zemědělská monografie. Dočteme se tam: „Jako diamant vládne ostatním kamenům, jako slunce vévodí hvězdám, tak tulipán panuje všem ostatním jarním květinám.“ Tulipány jsou výjimečně prosté květiny. Přinášejí zahradě dojem nevinnosti. Jejich veselé pestré barvy jsou plné optimismu – dokážou dokonce i ve formální zahradě vytvořit přátelskou atmosféru.

 

Tak jedna odrůda tulipánku nosí jméno Lucky Strike. Lucky Strike já přeji Všem na světě, milovaným i nemilovaným.

V jakékoliv podobě ta květinka lucky strike, jako živá i jako obrázek, proč ne. 

 

Já měl básničku o Petře a tulipánu takto

 

Rozkvět jako 2 tulipány ať žijí lahodící křehkosti

vidět je za bílého dne ta nádherná chvilka

že z rozjařené Petry bude rozjařený Jirka

je tak roztomilá její forma křehkosti v ženskosti

protože je čilá ♥ ze předu jemná ♥ ze zadu tvrdá

protože je esprit a cit veliká, vznešená, takže je hrdá 

jsem hrdej na ní jako na sněženku a machry

jsem hrdej když si polepší s čajíkem a sachry

má nalomené zdraví, tak ať se jí zase polepší zdraví

ve zdravém těle zdravý duch a Jirka jí zdraví, ale neuzdraví

na to musí stačit sama dovedná doktorka a protijed

humor a vlídnost bude snaha jako řecký tvaroh, řecký med
ovoce a pohár s medem a s tvarohem, pro ženu s tulipánky

budeme Ti fandit, ať se cítíš svěží plná sil a můžeš splétat copánky

rýmy jsou copánky rýmy jsou vášeň rýmy jsou :-) delikátní host ohlášen :-)

 

 

no tak 22.1. vyzní aspoň lady Betty Boo v písni?

 

(Betty) je báječná duše a otevřená překvapení v písni "Zavírej dveře" :-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=WwNNgMqtHAQ&feature=related 

 

omega i alfa? zavřít oči jako Leila K. zde hustej klip (to je práce v designu haha)

 

http://www.youtube.com/watch?v=yLErIW0xe6Y

 

Tvrzení, jestli Peťule je zezadu tvrdá nevím, protože se točí zády a to je hrubé gesto, ale když ví, co chce, je to OK. Jinak můžete její snahy do zadku kopat jak chcete, ale třeba to nepocítí, když je tvrdá, třeba jí to neublíží. Co vyzraje na krátký rozum? Tichá voda, která břehy mele. Je tak tichá, jako hvězda na nebi. Ano Peťule je hvězda a labuť v umění i v životě. Nebo ještě uvedu příklad hustého člověka chovatele včelstva? Nejjižnější Čech na této planetě, usazený v Tasmánii, pěstuje 3 úly včel. Říká jim Češky, Moravanky, Slovenky. A jeho životním krédem je: dobré je to. "It should be allright mate" tam prý říkají skoro všichni. A že v Čechách vždy bude módou dělat problém z problémů, všechno zde se pozujuje tak zbytečně jako že je to problém :-) Tak si něco sami pochystejte na krátký rozum. :-) Alfa i omega.

 

Přízeň a předpoklad a poklad? A v jakém pořadí v jaké posloupnosti? Napořád se smát i laškovat nebo o vážnosti debatovat? Flirtovat? Pierota s Petrou někde po ránu potkat a nebát se o Petru, že to vzájemné bylo už naposledy?

I tohle může být touha, když by mohla být vzájemná s P. Wolf call je anglicky jen hvízdáním projev půvabné ženě a Petra půvabná byla a je. Díky moc.

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter