Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
komunikační souboje - partnerský prostor medu a kopřiv
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 2.2.2012 (08:51:54)

námluvy můžu pokojně přeskočit. a klidně přeskakovat to tisícileté vrkání lidských holubiček až do třetího dne po té sladké opici lásky, která v tom lepším bývá i společná.
a pořád pěkná, ale střízlivá skutečnost dvou se pokaždé trochu kroutí do podivné přítomnosti, kde sám a sama si svůj prostor obestírám svým životem, svými pocity.
jeden, dva dni pohostinnosti jsou navýsost příjemným zpestřením obyčejna. a pouhé dva dni navíc už přinášejí dusno a tropické počasí bez uklidňující polední siesty.
lepší variantou a skoro snovou bývá nově uhnětené společné hnízdo. od prvopočátku vesmíru podle teorie velikého třesku se právě tady a teď rodí nový vesmír z pouhé malé barevné kuličky zahřívané v horké dlani plné tužeb.
jsem svolný k čemukoliv a s rozechvěním láskyplným pozoruju, jak se můj mládenecký život intelektuála mění na postpubertální bárbienskou přítomnost maloměšťáka.
jsem svolná k čemukoliv při pohledu na svého vysněného, i když ne zrovna prince. jak se mění má plyšovaná pohodička v nicneříkající městskou knihovnu plnou podivnejch pachů.
a nekonečně dalších variant sportovců, učitelů a kdoví jak ještě ujetých jedinců.
ty rány velikého třesku v mrňavém bytečku se odrážejí od stěn a od vás samotinkých a zanechávají boule a někdy pořádné. pak jsou tu lékárničky a foukání těchto ran a šrámů až do úplného vyhlazení.
jizev, i když malinkatých, přibývá a ty jizvy se bůhví proč šíří více-méně jedním směrem a jen hladící dlaní smí být napraveny.
společné zájmy a hlavně společná kultura obou rodin jen málokdy spřízněných tak, aby se prvním školním rokem dítka nevybarvila natolik, že je jen stěží schopná malovat harmonický obraz společné výchovy.
a to vše začíná někde v nehmatatelném okamžiku procitnutí. sílu prvenství si připisuje ten dřív střízlivej. a když náhodou je zcela oproštěn, bez prvotního opojení - vyhrává na celé čáře. argumenty prostoru, místa a času z počátku budování hnízda žádnej mužskej jedinec nedokáže vyvrátit. až najednou z práce se mi nebude chtít do toho cizího bytu.
plačtivé a výhružné argumenty milované jsou jen stěží uchopitelné, zvláště po té, co vyjde najevo, že logika do partnerství nepatří. a že nám pořád chybí, snažíme se zoufalými činy ji nějak, jakkoli vpašovat do nerovnoměrné harmonie láskyplného soužití.
nebojte, nezoufejte. když se náhodou bez ztráty prstýnku dohoupete až do padesátky, vaše veškeré priority vezmou za své a přijdou nové, v míru a v klidu pro pobavení vašich vámi nikdy nepochopených dítek.


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 2.2.2012 >

..koľko horkosti :),  med sa tam nejak stratil

čítanie dobré


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 2.2.2012 > žaža> díky moc, ten med tam je mezi řádkami o námluvách... alespoň já to tak chápu... :-)
<reagovat 
libusepalkova (Občasný) - 2.2.2012 > já tam nic hořkýho necítím a ten med cítím spíš na konci-nejsladší ovoce je až když dozraje
Body: 5
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 2.2.2012 > libusepalkova> i tak se to dá říci... a děkuji :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter