Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
přišlo
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 31.3.2012 (00:07:01)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 31.3.2012 > pěkné a pozitivní
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sněhulka (Občasný) - 31.3.2012 > Pastva pro duši, na mě působí až léčivě. Děkuji! (-:
Body: 5
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 31.3.2012 > sněhulka> ano
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 31.3.2012 >

jo jeste k ty SVOBODE,ano kazdej si muze fotit co chce,ale melo by to mit smysl a nejaky tvar a pribeh,jinak vase SVOBODA  je nadavat  jeden na druheho a tim skryvat sve chyby a ztraci se nejak smysl pro toleranci,ale to uz je kazdeho vec,kdyz toto nekomu staci a vyznava to jako svobodu to je trochu malo ne?

jinak ten obrazek nic moc,jsou tu nekdy lepsi,ale....


<reagovat 
Věza (Občasný) - 31.3.2012 > Zrovna jsem chtěla napsat cosi o trapnosti opakovaného rádoby vtipu, ale vidím, že mě už předběhl autor. Jinak všeobecně vzato, není patrně nic, co by už nebylo nafoceno. Proč nefotit třeba právě květy a nebo COKOLI jiného. Co se líbí jednomu, nemusí se líbit jinému a opačně, to je v pořádku. V pořádku ale není, když si kdosi dovoluje druhým diktovat. Máme svobodu a každý nechť si fotí, co je jemu milé a každý ať hodnotí dle vlastního soudu. :-) Ale toto je nach chápání, pár "zvláštních" jedinců. V podstatě bychom každý mohli říct, proč fotit tamto a tohle a nakonec by zákonitě fotografie jako taková zanikla, protože by nemělo smysl fotit nic. Každý nemusí mít příložitost vidět "vyfotografonavé" a navíc se vždy nabízí nový (ano nový - žádná fotka není úplně totožná) pohled. Takže foťme přátelé, ať už z toho ostatní mají či nemají radost (pokud ne, je to jejich problém). :-)
<reagovat 
 čtenář katovna - 31.3.2012 > Věza> Jako vždy tu šíříš kváky.
Jasně, ono je jednodušší psát kraviny o tom jak všecho bylo vyfoceno, jak je každá fotka originál a že tu někdo někomu něco diktuje, nebo se převlíct za anonymního Advokáta a trapně tu vyřvávat o honech na čarodějnice, než si prostě přiznat, že jsem kopyto a příliš línej snažit se zlepšovat a hledat zajímavé náměty a pohledy, neřku-li zkusit se zamyslet a začít na tom sebezdokonalování pracovat.
Namátkou: http://farm3.static.flickr.com/2303/2281520452_cff5cfd618.jpg
Pořád jsou to jen květy a nic převratně nového, ale na té fotce je vidět autorovu snahu o zajímavější úhel pohledu a práci se světlem, pro mě tedy dost jiná fotka nehledě na to, jestli mě tyhle motivy oslovují či nikoliv.
A k těm tvým rádobyodbornickým soudům o zániku fotografie - kdyby všichni fotili tak jako ty, wizigot a vám podobní, fotografie by už dávno byla mrtvá.
Máucta.
<reagovat 
 čtenář wizigot - 31.3.2012 > Věza> ...jen ještě dodatek k poslední větě: konkrétně wizigot je ještě mladej cucák, takže je vlastně na začátku, a když se přestane chovat jak mistr světa a začne na sobě makat,má dost dobrou šanci (a spoustu času) se opravdu zlepšovat.
<reagovat 
 čtenář katovna - 31.3.2012 > čtenář> Haha že prej čtenář wizigot, už mi tu z vás začíná fakt hrabat, vážení. Samozřejmě jsem ten dovětek psala já, všemi milovaná katovna.
<reagovat 
 sněhulka (Občasný) - 31.3.2012 > čtenář> 

Stejně tak jako pro ,,váženého profesionálního fotografa pana Periskopa'' i Tobě platí má jemu určená slova plus to, že Tvůj odkaz se mi sice líbí, ale neoslovuje zdaleka tak jako Wizigotův příspěvek.

Dále mám dotaz - CO by sis místo pouhých květů představoval jiného? Snad auta? Paneláky? Doky? Hodiny? A podobné

úžasné vymoženosti civilizace, bez kterých bychom se jistě neobešli, kdežto bez přírody zcela jistě ano??


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.3.2012 > čtenář> Neplácej a nikoho lživě neosočuj z jakýchsi nesmyslů. Ta debata nikam nemíří, takže v rychlosti - rozdíl je v tom, že někdo považuje něco, ať už je to cokoli, za něco podřadného - tvé zdůrazněné slůvko JEN. Přesně tak i ty jsi JEN ty a nemůžeš si dovolit tu nikoho srážet a komandovat. Víme?! Jen to svědčí o tvé snaze být někomu nadřazený (a nejen ty). K tomuto jednání se většinou uchylují narušení jedinci, aby si připadali silnější. Totem se pomalu ale jistě stává smetištěm "duší". Možná tu zbydou jen ti silní, kteří na tenhle druh ´zábavy´ mají žaludek. Ti ostatní třeba přesídlí jinam. Každopádně by měl mít každý soudný člověk v sobě hodnou dávku tolerance, ať k různění se děl, tak k samotnému vyjádření kritiky. Kritika je zdravá, ano. Ale to co se tu kdosi snaží praktikovat s právě tou zdravou kritikou nemá nic společného. No jen můj názor, nechci nikoho předělávat. Prezentujte se dle vlastního soudu, děláte reklmu sami sobě... Paaaa. :-)
<reagovat 
 čtenář katovna - 31.3.2012 > sněhulka> CO tě tak neoslovuje? Ta fotka, nebo květy na ní vyfocený? Než zase hodíš bez rozmyslu něco jako o těch autech a panelákách, zkus si k tomu sednout a pořádně se zamyslet nad tím, nač se ptám.

<reagovat 
 čtenář katovna - 31.3.2012 > Věza> Smetiště to tady je - zásluhou tvou a tvých kamarádíčků, který si tu vytváříš zdatným lezením všem do zadku kvůli lepšímu hodnocení a pro situace jako je tahle (ano, případáš si pak silnější, když ti přispěchají na pomoc stejní postiženci). A k tomu tvýmu neustále opakovanýmu komandování a nadřazenosti - jsi to právě ty kdo si tu neustále hraje na morálku (těžce polámanou teda) a kdo tu pořád poučuje o tom, co tu kdo smí a co ne. Takže o narušenosti tu jako obvykle kváká ta nejpovolanější. Je mi to v podstatě jedno, jen buď tak hodná a čel tomu, místo abys to neustále přisuzovala ostatním.
V jednom máš dokonalou pravdu, tohle opravdu nikam nevede, už kdysi mi někdo říkal, že se s blbcem nemám nikdy! pouštět do hádek - že mě stáhne na svou úroveň a pak přebije zkušenostma. Byl to moudrej člověk. Zdar.

P.S.: slůvka si zdůrazňuj sama, já používám slova.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.3.2012 > čtenář>Nazdar.. Ale jdi ty, vždyť ty se na tom doslova paseš a stále dokola vyhledáváš nové střety. My se jen bráníme. A to, že si navzájem obodujeme fotky, které nás zaujaly? Pokud máš všech pět pohormadě, pak bys věděl/a, že právě od toho fotoservery existují. :D No, nezbývá než se s tím smířit a nebaví mě pořád dokola opakovat, že nehodnotím zdaleka vše, jen to co mě zaujme. A ani pak ne jen nejvyšší známkou. Chápu, že by se vám líbilo, aby jsme nepřispívali a pak by jste se možná nebáli si tu navzájem plkat o svých dílech a plácat se po ramenou. Hlavně nás taky odradit od toho, aby jsme si díla ohodnotili, co? Jinak, osobně to, co mě nezaujme, přejdu a nechám těm, kdo si v příspěvku najdou své. Nediktuju totiž, že to a to není dobré. Nemusí být pro mě, může být pro jiného. Takže až si to srovnáš v hlavince, možná pochopíš o čem mluvím. Mimochodem článek psychologa, který jsem nedávno četla, hovořil o jedincích, kteří se na webech chovají přesně tak jak popisuji. Nikdy nepochpí, že nepáchají "zlo" svým komandováním, jsou totiž tak přesvědčeni o tom, že musí "svět" odplevelit a věří tak své myšlence, že ve svých záchvatech diktatůry se domnívají, jak jednají správně. Zároveň jim ale dělá nesmírně dobře, když se snaží druhé ponižovat a srážet. Ano i psycholog radí, nezabývat se s takovými, protože se jejich nemocný zájem jen posiluje. Možná si vezmu jeho slova k srdci, pak si tu plácejte jak je libo a umlaťte se naprázdno sami mezi sebou. Budu se jen bavit přihlížením. Tak pěknou zábavu, bye bye. ;)))
<reagovat 
 Steinfelt (Občasný) - 31.3.2012 > Věza> kecy, kecy, kecy.

Objektivně nemají wizigotova díla žádnou estetickou hodnotu, nejsou ničím originální, nemají sdlělení, nápad. To můžeme ze zkušenosti většiny lidí, obzvláště těch, kteří jsou v dané věci už poměrně znalí, posoudit a shodnout se na tom, tak proč to mlžit a nadále nad tím spekulovat?
My nic nikomu nediktujeme, jen upozorňujeme na to, že se Wizigot snaží cpát a tvářit se jako něco, čím není, což se nám nelíbí. To je jak kdyby zedník hrál hlavní roli v dobrém filmu, nebo herec by mi měl stavět barák. Nikoho nekomanduju, jen upozorńuju na to, že tohle je člověk na špatném místě, který prostě nevytváří nic hodnotného. Možná zatím, třeba se zlepší, nevim.
Ovšem vzhledem k tomu, ak se zatim chová a jaký díla vytváří...nic jinýho než posměch a urážky čekat nemůže.
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 31.3.2012 >

podle diskuze je poznat co degraduje fotografii,jako takovou,to jsou ty cvaky,kdy clovek nema cas se ani zastavit,poradne si promyslet jak a cim bude snimek delat a mysli si ze vse za nej vyresi digitalni obrazkovac,jak muze takovy obrazek byt pastva pro dusi? neni lepsi se jit na ty kvety primo podivat a posedet si pod tim stromem?nebo nemame cas ani na toto?

Je mi smutno z takovych lidi


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.3.2012 > borekdog> Bořku z části s tebou souhlasím. Je třeba se zamyslet než člověk foťák zmáčkne. Ne každý se to ale naučí hned. Na druhou stranu digitál šetří peníze na nepodařených snímcích, které se mohou smazat. Člověk jich sice tím pádem pořídí víc, ale pak je to už jen o tom umět vybrat ten správný. To se ale nemusí podařit ani u man. foťáku. Jinak když už jsme právě u téhle fotky. Nemusí být pastvou pro oči tvrdého kritika, který hledá jen technickou dokonalost. Ty sám jsi ale před časem, pod některým příspěvkem psal o tom, že fotka se hodnotí i obsahově. A o tom to je, mělo by jít ruku v ruce jedno s druhým. Třeba ty květy můžou předat opravdu hodně pozitivního. A fotky tu přeci nejsou jen pro náročné kritiky, ale i pro obyčejné lidi. Může se podívat každý a průměrného diváka prostě mohou oslovit.
Další věc je napadání se tady, o kterém jsi už také psal. Bohužel tu nesváry vyvolávají právě ti, co sami sebe považují za lepší. Pokud někdo slušně napíše svůj názor, byť záporný je to v pohodě. Ale urážlivé a posměšné výbuchy, nepovažuji za kritiku, ale spíš za osobní trávení nudy a pokřivenou zábavu.
Jinak taky patřím k lidem, co si raději vyšlápnou do přírody a kochají se tam. Ale na fotoservery můžou zavítat i lidé, kteří z nejrůznějších důvodů - ne že nechtějí, ale nemohou - do přírody. A těch důvodů by se našlo dost, věř mi. Pro takové mohou mít podobné záběry obzvlášť potěšující účinky. Píšeš o fotkách s příběhem. Ano, fajn a souhlasím. Ale ne každá fotka je taková. Jde o jiný typ focení. Pokud budu fotit květ, nebude-li ho zrovna opilovat včelka, moc příběhů tam nenajdeme. Ale i tak je fajn ukázat světu krásu a ne jen "studené" příběhy např. z ulice. Vždyť fotografie je hodně široké téma, proč se upínat jen k jednomu. Myslím, že jsou dveře otevřeny všem a každý ať si vybere. Ahoj. :-)

<reagovat 
 sněhulka (Občasný) - 2.4.2012 > borekdog> 

Když to jde, podívat se a zastavit se pod nádherou těchto květů, tak samo volím raději to. Ale, bohužel, není čas. A nemluvě o tom, že v tuto dobu ještě tyto květy nekvetou. Tak Ti ze mě a ostatních jako jsem já nemusí být smutno

 

Jen tak pro zajímavost - Ty snad máš čas na prohlídky krás přírody?


<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 31.3.2012 > Věza> 

Nemohu souhlasit s tim,ze digi setri penize.karta nic nestoji?Pocitac,softver,printer,papiry,disk a je toho vic,jo a samotna camera,at je to compact ci DSLR.To je jedno,kazdej kdo foti,by se mel zamyslet co foti a proc dela ten snimek,prece to nedelam pro to abych to jenom prezentoval na urcitych webech,to je si myslim dost malo,ne.Snimek muze byt po compozicni strance 100x dobrej(compozice je jen pomucka ne fotograficky zakon,i kdyz mozi si to mysli) ale jinak je spatnej,otazka je proc je spatnej,to by mel predevsim vedet ten kdo foti.Proc je nektery snimek compozicne spatnej a lidem se libi a i prof. fotograf rekne ,tak to je ono?Dnesni weby jsou primo zaplaveny spatnymi fotografiemi,90 %,pritom si kazdej mysli,ze ty jeho jsou perfect.(ja si to myslel taky,ted uz ne)Ano je pravda,ze kazdymu se libi neco jineho,ale melo by to byt dobry.Chybi nam sebekritika a kdyz nam to nekdo rekne(melo by to byt receno slusne a poukazat na urcitou chybu a ne hned nadavat) tak jsme jak papirovej cert,hned chytnem,na prvni naslapnuti.Nekdy souhlasim s Periskopem,a i ho chapu,ale jen nekdy,mnohokrat Ne.To je ovsem vec nazoru.On to bere z profesionalniho hlediska a snazi se nekdy  dotycneho vyprovokovat.Jsme obcas uzkoprsi a...necham moralizovani.

To ze si clovek nenajde cas jit do prirody a ze nemuze,promin,ja tomu rikam omlouvani sve lenosti,jsem crippel a do prirody si zajdu,stoji me to usili ale jdu a beru si sebou starej fotak,to neni o cvakani ,fotografie je o hledani,to je jako s laskou ,budteo to mam rad a nebo to delam jen pro potrebu a pochlubit se co jsem udelal dneska cvaku.Vse chce svuj cas a trpelivost,jakakoliv lidska cinost.Nebo je i ve fotografii ,nebo malovani ,kresleni,atp.citit hnusny konzum?Vse by jsme meli delat s laskou a radosti z toho, co nas cini stastnymi. (omlouvam se za moji cestinu)


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.3.2012 > borekdog> Ano, s většinou tebou napsaného souhlasím Bořku. Detaily vynechám, každého názor se může trochu různit, ale podstatu chápu a ztotožňuju se.
Jen se ještě v rychlosti vrátím k tomu, že je dost lidí, kteří se kvůli svým těžkým zdr. postižním do přírody dostat opravdu nemohou a pak jim jako náhražka může sloužit fotka. Už jsem zmiňovala, že jsem se takových lidí profesně "dotkla" a dost o tom vím (nebylo by to veselé povídání, jsou to převážně velice citliví lidé).
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 31.3.2012 > Věza> Souhlasim taky,a omlouvam se lidem ,kteri se z jakehokoliv duvodu do prirody nedostanou a jsou radi za kazdy snimek,ktery jim prirodu a jakekoliv deni venku, priblizi a mohou si jej prohlednout a zasnit doma,treba u PC
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 31.3.2012 > každoroční záchvat postihující diletanty... blbě vyfotografované kvetoucí cosi... na tom není samozřejmě nic divného, někteří lidé prostě místo toho, aby si určité věci v životě mlčky užívali, jako třeba pohled na kvetoucí sad... musí udělat honem cvak a běžet domů k počítači... smutné ovšem je, že se najde idiot, který něco podobného doporučí ostatním... a na tom nemění nic ani fakt, že se samozřejmě jedná vždy o stejného nebo ještě většího packala než je sám autor...
pro idioty: slovo idiot je odvozené z řeckého idiōtēs, tedy osoba bez odborných schopností či /poněkud/ zvláštní. Původně bylo používáno v městských státech antického Řecka k označení lidí starajících se jen o vlastní zájmy a ignorující potřeby komunity...
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 31.3.2012 > Periskop> co to je Azore?
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 31.3.2012 > Periskop> už se prosímtě neopakuj já ty tvoje blbosti znám už zpaměti a ostatní asi také,už jseš oplzlej a hnusnej hrubší slovník nemá cenu používat a starej  se o svoji komunitu asi to moc potřebuje
<reagovat 
 sněhulka (Občasný) - 31.3.2012 > Periskop> 

Tady sněhulka - ,,idiotka''. Nejsem sice kompetentní abych ohodnotila fotografii nebo obraz z hlediska profíka nebo i amatéra v daném směru, ale jako ,,pouhý'' člověk, který vnímá a cítí, JAK na něj obraz, foto aj. působí.

Tato fotka má pro mě léčivé účinky stejně jako třeba obrazy od Rafaela apod. starých mistrů.

 

K tomu, cos na fotografii označil za ,,cosi'' bych chtěla připomenout, že díky onomu ,,cosi'' míváme VŠICHNI téměř stále chutné ovoce, a dokonce i hroznovíno, tak oblíbeného v antickém Řecku :-))

 

Také si nemyslím, že by tyto přenádherné květy s přenádherně kontrastujícím nebem byly blbě vyfotografované, i když ,,lepší'' by to možná, a ze tvého hlediska jistojistě, mohlo být. Pro mě je to lék, ať je nafocen jakkoliv ,,blbě'' nebo

,, excelentně''


<reagovat 
 čtenář katovna - 31.3.2012 > wizigot> Pěkně sis ten výcvak obhájil.
<reagovat 
 Čtenář - 31.3.2012 > sněhulka> leda hovno, na fotce to právě ztrácí tu sílu toho, když se člověk v danym prostředí skutečně prochází....Rafaelo byl vynikající malíř, který to celé namaloval sám, takže jeho práce se s touhle fotografií nedá porovnat, to je miliontina Rafaelovy práce....za něj udělalo veškerou práci okolí, kde Rafaelo se to musel vydřít a celé to pojmout sám do sebe....to je úplně zcestný přirovnání kurva.....asi jako přirovnat diktát z třetí třídy k románu...tohle může vyfotit kdokoli kdo dostane do ruky foták...vem si do ruky štětec a zkus namalovat to co Rafael a možná kurva poznáš ten obrovskej rozdíl
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 1.4.2012 > sněhulka> sněhulko, nejsi kompetentní, tak nehodnoť, zkus poezii... tohle není facebook...

co se léků týká, doporučuji svěřit se odborníkům...
<reagovat 
 sněhulka (Občasný) - 2.4.2012 > Periskop> Mám právo hodnotit příspěvek aspoň z toho hlediska, jak na mě působí, přeci tohle neni web pro odborníky či lidi znalé,ne?
A se západní medicínou jsem si svý užila..díky, od ní raděj dál!
<reagovat 
 sněhulka (Občasný) - 2.4.2012 > čtenář> Jistě, souhlasim s tím, že mezi prací Rafaela a příspěvkem Wizigota je podstatný rozdíl, jenže já někdy hodnotím to, jak na mě dílo působí po stránce energetické, co vyzařuje, jaké má vibrace. Protože jak obrazy, tak fotografie přenášejí informace výše uvedeného druhu o daném objektu (wizigotův příspěvek)nebo o autorovi (Rafaelo), síle jeho osobnosti atd. nebo o obojím. Toť vše. Ale to Ty nejspíš kurva nechápeš.
<reagovat 
 Čtenář - 2.4.2012 > sněhulka> To sou kecy. Právě proto, že wizigotova fotka je poměeně náhodný cvaknutí fotákem, nikdy nemůže vyzařovat nebo mít takovou energii jako obraz od Rafaela. Samozřejmě, že jisté informace se tady přenášejí- především ty, že wizigot je kýčař, kterýmu chybí nápaditost. O síle jeho osobnosti zase svědčí neustálý mazání vlastních příspěvku, neschopnost svoje díla obhájit a neustálý rozčilování se a urážky. Shrnuto, pokud na tebe wizigotovy díla působí podobně jako Rafaelovy, tak tvoje představy o umění jsou úplně zcestný a pokroucený, ať už seš laik nebo kunsthistorik.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.4.2012 > sněhulka> podívej, dovolím si odcitovat z úvodní stránky totemu: Totem.cz je neziskový internetový kulturní magazín... to kulturní je podle mého důležité... mylím, že totem byl od svého vzniku platformou pro publikaci amatérského umění, ať již v jakékoliv formě... prošla tudy spousta autorů, kteří byli skutečnými amatéry v původním smyslu toho slova, nikoliv diletanty, což je něco zcela jiného, byť se ta slova dnes často zaměňují... pokud diletant ohodnotí příspěvek slovně, neřeknu proti tomu ani popel, prezentuje totiž svůj osobní názor, což je jeho svaté právo... pokud ovšem udělí body či dokonce doporučení (to nemá sloužit k pochvale virtuálních přátel nýbrž k zviditelnění nadprůměrně zajímavých děl) dodává svému diletantskému hodnocení klamné zdání jakési objektivity a potom už se nemůže divit, že po něm někdo vyjede... a není v tom ani zbla osobního... pouze touha alespoň trochu zmírnit rozpínavost packalů, kteří natolik otrávili ty nadějné kteří se tu vyskytovali, že tito se prostě sbalili a šli jinam... ke škodě totemu, který je dnes díky tomu odlivu spíš k politování a k smíchu... než k inspiraci či dokonce radosti... dám ti sem pár odkazů, schválně se podívej a srovnej si s dnešní situací... podle mého je to srovnání velmi tristní...

http://www.totem.cz/endb.php?nm=17&pg=9

http://www.totem.cz/endb.php?nm=19&pg=8

http://www.totem.cz/endb.php?nm=20&pg=4

http://www.totem.cz/endb.php?nm=20&pg=5

samozřejmě, výběry fotografií i výtvarných děl najdeš i v dalších číslech časopisu, řekl bych, že je to celkem poučná archeologie... P.S.: o západní medicíně nebyla řeč, pouze o odbornících... :-)
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 2.4.2012 > čtenář> já už se nstačím divit a literárně to zpracuji,to už stojí za ty výroky které zde padají opravdu super a nazvu to ČTENÁŘ V EXTÁZI
<reagovat 
 sněhulka (Občasný) - 2.4.2012 > čtenář> 

Proč by náhodný výcvak nemohl vyzařovat atd.? To, že někdo při pohledu na dílo nic necítí , je jeho způsob vnímání, zatímco někdo jiný vnímá autorovo dílo jako léčivou záležitost. Neber ostatní jako sebe.

A kýčovitý obraz může vyzařovat léčivou energii.

A o síle wizigotovy osobnosti jsem se nezmiňovala.

Stejně tak jsem nikde neuváděla, že by na mě léčivě působila všechna jeho díla - dala jsem to najevo jen pod tímto příspěvkem


<reagovat 
 sněhulka (Občasný) - 4.4.2012 > Periskop> Ach pardon že úvodní stránky Totemu jsem jaksi opominula...Inu, škoda, že ,,nemohu'' či není přáno hodnotit příspěvky z hlediska celostního a dívat se na ně (též) jako na lidský výtvor, který může potěšit, i když z hlediska takových, jako jsi Ty, mají ,,diletantskou úroveň.''
Zdaleka však v tomto směru nejsem jediná, jak je vidět, a není to taky jediné, co není na Totemu respektováno.
Mám tím na mysli pravidla, podle kterých by se účastníci na Totemu neměli vulgárně napadat či jakkoli jinak urážet.
A když už úroveň příspěvků na Totemu tolik poklesla a s nimi, jak říkáš, i úroveň jejich hodnocení, proč se tedy neobrátit na redakci, ať s tím něco udělá (pokud ovšem něco udělá :D - mám s tím osobní zkušenost)?

<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 3.4.2012 > sněhulka> ale už toho mám dost nechto toho psaní pod moje fotky a pište si to jinam,nejen že o to nestojím já ale asi nikdo ............
<reagovat 
 sněhulka (Občasný) - 4.4.2012 > wizigot> Odpust, Wizigote, ale nedalo mi a Periskopovi snad už naposledy odpovědět musím, a doufám, že tahle záležitost už bude ukončená.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter