Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
komunikační souboje - sarkazmus
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 31.1.2012 (12:19:44)

jsou lidé s tak malinkatým ego, že jakoukoliv slušnost považují zcela samozřejmě za slabost, do které je třeba bušit, a získat tak kousek prostoru pro své nedomrlé ego.

nejsou to sociální deprivanti mající nezbytné nutkání ke šplhu po prakticky čemkoliv, hlavy a záda preferujíc. tohle jsou obyčejní jedinci zvyklí na otisky bot na vlastních zádech, kterým se nesmí dát vlastní prostor, ale postavit tak úzké mantinely, aby se paradoxně cítili v nich bezpečně.
s těmito chudáky je docela snadné vyjít s nevyjitím. pro vás, kteří trpíte při vašich vlastních ostrých soubojových pozicích, je možnost jak si tyto chudáky udržet od těla.
z nějakého důvodu máte, anebo jste odsouzen muset mít rád tu a tam takové duševní chudáky, na které platí vypěstovaný jim nadřazený sarkazmus s předem daným okruhem pro ně pochopitelných témat, které nakonec ani nemusíte určovat, když ostře glosujete jejich vlastní. a je opravdu zvláštní, jak v podstatě ocení vaši nadřazenost, při které nedostanou šanci se vůbec vyjádřit. dokonce se často stává, že k vám tito jedinci začnou vzhlížet.
bohužel nevyhnutelná morální kocovina podobných taky rozhovorů je nezbytným zakončením takovéhoto dne.
a vám, kterých se tato kocovina netýká, jen tiše závidím.
zvláštní je, že vaše takto nabytá pozice je ohrozitelná při každém dalším taky rozhovoru s těmito charakterovými mrzáky. a tak znova a znova absolvujete děsivé představení podobné si v každém ohledu. vaším soupeřem je pouze váš zbytek slušnosti, který takto po kouskách a úspěšně ztrácíte. postupně překračujete vaše vlastní hranice posouvající se směrem do pekel. zbývá složit oratorium, namalovat velkolepé plátno, anebo napsat knihu, případně rozčtvrtit příčinu a kulinářsky náležitě upravenou si dát k večeři a pozvat další „přátele“.


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 31.1.2012 > cítit ten tvoj postoj v tých  "Komunikačných súbojoch".. :)...
Body: 5
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 31.1.2012 > žaža> jistěže, jinak bych jen plácal naprázdno :-) a dík
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter