Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
válka racků
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 31.1.2012 (22:15:29)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 31.1.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 31.1.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 1.2.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
J&mes (Občasný) - 1.2.2012 > líbí se mi barvy i kontrast, ten spodní pták je stejně nejlepčí
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 1.2.2012 > J&mes> díky.. do toho spodního ptáka jsem se prostě zamilovala:) ale když si přiblížíš toho co na ně letí, má taky hrubý výraz:) a ten nahoře vpravo zase chytá kus letícího rohlíku..
<reagovat 
čtenář katovna - 1.2.2012 > Těma umělýma škrábancema to akorát zbytečně shazuješ, myslím, že bez nich bude ta fotka zajímavější.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 1.2.2012 > čtenář> je to tam schválně kvůli názvu.. měla jsem chuť udělat temnotu a myslím si, že k tomu škrábance patří.. ale chápu, že každý to vnímá po svém...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 1.2.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 1.2.2012 > "

."
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 1.2.2012 > "

."
Body: 5
<reagovat 
huwik (Občasný) - 2.2.2012 >
Body: 4
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 2.2.2012 > Mám pocit, jako bych koukala na kostelní klenbu s nějakým biblickým výjevem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 2.2.2012 > :)
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 1.2.2012 > Promin ,ale pripada mi to jako novinovej vystrizek z kvetu,spatnej scaner nebo nevim,zkus to vycistit Zatim to nechci hodnotit,jinak by to slo,ale...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 1.2.2012 > borekdog> nejde o žádný výstřižek, ani o scaner.. je to tak schválně.. válka prostě není čistá ani bez škrábanců, jak mezi lidmi, tak mezi ptáky.. asi je třeba se více nad fotkou zamyslet.
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 2.2.2012 > borekdog> 

To jsem ne-vedel,ze jsou tady lidi nedutklivy na nazor.Promin ,zapomel jsem ,ze jsem na Totemu.Jenom jsem napsal nazor fotografa.ktery sedel vedle mne,kdyz jsem si to prohlizel.Zvirata nevalci,prani o kus knedliku neni u zvirat valka,akorat lide kteri se povysuji nad zvirata,vedou valky mezi sebou.

Nestrannej pozorovatel si hned vsimne skrabancu na fotografii a uz se nezajima co na fotografii je a pta se proc tam jsou skrabance,tak ze dej na fotografii unika .To je ted muj osobni nazor.


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 2.2.2012 > borekdog> nejsem nedůtklivá na názor, jen diskutuji.. netušila jsem, že o reakci nemáš zájem,kdybych to tušila, držím hubu.. máš pravdu, zvířata o kus knedlíku neválčí, a co tak trochu nadhledu?? jsi asi těžký realista, když do fotografie či názvu neumíš vnést maličko přehnanosti či fantazie.. co se týče fotografa, který seděl vedle tebe i tvého názoru na škrábance, tak to naprosto beru, nejspíš to někomu může přijít až moc.. když jsem to tvořila, tak mě do toho názvu prostě zapadalo, když už válka, tak pořádné škrábance.. toť vše.
a jedna rada: zkus se naučit brát běžnou diskuzi jako normální komunikaci mezi dvěma dospělými lidmi a ne jako nedůtklivost a k tomu nějaké narážky na Totem? to přeci vůbec nebylo třeba, nic špatného jsem nenapsala.
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 2.2.2012 > mmiiaa> 

diky,uz jsem stich,taky to byl muj nazor,ze mi to pripada....a ty hned,ze bych se mel zamyslet,tak nevim ,kdo je nedutklivej,ze?Necham toho.

Pekny den


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 3.2.2012 > borekdog> vyjel jsi na mě po naprosto normální větě, tak jsem se snažila to vysvětlit.. vidím, že je to naprosto zbytečné.. prostě ti člověk nesmí nijak odpovědět.. joo vztahovačnost je svině.
<reagovat 
Čtenář - 3.2.2012 > hesky
<reagovat 
boval (Občasný) - 1.2.2012 > čí je to lepčí?
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 1.2.2012 > boval> jakpak?
<reagovat 
 boval (Občasný) - 3.2.2012 > mmiiaa> pčí, le-pčí, nej-le-pčí
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 13.2.2012 >
Body: 5
<reagovat 
buf (Občasný) - 6.3.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 5.2.2012 > pěkné..jak se dělají takové škrábance?
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 7.3.2012 > born to be child> v programu Photoscape - starodávná fotka
<reagovat 
neandrtalec (Občasný) - 4.6.2012 >
Body: 5
<reagovat 
paspartak (Občasný) - 26.9.2013 > libi,jedna znejlepsich fotek tady,pripomela mi ,,Bill Henson,,jeho krejiny a portrety jsou super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 27.9.2013 > paspartak> děkuji moc
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter