Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Madamme De Renal
Autor: berusia (Občasný) - publikováno 8.2.2012 (21:50:20)


Poznámky k tomuto příspěvku
ataner (Občasný) - 9.2.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 9.2.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Hedviga Bavorova (Občasný) - 9.2.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
B22 (Občasný) - 9.2.2012 > dobré
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.2.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 10.2.2012 > skvostné
Doporučil 
<reagovat 
štefan Hlavačka (Občasný) - 10.2.2012 > perla
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.2.2012 > Tvoje předchozí fotky jsou hodně luxusní, tady mne nějak uniká smysl slov jako je skvostné nebo perla...
Prostě rozmazané je pro mě rozmazané a zvlášť po mojí loňské laserové operaci očí si dnes rád užívám plné ostrosti obrazu, čehož zářným příkladem jsou tvoje předchozí fotky.
P.S. Takto jsem před loňským květnem viděl vše, když jsem si sundal svoje dioptrické brýle...

Hezký den
Saša K.

Body: 2
<reagovat 
 berusia (Občasný) - 10.2.2012 > sadaf> To je strasne zajimavy, co pises. Ja jsme taky byla pred dvouma rokama na stejne operaci. Mela jsme predtim 3 dioptrie na dalku. Jasne, normalne me to stvalo, ale byly chvile, kdy jsem si rikala, jaka je to skoda, ze nemuzu zachytit veci fotakem tak, jak je vidim, dest, nektere momenty v zivote, rozptylene svetlo. Kolikrat jsem si rikala, jestli takhle nevznikla imprese...
Mam rada nekonkretni veci... i konkretni, mam rada vsechno. A myslim, ze by byla skoda nechat s eomezovat nutnosti ostrosti. Spousta muzu mi napriklad rekla, ze je pro ne zajimavejsi, kdyz nevidi vsechny zeske vnady, ale mohou zachytit jen naznak. Mozna tak to muze byt i s fotkou. Je tam naznak a vsichnisi muzeme domyslet vlastni pribeh.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.2.2012 > Ano, jistě máš pravdu. Drobná neostrost nevadí, ale pro mne je důležité, mít na fotce alespoň ten nejdůležitější bod ostře. Tak, aby si na něm zachytil pohled a rozmázlé okolí aby bylo jen takovým příjemným doplňkem snímku. Třeba kdyby její vlasy uprostřed záběru byly ostré, byl to takový záchytný bod.

P.S. Já měl mínus šest a řeknu ti, vidím dnes věci, které jsem celý život neviděl :-)
<reagovat 
 berusia (Občasný) - 10.2.2012 > sadaf> Njn, neostrost a difuse svetla jsem mela na mysli, fotila jsem to pres sklicko s vazelinou, aby to bylo cele neostre a rozmatlane. :)
<reagovat 
 berusia (Občasný) - 10.2.2012 > sadaf> Njn, neostrost a difuse svetla jsem mela na mysli, fotila jsem to pres sklicko s vazelinou, aby to bylo cele neostre a rozmatlane. :)
<reagovat 
 berusia (Občasný) - 10.2.2012 > sadaf> Njn, neostrost a difuse svetla jsem mela na mysli, fotila jsem to pres sklicko s vazelinou, aby to bylo cele neostre a rozmatlane. :)
<reagovat 
ich (Občasný) - 10.2.2012 > Je to skvělé, snové, fantazijní a je to příklad toho, že když se řemeslo umí, je možné si dovolit i totok a výsledek je dobrý a lze tak dosáhnout dalšího rozměru ...
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 10.2.2012 > jo eště doporučení
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.2.2012 > berusio,
oči už mám dobrý, nemusela jsi mi to psát třikrát :-DDDD
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 10.2.2012 >

jako ze sna..a madam de Renal,byla svým způsobem i tajemná..trochu rozpolcená a osudově dotčená láskou a pýchou mužskýho ega...takže i název dodává fotce ten pravej rozměr..tu tajemnost a osudovost..

líbí se mi velmi tohle pojetí zobrazení


Doporučil 
<reagovat 
čtenář kreten - 11.2.2012 > :( dost depresívní neostrost, navíc nic-moc.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2012 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 13.2.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 18.2.2012 > ....když jde někdo bez silných dioptrických brýlí třeba do bazénu nebo do moře......a vidí takto, je to velká újma.....a nedá se ten optický "prožitek" srovnávat s pohledem na fotku, která tohoto možného "efektu" umělecky naopak využívá.......Pokud zdařile, nic proti.....a ví se, kam bez nějakého vážného  nebezpečí a  bez asistence šlápnout, aby se žádaný účinek dostavil.....to jsou paradoxy.....Já těch dioptrií tolik nemám, přesto mne omezují a někdy přímo štvou......Ta fotka je přinejmenším zajímavá, přinejlepším nevím.....možná pro někoho hodně zajímavá..........pro mne není nezajímavá....
Body: 4
<reagovat 
Regio (Občasný) - 12.3.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 29.10.2012 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter