Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
.
Autor: JjAaNnAa (Občasný) - publikováno 26.1.2012 (16:47:34)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 26.1.2012 > smutné
<reagovat 
čtenář blbecek - 27.1.2012 > vsichni si starim neprojdeme, tento snimek je nadherny
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.1.2012 > ...také bych se přimlouvala za kolekci,...senioři,ale nejen v nemocnicích.......také při různých jiných příležitostech, nepřeberné množství témat, co člověk, to téma...a "starý" člověk dvojnásob.....Takových kolekcí bylo určitě už mnoho k viděním, ale není autor jako autor...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 26.1.2012 > Je to smutne,ale i takove fotografie je nutno delat.ne jenom krasy prirody .Takove fotografie patri k zivotu,udelej kolekci.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 JjAaNnAa (Občasný) - 27.1.2012 > borekdog> dík za nápad s tou kolekcí:) Já teda nevím co je na tom smutného, mi to přijde spíš krásné... všichni si stářím snad projdeme a nemyslím si že musí být smutné :) naopak
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 27.1.2012 > JjAaNnAa> Profesně jsem se dlohoudobě dotkla starých a těžce nemocných lidí a vím, že to smutné je, vím o čem mluvím. Fotka sama o sobě je pěkná. Jen vím, že málokdo se chce v takovém stavu fotit a být na odiv světu, beru to z humánního hlediska. Sama bych určitě nechtěla, být na té posteli. Ale neznám přímé okolnosti... Nemyslím to špatně, jen mám díky výše popsanému asi větší práh empatie s takovými lidmi. Nic proti tobě, jen můj názor. Měj se fajn, ahoj Jani.
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 27.1.2012 > Věza> 

Ja si myslim,ze je potreba lidem ukazat,ze zivot neni prochazka ruzovou zahradkou.Videl jsem soubor fotografii deti a dospelych po ozareni z cernobylu.Nechci srovnavat nesrovnatelne,fotografie ma silu ukazat obe strany mince zivota.To je duvod proc miluji cernobilou fotografii.

Jo ,JjAaNnAa-delas to dobre


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 27.1.2012 > borekdog> V tom s tebou samozřejmě souhlasím. Já to jen myslela z druhé stránky. Dotyčný by zcela samozřejmě měl s publikací souhlasit, aby to pro něj nebylo ponižující. Vůbec jsem neměla na mysli, že by měla JjAaNnAa špatný úmysl, nebo tak. Jen jsem se vžila i do foceného a za tím mi vyvstala rozporuplnost. Nejsem proti bulikaci černobílých fotek (mají své kouzlo), nebo fotek, které ukazují jakoukoli pravdu, naopak (však jsem také nízce nebodovala, pouze mi ten člověk přišel smutný).. Jen by měl být fotograf citlivý, a mít takt (tím na nikoho nepoukazuju, jen všeobecně!). Pokud s tím focený souhlasí, není vůbec co namítat. Jak jsem psala, jen vím, že spousta takových lidí o focení nestojí a už vůbec ne o to, aby jejich utrpení bylo veřejné. To samosebou nemusí být tento případ, jen jsem napsala všeobecně svůj názor. Tím se nehádám - jen můj náhled... Díky borekdogu a Jani za pochopení. :-)
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 28.1.2012 > Věza> 

Ano,mas pravdu.Je predevsim fotograf a jeho cit a cest.Kazdopadne zde musi byt souhlas dotycneho,ktery je fotografovan.Jsou urcite hranice,ktere z moralniho hlediska nelze prekrocit.Toto neni bulvar a nehonime se za fotografii ktera prekracuje urcite meze.Zase zalezi na kazdem z nas,kde ty urcite moralni hranice vidime.

Toto je debata na "long mile"

Borek


<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 29.1.2012 >
Body: 4
<reagovat 
klein (Stálý) - 28.2.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter