Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sára ale jen Saudková :-)
Autor: mystik (Občasný) - publikováno 10.3.2012 (18:46:43)

S fotografkou Sárou Saudkovou o životě v Instinktu, na mdž 8.3.2012

(rád bych s poetickou Sárou V. znal její odpovědi na život yeah Sára V.)

 

Od koho byste si nechala líbit facku?

 

Leda od milence, ale hned by ji měl zpátky. Poctivou. Z lásky. Ale mě na fackování teda moc neužije.

 

Co jste naposledy ukradla?

 

Večer se ráda vkrádám dětičkám do postýlek, protože krásně voní a hřejí.

 

Jakou písničku by vám měli hrát na pohřbu? A jakou v žádném případě?

 

„Sladké je žít“ od Vladimíra Mišíka a „I Still Haven´t Found What I Am Looking For“ od U2. A cokoli od Radiohead nebo Dylana, to už asi vylezu samým blahem z hrobu.

Prosím vás, hlavně žádné tryzny a dojáky – na funuse má být veselo!

 

Co je smyslem života? Vašeho života!

 

Dělat si jen to, co chci a co mě baví, a obklopovat se jen těmi, které miluji. Všechno ostatní je nepodstatné a ztráta času a energie.

 

Co byste udělala dnes, kdybyste měla někdejší moc Gustáva Husáka?

 

Kvalifikovala bych víru v komunismus jako psychiatrickou diagnózu. A všechnu politickou a velkopodnikatelskou verbež, která vesele privatizovala / neomaleně si nakradla za éry V. Klause, bych – ježíši, co vlastně s takovými pazgřivci? U nás na Moravě se obvykle takovým chytrákům jednoduše nakopalo do prdele. Nic sofistikovaného, ale je to účinné.

 

Která droga je vám blíž: alkohol, marihuana nebo kokain?

 

Víno. Bohužel neumím šlukovat – je to pro mě jako nadechnout se vody. Ale marihuana mi krásně voní.

 

Jak byste si změnila křestní jméno?

 

Mně Sára nesmírně sluší – takže leda na Sarah. To jméno je pro mě jak dobře vyšlápnuté boty.

 

Jaké knihy byste si vzala na cestu lodí z Evropy do Ameriky?

 

L. F. Céline: „Cesta do hlubin noci“ a T. Wolfe: „K domovu pohleď, anděle!“ A cokoliv v angličtině.

 

Která seriálová postava vás baví?

 

Simpsonovi. Z nostalgie Smolíkovi. A Sherlock Holmes v novodobém podání Benedicta Cumberbatche.

 

Kdo by měl být příštím českým prezidentem po Václavu Klausovi a proč?

 

Mně by se líbil nějaký chytrý aristokrat anebo Žid. To vám bývají tak interesantní lidé…

 

Jaký byl nejvyšší úplatek, který jste dala?

 

Nadšeně nosívám delikatesy, květiny, vína, knihy, ba i fotografie… Ale je to způsob, jak za něco děkuji, ne úplatek. Ten je ponižující – jste rázem v pozici někoho, kdo se doprošuje.

 

Platí výrok: Nikdo není dokonalý?

 

Zaplaťpánbůh za to – já se dokonalosti zvířecky bojím, protože je strašně nudná.

 

Jíte maso?

 

Teď už občas ano, jsem chudokrevná a kus flákoty, jak mi moudře poradil hematolog, je nade všechny léky.

 

Kdy jste se naposled ztrapnila ve vlastních očích?

 

Často si zaměňuji jména a jejich majitele, ale obvykle z toho šaramantně vybruslím. Trapas považuji za příjemné zpestření dne.

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter