Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Akt
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 7.2.2012 (13:46:59)

 

 

Souzníme v dotecích nebes

Žízeň po lásce nehasí vášeň

Ohňostroj jiskření vzplál v požár

Ústa hrají závod s prstokladem harf

Tvůj šíp lásky uvízl hluboko v mém ženství

Ozvěny vzdechů zrychlují duet

Země se zachvěla

Erupce lávy rozpálila naši obojetnost

Třesk Supernovy, zánik a nové tápání



Poznámky k tomuto příspěvku
mystik (Občasný) - 7.2.2012 > harfy a Enya nebo vzpomínka na harfistu ve Walesu s nejdelsim nazvem vesnice na svete, tam byla moje milovana Jasminu Loubi yeah kvetinka na svete, omlouvam se ji navzdy :-)
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 7.2.2012 >  velmi trefné a pěkné. Je vidět že to prožíváš
Body: 5
<reagovat 
benkroft (Občasný) - 7.2.2012 > fííííha
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
libusepalkova (Občasný) - 7.2.2012 > ty ses ale rozjela...
Body: 5
<reagovat 
cogergsum (Občasný) - 7.2.2012 > heh.
Body: 5
<reagovat 
buf (Občasný) - 7.2.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 7.2.2012 > Bohajeho! co to má společného s poezií? Sdělení žádné a forma, řeč?
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 7.2.2012 > čtenář> ten pohyb poezie je v ni, je jadrna jak dobre ovoce je plodna jak hruska ingredience z hruskovice atd... :-) stale tu nechapete co je to poezie? jenom radost zivota predavana pro dalsi prece :-)))
<reagovat 
 čtenář čtenář čtenáři - 8.2.2012 > čtenář> to bude volnej verš
<reagovat 
Čtenář - 8.2.2012 > >Mystik 7.2.
Já tu žádnou poezii nevidím. Ale souhlasím, že vyjádřit radost je těžké a dnes to už nikdo neumí.
> čtenář 8.2. I volnej verš má svůj pravidelný impuls. Mnozí se zřejmě domnívají, že je to jen takové plácání.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 9.2.2012 > Trochu to zavání smilstvem,ale působivé.
Body: 4
<reagovat 
čtenář katovna - 7.2.2012 > "Tvůj šíp lásky uvízl hluboko v mém ženství"

Tohle naprosto snese srovnání s výrazy jako "buchar, utahovák, těšitel, jeskyňka, broskvička, studnice lásky...", který mi uvízly v paměti z období rané puberty a potajnu prolistovávaných otcových časáků Leo (myslím, že o něco podobnýho - jen v mírnějším pojetí - se velmi špatně pokoušely na začátku devadesátých let i červený Harlequiny). Díky těmhle výblitkům ty povídky nebyly ke čtení, Člověk si chtěl užít představu pořádé šukačky a místo toho se musel smát nad tím, kde autoři chodí na tak debilní výrazy. ještě že tam byly aspoň ty obrázky, kde člověk viděl normální genitálie.
Erupce lávy a ten zbytek je zhruba to samý. Pak mi tam k dokonalosti ale chybí něco jako: "Šukej mě ty kanče!" nebo sapoň "Táto! Na záclony ne!"

<reagovat 
 čtenář blbounek - 8.2.2012 > čtenář> týjo ty čteš červenou knihovnu jo?
<reagovat 
 čtenář Zeanddrich E. - 12.2.2012 > čtenář> "...myslím, že si to nějak pleteš, v Leu


bývaly jen akty.. ..teda né že bych si takové věci kupoval a ještě k tomu snad i prohlížel, já jsem o tom samozřejmě jen slyšel; ... :)).
."
<reagovat 
 čtenář katovna - 8.2.2012 > čtenář> Jasně, jako puberťák jsem tam hledal ty šukací pasáže. Byla to prachbída (i když pipkám se to asi líbilo, ségra toho měla snad celou sbírku a mám dokonce podezření, že četla i ty části ve kterých se nešukalo) tak jsem přešel na fotrovo Leo.
<reagovat 
 čtenář katovna - 12.2.2012 > čtenář> ...ale to je dost dobře možný, že si to pletu - je to už let a kdo si ty názvy má pamatovat :-)
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 8.2.2012 > čtenář> katovna mluvila o kancích? jak originální? jak? :-))
Ahojky šprťouchlata a šprti jsou OK
„Sokolem dnes, kancem včera“ (večer dle čaroděje věnovaný irským bájím a písničkám s přednesem kapely Klobouk dolů startuje už 29.2. v 18 hod v Polanově síni, Smetanova ul. Plzeň, olá, irish síla jak třikrát vypálená whiskey, vstup je zdarma nepůjdeš ?:-) http://www.youtube.com/watch?v=EX2xkbg8YCY




<reagovat 
sibyla (Občasný) - 13.2.2012 > Moc krásný :-) Ta se ti moc povedla kóčo :-))

Tvůj šíp lásky uvízl hluboko v mém ženství


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter