Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rok 2012 čas obrody, nový začátek, konec? Aneb sdělení mých úvah, výsledků pátrání, pozorování přírody a různých jevů lidem, co hledají odpovědi
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 16.2.2012 (16:34:32)

Rok 2012 čas obrody, nový začátek, konec? Aneb sdělení mých úvah, výsledků pátrání, pozorování přírody a různých jevů  lidem, co hledají odpovědi

(souvisejí narůstající anomálie ve světě s proroctvími o roku 2012)?

 

Vážení, nejdříve jsem se dlouho rozhodoval, zdali mám o roku 2012 psát, neboť je o tom napsáno spousta spekulací, kde jedna vyvrací tu druhou. Ale jak jsem o tom tak přemýšlel, něco mi říkalo poděl se o své úsudky, a když jsem měl dokonce o tom, že to mám napsat sen rozhodl jsem se tedy, že o tom napíši. V životě jsem se naučil poslouchat vnitřní hlas a občas i sny, neboť i ony mají svůj význam, a tak jsem tedy uposlechl i tentokrát.

Na úvod chci podotknout, že vše co zde píši se odráží na mém osobním pozorování anomálií ve světě, hledání různých zdrojů a článků co by mé domněnky vyvrátili či podpořili, pročítání starých knih kde se píše o starých civilizacích jako byli Máyové, Sumérové, Babylóňané, Féničané a Egypťané. Nechci tímto článkem a svými názory nikoho ovlivňovat, nechci nikomu jeho názor vyvracet a ani nikomu nahánět strach. Každý ať po přečtení mé úvahy sám posoudí svým rozumem jak rok 2012 vidí.

 

Já sám jsem vždy hledal odpovědi na různé otázky vždycky sám a po svém. Neboť né, že bych vědě nevěřil, ale vím, že se pravda z politických i ekonomických důvodů překrucuje a né vždy se píše o všem a všude. Díky internetu, knihovnám a mravenčí práci kdy jsem pročítal různé staré knihy, proroctví, a když jsem zadával na zahraničních internetových stránkách slovíčka s daným tématem co mě zajímal (neboť když zadáte celé slovo či větu co hledáte, tak vám vyjede většinou brak)  jsem se dostal ke zdrojům, v kterých se píše to co se veřejně mediálně nikterak moc nezveřejňuje. Samozřejmě jsou to všechno legální zdroje kde má každý volný přístup, ale výhoda je, že si člověk může psát s lidmi z celého světa co se také o to zajímají, a jsou mezi nimi i lidé co ty věci studují, i pracují na různých vědeckých místech, a může si s nimi anonymně vyměňovat své názory.

 

Proč jsem se začal o rok 2012 zajímat a kdy?

Já sám jsem se vždycky zajímal o věci z historie, věci duchovního rázu a přírodu. I když bydlím ve městě tak rád chodím denně do přírody. Sám jsem se před léty rozhodl, že se změním a budu více na své duchovní stránce pracovat, abych byl blíže nejen přírodě, ale i vnímal energií naší matky Země. Že jsem na správné cestě se mi dostalo různých důkazů, zde chci jmenovat dva z přírody. Když jsem byl s přítelkyní v létě na výletě na skalách kde jsme chvíli seděli, uviděli jsme dvě ještěrky. Jak známo ještěrky jsou velice plaché tak jsme se ani nehýbali když ony ještěrky se k nám začal blížit. A co se nestalo najdenou vlezly nejdříve na stehno a ruku mé přítelkyně a po té na mě, a chvíli se na našich rukách vyhřívaly. Další událost byla nedávno, když jsem se procházeli v lese kde jsme v dálce viděli jelena jak jí trávu. Zůstali jsme stát, abychom ho nevyplašili, a když si nás nevšímal tak jsme opatrně šli pomalu směrem k němu. Už dost blízko k němu mě napadlo vzít do ruky pár listů ze stromu a jít k němu. Má přítelkyně namítla, že stejně uteče, nicméně já to zkusil a kráčel k němu stále blíže. Jelen najednou zpozorněl zaujmul bojový postoj, kdy své parohy tyčil k zemi a já dostal trochu strach. Zůstal jsem stát s nataženou rukou k němu, v které jsem měl listí a promlouval jemně „ na vem si listí pojď, vem si neboj se, já ti neublížím já mám zvířáta rád“ a myslel, že buď zaútočí nebo uteče. Ale on opatrně ku mě přikráčel, očichal mou nataženou ruku vzal si trochu listí do tlamy a po té odkráčel pryč do houští. Má přítelkyně co stála o kus dále za mnou, a celé to pozorovala mi samozřejmě začala vytýkat, že mě mohl nabrat parohy a zranit, ale já ani nevím proč odvětil, že jsem věděl, že se mi nic nestane. Tak nevím onen jelen mohl být samozřejmě na lidi zvyklý, nebo byl zvědavý co v ruce mám dobrého, ale pro mě to znamenalo, že ze mě cítil pozitivní energii.

 

Tak to bylo trochu něco o mě a nyní proč můj zájem o rok 2012.

Já osobně si myslím, že celá naše světová společnost se nachází na pokraji zkázy. Díky tomu, že nad spousty věcmi přivíráme oči jako, že se nás to netýká, díky tomu, že myslíme jen na sebe a na to jak přežít ten život a urvat z něj to nejlepší ať to někdy stojí co to stojí. Díky tomu, že se mnozí lidé zaprodávají ke všemu za kus pozlátka a málokdo si dělá starosti o budoucí generace, budoucnost planety, přírody  (bohatí zaslepení lidé a materialisté, se samozřejmě  snaží svým potomkům vydělat a zajistit  byznysem do budoucna lehčí a bezstarostný život), ale neuvědomují si jeden základní prvek.

A sice, že pouze jen díky naší planetě a přírodě tu můžeme žít. Bez nich či v jiných životních podmínkách by člověk nebyl schopen života. A na místo toho se my lidé chováme k naší matce zle, egoisticky myslíce jen sami na sebe neuvědomujíce si, že díky materialismu co nás zcela oslepil a lapil do svých sítí si sami vykopáváme hrob. Jak by asi lidstvo chtělo přežívat ve zničeném a otráveném světě. Co by si děti v budoucnu onich bohatých rodičů s penězi počali, když by bylo vše zdevastované?  A proto by bylo nemístné, sobecké a naduté si myslet, že takto můžeme pokračovat dále, aniž by se příroda, země nezačala bránit. Octli jsme se svým chováním na kraji propasti kde nelze zpátky a jen bůh ví jak to s námi dopadne.

Proto jelikož věřím, že ve starých knihách i proroctvích se skrývá i pravda jsem začal pátrat. Ono se neříká nadarmo, že na každém šprochu je pravdy trochu že? A taky, že dnešní věda mnohdy není schopná některé věci vysvětlit a nebo ani nechce?

 

Sám jsem zjistil o roce 2012 jednu věc.

A sice, že nejeden z nás na toto téma reaguje podrážděně, ustrašeně, nebo dělá jakoby ho to ani nezajímalo, a nebo řekne, že věří médiím a vědě, a že se stejně nic nestane. Ano, každý má k tomuto tématu právo na svůj názor a skeptici můžou míti jak pravdu tak se i mýlit, ale to nám ukáže až závěr letošního roku. Ale jedno víme všichni, že každý člověk má v sobě duchovní stránku. Jakýsi radar ať už ho poslouchá či využívá a nebo ne. A teď jsme u jádra věci. Proč někteří z nás mají z letošního roku tolik obavy? Proč se snaží různé instituce, redaktoři a média vyvracet některé skutečnosti týkající se proroctví o roku 2012. Není to z toho důvodu, že právě náš pocit, náš radar nám signalizuje, že by na těch proroctví mohlo něco být? Skeptici namítnou, že je to proto, aby lidé nepropadali panice, a že už dříve byli různá proroctví o koncích světa kdy se nic nestalo ale, můžou mít s těmito příklady pravdu? Rok 2012 je zcela o něčem jiném, a také se k roku 2012 vztahují zcela jiná proroctví. Končí po 26000 letech období ryb a začíná nový čas vodnáře, ale hlavně se daly v přírodě už dávno různé jevy či anomálie do pochodu, o nichž vám zde s různými odkazy budu psát. Vím, že skeptici či někteří jiní mě budou zde dané a popsané jevy či informace vyvracet, ale já si přeji, aby každý sám za sebe bez jakéhokoliv ovlivňování se po přečtení nad tím vším zamyslel.

 

Takže co se 21.12.2012 může stát :

Zmínky jsou o změně zemské osy, změně pólů, silného slunečního záření vlivem supererupce na Slunci a přepólováním slunce, úder tzv. gamablesku z vesmíru, země se zastaví a bude otáčet na jinou stranu, vybuchnou supervulkány jako Yellowstone který je mimochodem v červeném poli což znamená výbuch kdykoliv možný, vylijí se moře atd.

Co se z toho naplní neví nikdo z nás, a i kdyby vlády o něčem věděli, řeknou o tom lidstvu za 1 minutu 12 a nebo také vůbec ne.

 

Zmínky a varování jako o důležitém datu pro lidstvo 21.12.2012 v 11. hodin a 11. minut se objevili v těchto proroctvích:

Máyové, Hopi indiáni, Yin a Yang, čínská kniha proměn I-Ching, Nostradamus, egyptská kniha mrtvých, egyptské hieroglify, píše v nich Zecharia Sitchin který ho objevil v tabulkách Sumerské civilizace, našel ho tam i Robert Bauval který zkoumal egyptské pyramidy. Není to až příliš mnoho shod a náhod?

Proč se v nich varuje a proč se Máyové a ostaní zmiňují o transformaci, a návratu bohů na Zem. Vrátí se zpátky mimozemšťané? Prý jim to slíbili.

Zajímavé je, že právě i Nostradamus ve své ztracené knize, která byla objevena v roce 2007 poukazuje na jeden jev. A sice, na datum 21.12.2012 kdy se spojí planety se Sluncem a Mléčnou dráhou a nastane galaktická rovnováha ve spojení se středem mléčné dráhy, Sluncem, černou dírou, Zemí a Venuší. Dále se v jeho knize hovoří o tom, že se vytvoří tzv. galaktický kříž, a objeví se třináctý zvěrokruh česky zvaný HADONOŠ, a nastane konec světa ohňem, což zapříčiní onen jeden muž zvaný HADONOŠ. Já to zkusím vysvětlit svými znalostmi a rozumem.

Ti co četli Zecharia Sitchina a zajímají se o sumérskou civilizaci vědí, že bůh (dnes víme mimozemšťan zvaný ENKI ) byl zobrazován jako had. Dále víme, že planeta Anunnaků NIBIRU dle Sitchina a sumérských výkladů měla znamení kříže, a že je 13. planetou naší soustavy, která se objevuje jednou za 26000 let, což má nastat letos. Jak to, že Nostradámus mluví o jakém si třináctém zvěrokruhu, který se zjeví 21.12.2012 v den galaktické roviny?

Není v tom zakódováno, že onen třináctý zvěrokruh je ona planeta NIBIRU, která by už měla být letos od května vidět, a díky její blízkosti a gravitaci se probouzejí vulkány a anomálie přibírají na síle? Není v tom zakódováno, že onen Hadonoš je vlastně bůh ENKI ( nezapomeňme, že i Máyové měli svých 13. bohů a, že ten nejvyšší  měl formu hada a jmenoval se Quetzalcoatl. Zde bylo prokázáno, že se jedná o stejného boha co měli jak Sumérové, Aztékové, Máyové, Indové i Číňané ,i když jinak pojmenovaného, ale vždy se jedná se vždy o jednoho ENKIHO z planety NIBIRU, neboť v Suméru bylo poprvé ono božstvo z NIBIRU zvané ANUNNAKI poprvé zmíněno a odtamtud se přebíralo pozdějšími civilizacemi dále a ti si je přejmenovali dle svého ). Jedno však je společné vždy se jedná o božstvo které přišlo z nebes a lidi učilo!!!

 

A teď to důležité. Připadá Vám náhoda, že všechna ta proroctví mluví o návratu boha či bohů na Zem? Že se shodují i v tom, že lidstvo bude s planetou přetransformováno? A proč se shoduje i Nostradámovo proroctví?

A nyní otázka proč se o tomto datu v onich odkazech našich předků píše jako o varování a transformaci, když by bylo jak tvrdí dnešní věda tak bezvýznamné? Já nemyslím, že je to pouhá náhoda. Naši předci byli moudří a znali už tenkrát věci které jsme objevili teprve nedávno, a tak si nemyslím, že by se zatěžovali varovat či poukazovat na zcela bezvýznamné datum.

 

Zde je odkaz na stránky kde  se dozvíte, že v Mexiku byla letos archeology nalezena hlíněná tabulka z dob Máyů kde je vytesán text co poukazuje na rok 21.12.2012 jako na rok návratu bohů na zem.

http://www.whatwillhappenin2012now.com/mayan-prophecies/2012-brick-mexico

 

Každý většinou ví, že končí Máyský kalendář. Málokdo ví, že v tento den se po 26 000 letech spojí planety: Země – Venuše – Slunce – střed Mléčné dráhy s černou dírou v jednu linii. Každý z nás ví, co je černá díra a co znamená jakýkoliv zdroj vesmírné energie. Je prokázáno, že magnetické pole naší Země zesláblo o 45 procent – to je údaj z roku 1998, který jsem našel v časopise The Natur z roku 1998. Já osobně si myslím, že se lidem nikdy neříká celá pravda, a že to může být i zcela více procent než tenkrát zveřejnili. Naše planeta je nemocná a možná už nemá sílu čelit nějaké výšší energii z vesmíru. Je to jako nemocný člověk, když  je oslaben a jeho imunitní systém nemůže čelit virům kde zdravý člověk by jim čelit mohl.

NASA i astronomové vědí, že ke konci roku 2012 nastanou na slunci dvě události. Má nastat největší sluneční erupce za 30 let a slunce se má 21.12.2012 v 11.hodin a 11. minut přepólovat. Sice o tom píší, že se to stává v jistých cyklech běžně, ale já myslím, že jelikož tento jev popsali Máyové, Hopiové a jiní jako konec a začátek něčeho co může ovlivnit náš život na Zemi, má to hlubší význam. Tak proč by na toto datum poukazovali, když by se jednalo zcela o běžný jev? Pokud je naše magnetické pole více oslabené než se o tom píše, pak jakákoliv velká sluneční erupce a spojení středu mléčné dráhy s černou dírou, zemí, sluncem a venuší v jednu linii, by mohlo uvolnit nějakou nepředstavitelnou sílu, co by nás mohla zahubit,a  nebo část planety. Jak si můžou býti vědci tak jistí a tvrdit, že se nic nestane, když o vesmíru nevíme skoro nic. Víme, že by se nemýlili poprvé, a hlavně pokud by lidstvo zahynulo komu by to pak museli vysvětlovat nebo se za chybu ospravedlňovat?  Nikomu, že?

Jak je možné, že Máyové, Sumérové věděli už před pár tisíci lety o planetě Pluto, která byla objevena teprve roku 1930 a planetě Nibiru, neboli planetě X, Nemesis, Marduku, jak byla v Mezopotámii nazývána. Dočtete se o ní spousty spekulací, ale i to, že bylo v roce 1982 z NASA objeveno těleso což by mohl být NIBIRU směřující k zemi. Bylo o tom psáno v jednom článku od NASA z roku 1982. Tento článek jsem nalezl minulý rok a dal ho do své složky. Když jsem ho chtěl nyní znova zaktivovat, abych zde mohl na něj poukázat, článek byl z časopisu The Space odstraňen.  Nyní se samozřejmě dočteme, že NASA tuto planetu popírá jako spekulaci spisovatele Zecharia Sitchina, který jí v Sumérských textech dokládá. Ale proč byl onen článek z roku 1982 kde NASA nevylučuje existenci a objevení planety Nibiru tedy odstraňen? Zde dva odkazy na video v češtině kde jeden český astrolog o Nibiru hovoří a zjistil, že NASA vymazala z mapy hvězdné oblohy na Google Earth část souřadnic kde se Nibiru  přibližuje k zemi. Toto potvrzuje i můj druhý odkaz článku v anglickém jazyce. Přesvědčte se sami.

http://www.echanneling.cz/planeta-x-nibiru-a-rok-2012

http://www.thetruthbehindthescenes.org/2012/02/07/google-earth-removes-lost-city-atlantis-from-the-map/

 

 

Proto já vycházím z názoru, že naši předci toho věděli o astronomii, vesmíru daleko více než dnešní věda. A proto si kladu otázku proč jim nevěřit i v jejich proroctví, když oni svými objevy potvrdili už před pár tisíci lety to, co naše věda objevila teprve ve 20, a 21 století.

Jak Máyové tak i esoterikové z celého světa,  ve Yin a Yang, v čínské knize proměn I-Ching se píše, že země se onoho 21.12.2012 dostane slovy dnešní vědy z 3 D dimenze do 4 D dimenze. Lidstvo a planeta budou přetransformováni. Co je onou transformací míněno, a jak by měla proběhnout o tom je spousta spekulací, a já se o tom nechci nějak zmiňovat. Nechť si každý sám o tom vytvoří svůj názor. Jen zmínka o jednom mém nedávném snu.

Zdálo se mi, že mi ve snu nějaký muž, kterého jsem neznal, ale z kterého jsem cítil zvláštní klid a pocit krásy zdělil toto: Že naše planeta a lidé projdou onoho data 21.12.2012 transformací, kde lidé co už zemi dávno opustili čili zemřeli,  a lidé žijící budou přetransformováni. Ti špatní lidé budou po transformaci posláni do jiných světů na jiné planety, kde jsou války, zlo a nenávist.  Prý se už nikdy nevrátí na zem zpátky, neboť naše země povstane do větší duchovní úrovně  asi oné 4D o které se zmiňují i Máyové, a bude připravena přijmout lidi  co se za minulé životy poučili z chyb a napravili, ať už nežijí či se onoho data 21.12.2012 dožijí. Pak zmizel a já se zcela promočen a unaven z toho sna probudil. Bylo ta tak živé, že jsem nic nechápal. Připadal jsem si zcela unavený, a i když jsem po té znovu usnul byl jsem celý příští den jak vysátý z energie.  Přemýšlel jsem o tom významu a obsahu sna, což by  znamenalo přeci jenom letos v prosinci konec pro všechny, a bylo mi z toho úpřimně všelijak. Nicméně byl to jen sen, a jak jsem napsal co je dáno to se stane a nikdo náš osud nemůže zvrátit .Nyní si asi někteří z vás pomyslí, že jsem blázen nebo, že jsem tímto tématem tak inspirován, že se mi promítl do sna, což jsem si pomyslel samozřejmě také, ale nevím ať už je to tak či onak sny můžou znamenat cokoliv. Shodou okolností jsem pár dní na to četl v jednom časopise zabývajícím se transformací a vstupu lidstva do 4D dimenze podobný názor.  Zde doporučuji se podívat na jeden mexický film s českými titulky, zabývající se tématem různých světů kam přijdou naše duše po smrti.

http://orgo-net.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

 

 

 

 

A nyní k mým poznatkům a vypozorování  různých fenoménů a anomálií, co se za poslední 3 roky začali dít a nabývají na síle.

 

Zde se chci s Vámi   podělit o své myšlenky, úvahy, pozorování  a odkazy na zajímavé stránky, které mé úvahy týkajících se nejen prosince 2012, ale i vzrůstajícím počtu záhadných zvuků pocházejících z nebe nebo nitra země, vzrůstajících počtů zemětřesení, vulkanické aktivity, změny magnetického pole, zvýšené aktivity jevu UFO atd. potvrzují. Každý z nás ať už si  přizná či ne se letošním rokem v hloubi duše nějak zabývá. Ja chci o tom krátce napsat tak jak to vidím, když se dívám kolem sebe a pozoruji dění ve světě.

 

Poselstvi japonske princezny na rok 2012 v angličtině s českými titulky. Proč hovoří japonská princezna na setkání galaktické konference co se konala na podzim roku 2011, o přetransformování lidské duše a o tom, že by si lidé letos v roce 2012 měli být blíže než-li jindy. Co za tím vězí? Ví snad více o letošním roce? Chce lidi nenápadně varovat? Zde odkaz:

http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/poselstvi-japonske-princezny.html

 

 

Fenomén úmrtí ptáků a ryb od roku 2011 a pokračováním v letošním roce:

I když se vědecké nazory různí a i si protiřečí, tak nevysvětlitelná náhlá úmrti ryb i ptactva v různých částí země pokračují i nadále. Proč je tomu tak? Může za to znečištěné ovzduší, znečištěná moře, narušení magnetického pole? Nevím, ale normální to není ,a začalo to ve velkém úderem roku 2011. Souvisí to s proroctvím Nostradáma, že až budou mrtví ptáci padat z nebes a moře vyvrhne mrtvé ryby na souš pak je soudný den blízko? Zde odkaz na tabulku a článek v angličtině.

http://www.end-times-prophecy.org/animal-deaths-birds-fish-end-times.html

 

Zvýšení UFO aktivity od začátku letošniho roku, záznam v angličtině z americké zpravodajské televize:

Vím, že zprávy o UFO nejsou žádnou novinkou. Vím, že je i mezi nimi spousta podvrhů, ale proč najednou se různá světla, a objekty objevují od roku 2011 stále častěji? Jsou nějak lidé hysteričtější díky roku 2012, přehánějí a nebo se něco děje.   Zde odkaz:

http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/obrovske-mnozstvi-ufo-od-zacatku-roku.html

 

http://www.lunartruth.com.nu    stránky kde je odhalena pravda i ze strany NASA o mimozemských civilizacich

 

http://scottcwaring.blogspot.com          stránky kde jsou nejen  obrázky od NASA, kde NASA sama vyfotila UFO a nepopírá existenci mimozemských civilizaci, ale i fotky z Měsíce a Marsu kde Nasa vyfotila stavby mimozemšťanů.

 

Stránky zabývající se otázkama nejen UFO, ale i o zemětřeseních, přírodních katastrofách atd. Pokud si je uložíte do složky  je nutné je denně stisknutím tlačítka F5 aktualisovat.

http://www.thetruthbehindthescenes.org/

                       

Proč vyšlo letos v lednu slunce v Grónsku o 2 dny dříve než-li mělo? K tomu video jak eskymáci potvrzují odklon zemské osy, a jak  jak se zemska osa rapidně a rychle změnila.   Zde odkazy:

http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/mezinarodni-datova-hranice-byla.html

 

http://www.cez-okno.net/clanok/pozri-2012/mezinarodni-datova-hranice-byla-posunuta-proc

 

http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/eskymaci-osa-zeme-se-zmenila.html

 

http://www.osud.cz/kolabuje-nebeska-mechanika

 

 

Mystická vycházející  záře z pyramidy Yucatan v Mexiku v Chichen Itza. 

Z oné pyramidy byla náhodně jednou rodinou vyfocena a uznána za pravou nevysvětlitelná záře, která z ní vychází. Co to může být a co to znamená nikdo neví, ale ta pyramida pocházi ze starší kultůry než byla Máyská. Vysílá snad ona pyramida něco do vesmíru?

Zde odkaz:

 

http://www.thetruthbehindthescenes.org/2012/01/26/mysterious-energy-beam-above-the-bosnian-pyramid-of-the-sun/

 

 

Proč milionáři po celém světě si pořizují a zařizují bunkry?

Mnozí z nás si kladou otázku co by měli dělat 21.12.2012. Miliónáři nejen v Americe, ale i po celém světě si pořizují za velké peníze bunkry, aby se tam v případě katastrofy schovali a přežili. Já si myslím, že je to nesmysl, a že i kdyby se vylila moře, nebo vybuchly sopky, stejně by byla atmosféra i půda, voda znečištěná na desítky let. Zapomínáme na jeden fakt, že by vybuchly veškeré jaderné elektrárny, vylily by se chemické fabriky, jaderné záření a chemie by kontaminovali nejen půdu, ale i vzduch. A co různé zbraně, atomové a vodíkové bomby co vlastní spousty států. Pochybuji, že při přepólování země, čí vylití moří a nebo silných zemětřeseních by nevybuchly.

 

Zde odkaz na video  jak v Americe do jednoho vojenského bunkru jsou od ledna  letošního roku denně svážena zásobovaci auta s potravinami, léky a stroji. Proč? Ví či tuší se něco o letošním roce. Mají z něčeho strach? Proč to tam svážejí? Posuďte sami.

 

http://www.thetruthbehindthescenes.org/2012/01/24/inside-an-underground-food-storage-facility-d-u-m-b-s-raw-video/

 

 

Jeden anglický astrofyzik nedávno v televizi prohlásil, že díky ohromné erupci na slunci a slunečnímu přepólování by se lidé neměli 21.12. 2012 zdržovat ve městech, neboť se může stát, že veškeré transformátory elektrického vedení na celém světě by mohli býti zničeni, a že by trvalo desítky let než by se opravily. To se samozřejmě stát může, ale jak by lidé mohli přežít v zimě, bez proudu? Veškeré potraviny v jižních zemích kde je teplo by se bez ledniček zkazily a nastal by hlad. Nefungovalo by ani splachování záchodů, netekla by voda. Lidé by onemocněli z nehygieny a hlavně, kdo by asi bez proudu ony transformátory asi tak opravoval? Těžko by se někdo našel. Takže je to holý nesmysl, ale  nejkrásnější na tom je, že my v Evropě jsme díky atomovým elektrárnám nejvíce ohroženi.

 

Zde odkaz na článek, že Evropa je jedno z nejnebezpečnější míst v případě nečekané katastrofy či náhlém přepólování země: zde můžete kliknout v pravo nahoře na jazyk v kterém chcete stránky číst.

 http://blog.2012pro.com/de/polar-shift/how-to-survive-polar-shift-at-dec-2012-safe-zones-of-our-planet-europe/

 

Nabývající sluneční aktivita:

Jak jsem se již zmínil a je i potvrzeno astrology z NASA, očekává se koncem roku 2012 jedna z nejsilnějších erupcí slunce a sluneční přepólování. Ale proč se objevují videa a články z různých pozorovacích observatoří co pozorují slunce, kde je vidět jak UFO jejich lodě, a nebo mimozemšťané pracují na slunci. Co tam dělají, a proč se o tom jisté kruhy začali zmiňovat koncem roku 2011 a zmiňují právě letos?  Posuďte sami.  Zde odkaz na stránky, a nebo to můžete najít na Youtube když zadáte Ufo sun activity in orbit

http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/objekty-kolem-slunce-21-1-2012.html

 

http://scottcwaring.blogspot.com/2012/01/ufo-mothership-seen-in-soho-nasa-video.html

 

http://www.youtube.com/watch?v=VbUS5xPBsKQ

 

Nárust zemětřeseních a vulkanické činnosti od začátku roku 2011 se zvýšil o 50% . Souvisí to snad z blízkostí planety NIBIRU, chystá se přepólování země? Nevím, jen je to divné, že vše nějak nabývá na síle jakoby to spěchalo  k datu 21.21.2012. Mnozí z nás jistě také pociťují ten fakt, že vše se děje za poslední 2-3 roky je nějak stále rychlejší a nebo né?  Stránky kde je diagram o zvýšení intenzity zemětřeseních od roku 2011

http://www.thetruthbehindthescenes.org/2012/02/11/2011-earthquakes-worldwide-plotted-animated-and-with-sound-intensity

 

Stránky kde se dozvíte denně novinky jak je to o nárůstu zemětřeseních, s vulkány, a magnetickém poli atd.

http://theextinctionprotocol.wordpress.com

 

http://poleshift.ning.com

 

Proč jsou zaznamenávána od loňského roku nevysvětlitelé zvuky co se dějí v různých koutech země skoro vždy současně?

Mystické ozvěny či zvuky vycházející z nebe či jádra Země, které se začali častěji objevovat úderem roku 2012 vždy v  současnou dobu na různých částech světa ( zde si můžete ony zvuky poslechnout také je najdete na youtube.com)

http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/divne-zvuky-po-celem-svete.html

 

http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/podivne-zvuky-soucast-tranformace.html

 

http://unexplainedmysteriesoftheworld.com/archives/strange-sounds-in-the-sky-all-around-the-world

 

http://www.thetruthbehindthescenes.org/2012/01/25/strange-sounds-in-the-sky-above-spain-newfoundland-ireland-germany-brasil-england/

A na závěr ještě  zajímavé stránky:

15. minutový film s českými titulky Příběh našeho zotročení. Doporučuji se na to podívat, mnohým se určitě otevřou oči.

http://www.overstream.net/view.php?oid=nrnnaaaim1u1

 

Český Orgnet

http://orgo-net.blogspot.com/

 

http://mysteryhistory.tv/     různé mystické záhady světa

 

 

Závěr:

Samozřejmě nikdo z nás neví co se stane a jestli se něco stane. Můžou to vše býti shody náhod, ale také nemusí. Nicméně  já si myslím, že by bylo hodně sobecké si přát aby se nic nezměnilo a lidstvo nadále ničilo kolem sebe to co nevytvořilo. Sám si myslím, že je na čase, aby se lidé vzpamatovali, ať už s něčí nebo s někoho pomocí. Lidé se sami nikdy z historie a chyb nepoučili a poučí se jen tehdy, když dostanou nějakým způsobem přes ruce. Samozřejmě si nikdo z nás ani já nepřeje, aby všichni lidé zahynuli, to by bylo vůči těm dobrým lidem nespravedlivé, ale musíme se změnit.  Stojím si za jedním a sice, že se určité věci ve světě dali už do pohybu, a že i kdyby se nestalo nic letos v prosinci, tak to příjde určitě za nějakou krátkou dobu, pokud se lidstvo samo nezmění k jinému směru.

A proto lidé buďme bdělí, zamysleme se sami nad sebou a pozorujme veškeré změny ve světě, přírodě, i vesmíru. Možná je ještě nadějě, možná už náš čas vypršel.

 

Ještě jedna věc z Bible ohledně soudného dne. Ježíš řekl : Až nastane soudný den, přikrade se jako zloděj v noci. To by znamenalo, že příjde nenadále a rychle. Pak také v Bibli ohledně soudného dne stojí, že dva sedí spolu na poli, když v tu náhle ten druhý zmizí a zůstane jen jeden. To by znamenalo, že půlka civilizace zahyne a druhá přežije. Ať je to tak či onak my to nezměníme. Můžeme ještě změnit sebe, což není nikdy na škodu a počkat co se v prosinci stane.

 

Váš Guru

 



Poznámky k tomuto příspěvku
sibyla (Občasný) - 20.2.2012 > Ahoj, nevím, zda vůbec má cenu reagovat...ale mayové o roce 2012 nepsali nic, mayský cyklus končil 28.10.2011 a od tohoto dne začal nový začátek, cyklus, nový začátek vědomý, ten přerod je pouze energetický...o konci světa mayové nepsali.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 20.2.2012 > Pokud nastane energetický posun, nebo vstup části lidí do 5D těžko říci...hodně se o to zajímám, nicméně 3D je součást 5D a pokud někdo postoupí do vyšší vibrace tak podle mě to bude jen pár lidí, kteří jsou již na takto čistých vibracích...
<reagovat 
guru1 (Občasný) - 28.2.2012 > Ahoj Sibylo, děkuji za tvé komentáře, již si vážím.
Guru
<reagovat 
kalice (Stálý) - 27.2.2012 > Ještěže věřím Bohu a ne blábolům, kterými ten zlý krmí lidstvo už tisíce let.
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 28.2.2012 > kalice> Ahojky, já také věřím v boha. Sice ne dle učení katolické církve, ale vím, že existuje. Nó a co se těch blábolů týče necháme se překvapit.
Guru
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter