Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
komunikační souboje aneb špičkování
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 29.1.2012 (09:09:43)
je to jako s flirtem, s flirtováním. pokud nepřekročí tu neznatelnou mez, která v okamihu zřetelna je dávno už překročena, a tedy je nemožné ji stanovit, je vše v pohodě, a dokonce duševnímu zdraví prospěšné.
a obdobně je to i ve vzájemných slovních soubojích - špičkování. v práci, v hospodě a s příbuznými.
jsou hbití mluvkové, kteří ve vteřině dokážou zareagovat, aniž by měli co říct. jsou nesmírně pohotoví a považováni za chytré a zábavné. pusa je rychlejší než mozek. pak jsou střelci ze zálohy, kteří dlouho mlčí a jejich náhlé glosy málokdy postrádají vtip a trefnost. žel tento model postrádá univerzalitu. pohotový neznamená vždy pitomý a váhavý střelec neumí pokaždé glosovat vtipně ap.
nejlépe ve společenských debatách si stojí kategorie sociální deprivant, čiže duševní mrzák nemající žádné zábrany. společensky je tento nejlépe akceptován a hodnocen. dokonce společenská poptávka po těchto je větší než nabídka. žádné zábrany. emoční iq ho vůbec netrápí, a tak dovede jak v práci, tak v rozhovorech excelovat bez zábran. způsob? zásadně na úkor méně zdatného, méně průbojného, případně „jen“ ohleduplného. používá dokonale jednoduchou taktiku zneužívání osobních rozhovorů. jeho střelba se honosí tak velikými kalibry, že jen málokdo vydrží. a jeho hvězda stoupá... (v politice mají jednoznačnou dominanci.)
a vůbec nejhorší kombinace obávaného deprivanta, čiže duševního mrzáka je umístění tohoto jedince do příbuzenstva.
příbuzní vědí vždy víc, a tento je s ohromnou chutí použije při každé vhodné příležitosti k pobavení všech ostatních.
proč jsou tak úspěšní, když morálně by měli leda spravovat kanalizaci?
empatie u většiny z nás je v naší české kotlině i vinou dávných čtyřiceti let takřka neznatelná. a navíc příliš empatické osoby jsou často na obtíž, jak prožívají všechnu bolest lidstva. čeho je příliš...
co tedy se sociálními deprivanty? když se dostáváte do pravidelného křížku s těmito, dostáváte zpětně jejich schopnosti na zřetel a použijete v podstatě jejich zbraně proti nim.
má to ovšem jeden háček. a pořádnej. chcete-li vyhrát souboj s nerovným soupeřem, musíte mít převahu. a tou jsou ještě těžší zbraně. a tady je kámen úrazu. vyhrajete s buď pořádnou morální kocovinou, anebo klesnete v očích ostatních daleko pod úroveň tohoto duševního mrzáka, protože jeho souboje jsou pravidlem, kdežto váš je excesem ojedinělým, a proto daleko viditelnějším.

proč vůbec takto plamenně o bezvýznamných rozhovorech? to je právě problém příliš pro tuto dobu citlivých jedinců. na odstřel. jen obyčejná setkání dávají příležitost jedincům s nevelkým ego, aby se blýskli na vrub člověka bez podobných ambicí. v podstatě čím menší ego, tím silněji i v nejbanálnějším rozhovoru zašpičkuju na úkor slušnějšího jedince.
tyto věčné slovní potyčky jsou hluboce v nás, téměř se nedají korigovat. a když, tak jen poznáním a velikou sebekázní. jsou vyčerpávající a všudepřítomné a pro přihlížející nečitelné.


Poznámky k tomuto příspěvku
píč (Občasný) - 29.1.2012 > To je příliš filozofické.V praxi to nefunguje.Topolánkové, Rathové, či zde "čtenáři" různých anonymních proveniencí kteří prošpikují svá extempore serií urážek na vaše duševní kvality trapnými příměry se snahou vás dehonestovat- a to ještě zcela anonymně- tam patří hrubá záplata- na chuja- chuj, na kokota- hnuj! Tak to chodí.Světci a trpílkové mají svůj svět.Svět je kotel- v kterém se bud usmažíš, nebo budeš usmažen.Kdo do tebe kamenem, ty doň prakem.Podávat chleba gaunerům- je jim podat současně nůž.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 29.1.2012 > píč> .... :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter