Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rostlina
Autor: buf (Občasný) - publikováno 11.3.2012 (00:11:43)


Poznámky k tomuto příspěvku
sněhulka (Občasný) - 11.3.2012 > Hlavně ta skála za..
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 11.3.2012 >
Body: 4
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 12.3.2012 > všechno špatně :-D
Body: 1
<reagovat 
huwik (Občasný) - 14.3.2012 >
Body: 1
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 11.3.2012 > všechno špatně...
Body: 1
<reagovat 
 čtenář Hana - 11.3.2012 > Periskop> Ahoj co je všechno špatně? poradíš nebo mě necháš tápat? Dík Buf
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 12.3.2012 > čtenář> vzhledem k tomu, že ústředním motivem je to bejlí, mělo by být nějak odpíchnuté od členitého pozadí, se kterým splývá... buď využítím minimální hloubky ostrosti nebo volbou vhodnějšího osvětlení (šutr ve stínu, zelenina nasvícená)... čehož lze, světe div se, dosáhnout např. s pomocí bundy apod... ruší samozřejmě i zhola zbytečná tráva dole, nad kvítím je spousta úplně zbytečného místa a samotného kvítí je tam popravdě taky až moc, představu o tom jak ta rostlina vypadá bych si udělal stejně dobře ze dvou stonků... atd... ale hlavně: když chceš své fotografie publikovat snaž se vždycky zamyslet, jestli to co fotografuješ je pouze stručný paměťový záznam pro potřebu autora, který TAM, na rozdíl od diváka, byl... tudíž ví, že dole šuměla řeka, nahoře šmrdlal drozd a velebný chrám přírody vůkol... čili mu stačí juknout na blbě vyfocené bejlí a může si sentimentálně zaslzet... nebo jestli chceš svůj vjem přenést dál... pokud ano, je třeba k prostému stisknutí spouště přidat ještě nějakou tu nástavbu, výtvarné prostředky, řemeslo... pro začátek si alespoň zjistit, co je to ta hloubka ostrosti, či jak se dá využít světlo... a něco málo o kompozici... je toho plnej internet, stačí trochu gůglit... a s nově získanými poznatky potom znova a lépe.... :-)

P.S.: pokud chceš aby člověk tebou oslovený v diskuzi pod tvým dílem vzal tvoji poznámku na vědomí, klikni nejdřív pod jeho poznámkou na "reagovat"
P.P.S.: pokud chceš aby ti někdo pod tvá díla něco smysluplného napsal, zaškrtni si při publikaci žádost o hlubší kritiku... teda, blbců co ti budou sypat body a očekávat reciprocitu se tím nezbavíš, ale semtam se tu ještě objeví někdo, kdo má v hlavě mozek a nebojí se ho použít...
P.P.P.S.: pokud bys měla jakékoliv další otázky tak viz. P.S. hezký den... :-)

<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 5.4.2012 > Periskop> cením si vaší snahy ... ... ....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter